Σελίδα 1 από 1
panaotatsis
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιαν, 2009 21:46
από panaotatsis
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιαν, 2009 23:11
από westy turbo
Poly kalo!!!ante kai mia subaru mesa....
Δημοσιεύτηκε: Δευ 26 Ιαν, 2009 20:22
από γκ
Μπράβο! Το διαφορικό το μπλοκάρισες και πώς; Δεν είσαι fan της ταχύτητας όπως λες, αλλά η κατασκευή σου μπορεί να αναπτύξει ψηλές ταχύτητες και μάλιστα στο χώμα. Προσοχή στο αν και πως συνεργάζονται οι δυο μπροστινές αναρτήσεις σε τέτοιες καταστάσεις. Δείξε μια φωτογραφία πως στήριξες τους πίσω τροχούς, ώστε να μη στρίβουν.
Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Φεβ, 2009 10:32
από panaotatsis
Φίλε γκ είναι μπροστινό σύστημα τοποθετημένο πίσω απλά κατάργησα τη κρεμαριέρα ,όχι τα ακρομπαρα κ τα ημιμπαρα τα οποία είναι βιδωμένα στο σασσι, όπως βιδώνουν στη κρεμαριερα ,. Δες Φώτο
http://i364.photobucket.com/albums/oo86 ... 030006.jpg
http://i364.photobucket.com/albums/oo86 ... 030014.jpg
Με τον τρόπω αυτό έχω το πλεονέκτημα της ευθηγράμμησης , του πίσω συστήματος, όχι μόνο σε καμπερ καστερ αλλά και σε σύγκλυση , όσο για το θέμα της αντοχής είναι και πάλει δοκιμασμένο και τα έχει πάει μια χαρά αλλά και πάλει εδώ είμαστε
Με την ευκαιρία αυτή ανεβάζω ακόμα μια Φώτο του πίσω μέρους λήγω ακόμα ποιο προχωρημένο.
http://i364.photobucket.com/albums/oo86 ... C00266.jpg
Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Φεβ, 2009 11:05
από γκ
Ευχαριστώ για τις φωτό.
Εγώ σκέφτομαι να στηρίξω το άκρο το προς την κρεμαγιέρα όχι στο σασί, αλλά στο ψαλίδι. Επειδή οι αρθρώσεις του τροχού και του μπράτσου της κρεμαγιέρας δεν διαγράφουν ακριβώς τα ίδια τόξα, αν η στήριξη είναι στο σασί, μεταβάλεται λίγο η κατεύθυνση του τροχού με την κλίση του αυτοκινήτου. Αν βέβαια αυτό γίνει μελετημένα, τότε έχομε παθητική τετραδιεύθυνση!!!
Καμμιά άλλη γνώμη; Ο φίλος που θα βάλει το γόνατο της 33 πίσω, τι λέει;
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Φεβ, 2009 13:26
από panaotatsis
Φίλε γ κ όπως ακριβός το περιγράφεις έτσι είναι και χαίρομε που το ανάφερες για τη δεν το διευκρίνισα .είναι μελετημένη η κλίση και η διαφορά που δέχεται είναι τόσο μικρή όσο χρειάζεται ώστε να το βοηθήσει στο στρίψιμο ,βέβαια αυτό θα το δούμε στην ευθυγράμμιση και φυσικά στο δρόμο έτσι ώστε αν υπάρξει πρόβλημα να μεταφερθεί πάνω στο ψαλίδι ,άλλωστε για αυτό το λόγο είναι ιδιοκατασκευη για να μαθαίνουμε και να εξασκούμαστε.
Όταν αδειάσω θα ανεβάσω και άλλες Φώτο γιατί από της τελευταίες είναι πολύ πιο προχωρημένο αλλά ο χρόνος μου είναι πολλή περιορισμένος ,επίσης θέλω να επισημάνω το θέμα του βάρους , και στο φίλο με το Alfa Romeo , θέλει προσοχή και σχεδίαση σωστή ώστε το βάρος του μοτέρ να πέσει εμπρός από τα ημιαξόνια και τους τροχούς γιατί σε αντίθετη περίπτωση ,με πολύ βάρος πίσω δεν θα έχουμε καλό τιμόνι . και γενικά σωστό στρίψιμο
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Φεβ, 2009 21:02
από γκ
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!! Παθητική τετραδιεύθυνση λοιπόν. Το μοτέρ της 33 είναι μπροστά από το διαφορικό.
καλουπια
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Απρ, 2009 15:31
από panaotatsis
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Απρ, 2009 20:53
από nillion
me ti exeis kanei ta kaloupia
Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Απρ, 2009 12:18
από γκ
Εντυπωσιακά τα πλαστικά σου! Μπράβο! Λάστιχα θα αφήσεις αυτά με το χαμηλό προφίλ; Το διαφορικό το μπλοκάρισες, ή το έχεις ελεύθερο;