Θεωρητικά πρέπει να έχεις τέλεια κατανομή βάρους στους τροχούς, δηλαδή 25% σε κάθε τροχό. Στο εμπρός πίσω επιτρέπεται να παίξεις λίγο, υπό την έννοια ότι ένα ζευγάρι τροχών βγάζει την δύναμη στον δρόμο άρα καλό είναι να έχει λίγο μεγαλύτερο βάρος επάνω του (ή λίγο μεγαλύτερο φάρδος ελαστικών) ώστε να έχει μεγαλύτερη πρόσφυση για να μπορείς να επιταχύνεις στις εξόδους των στροφών.
Με το αριστερά - δεξιά παίζουμε μόνο σε οβάλ πίστες, άρα πρέπει να έχεις 50 - 50 κατανομή την στιγμή που τρέχεις. Οπότε είναι όντως καλή ιδέα να πας το μοτέρ δεξιά και μάλιστα και περισσότερο απ' ότι είπες ώστε να έχεις την σωστή κατανομή. Συμφωνώ ότι οι διαφορές είναι ελάχιστες, αλλά ελάχιστο από εδώ ελάχιστο από εκεί μαζεύονται. Αφού μπορείς, εγώ θα έλεγα, κάντο.
Ή ακόμα καλύτερα, για να πάμε και την "επιστήμη" λίγο πιό μακρυά φτιάξε 3 σετ βάσεων κινητήρα - κιβωτίου. ένα κέντρο ένα 1.6 cm δεξιά και ένα όσο σε παίρνει δεξιά. Όταν θα είσαι έτοιμος μετράς και με τα 3 τους χρόνους σου και αποφασίζεις.