Σελίδα 1 από 3

Project : Trackday car seven blade RR

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν, 2010 08:10
από kastrato
Ασχολούμαι με τα seven τα τελευταία 4 χρονια συστηματικά. Από όταν αγόρασα το seven μου δηλαδή.. Τα είδα πρώτη φορα από κοντά στο silverstone στην αγγλία όταν είχα πάει για ένα trackday, τα ερωτεύτηκα τόσο που αγόρασα σχεδόν αμέσως ένα. Έκανα μερικά trackday με αυτό στην αγγλία και αμέσως είδα τις αδυναμίες του μεταχειρισμένου (σε κακή κατάσταση) αυτοκινητου που πήρα. Δεν είχα ιδέα από μηχανικά αλλα μετά από πολύ κόπο, διάβασμα και λάθη έφτασα σε ένα σημείο που απλά καταλάβαινα τι γινόταν. Με την βοήθεια πολλών φίλων, με αρκετό χρήμα, δάκρυα, αίμα κτλ κατάφερε το αυτοκίνητο να έρθει σε μια κατάσταση που αντικειμενικά θεωρείται καλή.
Μέσα στα χρονια πολλά ανταλλακτικά μαζεύτηκαν στην άκρη (έφτασα σε σημείο να έχω 4 μοτέρ και ένα κουφάρι από μοτέρ, συνολικά "δηαλδη" 5 block!!) αλλα επίσης έγιναν και πολλές γνωριμίες με αξιόλογα άτομα που αξίζει να θαυμάζεις. Έτσι λοιπόν είπαμε με τον Στέργιο να ξεκινήσουμε να φτιάξουμε ένα seven για trackday car. Φυσικά σωστά μαντέψατε θα είναι BEC (τι έκπληξη!!) με μοτέρ από CBR 900RR. Πολλοί θυμάστε ότι είχα φέρει από την αγγλία δυο μοτέρ από την AB Performance. Αυτά τα δυο μοτέρ θα τα κάνουμε ένα και θα γίνει η καρδια του project μας. Μας λείπει βεβαια ένας στρόφαλος αλλα θα τον βρούμε που θα πάει... Οποιος ξέρει που μπορούμε να βρούμε ας μας πει.
Liga logia gia ta specs tou moter..
CBR 900 RR me carbs, uperkuvismos sta 1000cc me pistonia corsworth sfurilata, uperkivismos tou block apo ton andy sthn AB performance. Gia thn anapnoh tou moter skeftomaste gia FCR Keihin Carbs alla kai light ekentroforous. Ola auta prepei na mas vgaloun peripou 145 aloga (kathara, alhthina aloga) kai megalh apokrish sto gkazi (pata-ase opws legane kai oi palioi agwnizomenoi)logo tou FCR.

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν, 2010 11:33
από JohnL
Όπως έχουμε ξαναπεί σε παλαιότερο topic προσφέρομαι για συγκόλληση σε ότι θέλετε. Απλά πείτε μου που και πότε ...

Καλή αρχή και καλή επιτυχία ! :D

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν, 2010 12:43
από DUKE
Prosferomai ws xorhgos pragmatwn pou den exete..
Kai ws epishmos dokimasths.

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν, 2010 14:59
από frankb
Καλη αρχη παλικαρια.
Αντε να δουμε αν θα ξεκινησω καποτε και εγω, περιμενω μονο να δω τι θα γινει με το θεμα πινακιδες. Αυτο ειναι που με κραταει.

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν, 2010 15:06
από γκ
Καλή αρχή και από εμένα!!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν, 2010 16:32
από theo11
καλη αρχη αυτα ειναι .....

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν, 2010 18:06
από Echidna
Καλή αρχή Γιώργο και καλή επιτυχία!!! :D

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν, 2010 07:43
από kastrato
Ευχαριστούμε παιδιά, να στε καλά για την υποστήριξη όλων. Βασικά θα χρειαστούμε βοήθεια σε διαφορους τομείς. Αρχικά το πρόβλημα μας είναι ο στρόφαλος και το πως ακριβώς θα kolisouem το σασί. Σκεφτόμαστε να νοικιάσουμε μια argon και να το κολλήσουμε γιατί η ηλεκτροκόλληση δεν μου φαίνεται αρκετά "καλή" για τα σιδερα ενός σασί.
Επίσης ποιος έχει τα σχέδια του σασί να μας τα δώσει? Το βιβλίο που έχω έχει αρκετές ανακρίβειες πιστεύω. Είμαστε στην φάση του να παραγγείλουμε τα σιδερα. Ποσα μετρα λέτε ότι θα χρειαστούν για την κατασκευή του σασί?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν, 2010 09:29
από JohnL
Μην νοικιάσετε argon. Αν κανονίσουμε έγκαιρα θα φέρω την δικιά μου. Αρκεί να έχουμε κανονίσει μια βδομάδα πριν ...

Όσο για το στρόφαλο, θύμισε μου τι στρόφαλο θες, από 900, από 929 ή από 954 ? Στην πρώτη ή την τρίτη περίπτωση έχω γνωστό που έχει και με κάνα 200αρι ευρώ τον ένα τους δίνει. (δεν έχω τους δεί όμως και δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι ...) Επίσης ξέρω ότι το 929 με το 954 έχουν την ίδια διαδρομή αλλά δεν ξέρω αν είναι ο ίδιος στρόφαλος ...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν, 2010 10:00
από kastrato
Ευχαριστώ για την βοήθεια εκ των προτερων! Στρόφαλο από 894cc ψάχνουμε CBR 900 RR carbs του 1995-1996 Ευχαριστούμε για την προσφορα της argon θα την χρειαστούμε σίγουρα. Θα μπορέσω να σας πω ημερομηνία αν κάποιος μου στείλει τα σχέδια και υπολογίσω ποσα σιδερα χρειάζομαι τι τύπου για να πάω να τα πάρω.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν, 2010 10:21
από JohnL
Ο φίλος έχει από 919 στροφαλο μοντέλο 98 τελικώς, καθώς και για 954 ... Η διαδρομή του 919 είναι ίδια, αλλά δεν ξέρω αν σου κάνει. Επίσης μίλησα μαζί του και τον δίνει αρκετά φτηνά (125Ε μου είπε). Αν σου κάνει, μου λές και κανονίζετε μαζί ...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν, 2010 11:54
από kastrato
Δεν είμαι σίγουρος ότι κάνει θα ρωτήσω όμως και θα σας πω. Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον Όσο αναφορά τα σιδερα ξέρει κανεις ποσα σιδερα να παραγγείλω? Να το κάνω 2.5 x 2.5 x 1.5 mm η να το κάνω 2.5 x 2.5 x 2 mm ? Η πρώτη εκδοχή είναι αρκετά ελαφριά αλλα δεν ξέρω αν είναι αρκετά ανθεκτική ενώ η δεύτερη μου φαίνεται λίγο υπερβολική. Ποια είναι η γνώμη σας?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν, 2010 14:41
από gerwn
Ο ex_hustler στην κατασκευη του αναφερει οτι αγορασε 35 μετρα σε 5νταμετρες ητοι 7 τεμαχια.Σε αλλο ποστ μεσα στο φορουμ διαβασα οτι αλλος ζυγισε το σσσσι στα 104 κιλα και αλλος στα 107 κιλα.Μαλλον η διαφορα εγκειται οτι ο ενας χρησιμοποιησε 1,5 mm και ο αλλος 1,6mm.Εαν χρησημοποιησεις 2mm τοτε εχεις μια αυξηση βαρους 34-35 κιλα αν κανω σωστα τις πραξεις :lol: :lol: :lol: Προσωπικα εχω δει φοβερες καταπονησεις σε μικρα παχη εως σκισιματα ακριβως διπλα στις κολλησεις που με κανουν για λογους ασφαλειας και εφησυχασμου να προτιμω τα 2mm.Παντα βεβαια με ηλεκτροκολληση.Αυτος ειναι και ο λογος που μετα την επιλογη του κινητηρα (R1) σαν υλικο κατασκευης του σασσι θα προτιμησω φ30 χ 2mm μιας και μισω τις ραφες λογω τις σκουριας που αναπτυσσεται επανω τους οτι και να κανης.Ο αλλος ειναι οτι τα περιμετρικα του σασσι τα θελω μονοκοματα χωρις κοψιματα κολληματα μιας και πιστευω πως ετσι θα εχει μεγαλυτερη ακαμψια και περισοτερη αντοχη στις κωλοτουμπες και τα τρακαρισματα.Τουλαχιστον ετσι πιστευω.Μπορει να κανω και λαθος

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν, 2010 15:04
από Echidna
Οι βέργες αυτές είναι 6μετρες.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιουν, 2010 15:53
από thanasis kos
Για την κατασκευή από το βιβλίο του Gibbs θες 35 μέτρα. Εγώ έβαλα 25χ25χ2 με κόστος αγοράς εδώ από την Κω περίπου 100 ευρώ.