panaotatsis
  • Άβαταρ μέλους
    panaotatsis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 5
    Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ, 2008 13:03
    Τοποθεσία: patra

    panaotatsis

    από panaotatsis » Κυρ 25 Ιαν, 2009 21:46

    Για σας και πάλη ανεβάζω μερικές Φώτο ακόμα λόγο το ότι βρήκα λίγο χρόνο . θέλω να επισημάνω ότι δεν υπάρχουν σχέδια ειναι καθαρά αυτοσχέδιο . η μηχανή είναι wv 1300 και γενικά η κατασκευή βασίζετε σε group wv ο λόγος (της μικρής μηχανής ) είναι ότι δεν είμαι και πολλή fan της ταχύτητας και των άκρον γενικώς . δίνω βάση στο να βγει όμορφο να λύνονται και να αφερούντε τα πάντα από πάνω και να μην είναι τίποτα έτυμο (όσο μπορώ) η φτιαγμένο στο τόρνο. τα πάντα είναι στο χέρι και με κλασικά εργαλεία (ηλεκτροκόληση τροχός τρυπάνι ) επίσης εναι πολύ πιο προχωρημένο από ότι φαίνετε στης Φώτο και είναι δουλειά 11 μηνών θα επακολουθήσουν και αλες Φώτο . ακόμα θέλω να πω πως ο λόγος που δεν έβαλα μοτέρ moto είναι ότι έχω φτιάξη πιο παλιά με μοτέρ Moto και δεν μου άρεσε το ότι δεν είχα όπισθεν
    Το τελευταίο που ήθελα να πω είναι --παιδιά κάντε κατασκευές --ξυπνά το μυαλό και γενικά είμαι υπέρ της ιδιοκατασκευης και αυτός είναι ο λόγος που αυτή είναι η 4η μου όπως επίσης το locost θα είναι η 5η

    1493907806_p1020902.jpg 1493907781_p1020882.jpg 1493907763_24-07-08_1844.jpg 1493907760_p1020933.jpg 1493907754_p1010047.jpg 1493907734_p1020903.jpg 1493907699_09-05-08_1826.jpg
  • Άβαταρ μέλους
    westy turbo
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 210
    Εγγραφή: Τετ 27 Αύγ, 2008 00:15

    από westy turbo » Κυρ 25 Ιαν, 2009 23:11

    Poly kalo!!!ante kai mia subaru mesa.... :D
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Δευ 26 Ιαν, 2009 20:22

    Μπράβο! Το διαφορικό το μπλοκάρισες και πώς; Δεν είσαι fan της ταχύτητας όπως λες, αλλά η κατασκευή σου μπορεί να αναπτύξει ψηλές ταχύτητες και μάλιστα στο χώμα. Προσοχή στο αν και πως συνεργάζονται οι δυο μπροστινές αναρτήσεις σε τέτοιες καταστάσεις. Δείξε μια φωτογραφία πως στήριξες τους πίσω τροχούς, ώστε να μη στρίβουν.
  • Άβαταρ μέλους
    panaotatsis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 5
    Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ, 2008 13:03
    Τοποθεσία: patra

    από panaotatsis » Τρί 03 Φεβ, 2009 10:32

    Φίλε γκ είναι μπροστινό σύστημα τοποθετημένο πίσω απλά κατάργησα τη κρεμαριέρα ,όχι τα ακρομπαρα κ τα ημιμπαρα τα οποία είναι βιδωμένα στο σασσι, όπως βιδώνουν στη κρεμαριερα ,. Δες Φώτο

    http://i364.photobucket.com/albums/oo86 ... 030006.jpg
    http://i364.photobucket.com/albums/oo86 ... 030014.jpg

    Με τον τρόπω αυτό έχω το πλεονέκτημα της ευθηγράμμησης , του πίσω συστήματος, όχι μόνο σε καμπερ καστερ αλλά και σε σύγκλυση , όσο για το θέμα της αντοχής είναι και πάλει δοκιμασμένο και τα έχει πάει μια χαρά αλλά και πάλει εδώ είμαστε

    Με την ευκαιρία αυτή ανεβάζω ακόμα μια Φώτο του πίσω μέρους λήγω ακόμα ποιο προχωρημένο.
    http://i364.photobucket.com/albums/oo86 ... C00266.jpg
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τρί 03 Φεβ, 2009 11:05

    Ευχαριστώ για τις φωτό.
    Εγώ σκέφτομαι να στηρίξω το άκρο το προς την κρεμαγιέρα όχι στο σασί, αλλά στο ψαλίδι. Επειδή οι αρθρώσεις του τροχού και του μπράτσου της κρεμαγιέρας δεν διαγράφουν ακριβώς τα ίδια τόξα, αν η στήριξη είναι στο σασί, μεταβάλεται λίγο η κατεύθυνση του τροχού με την κλίση του αυτοκινήτου. Αν βέβαια αυτό γίνει μελετημένα, τότε έχομε παθητική τετραδιεύθυνση!!!
    Καμμιά άλλη γνώμη; Ο φίλος που θα βάλει το γόνατο της 33 πίσω, τι λέει;
  • Άβαταρ μέλους
    panaotatsis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 5
    Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ, 2008 13:03
    Τοποθεσία: patra

    από panaotatsis » Σάβ 14 Φεβ, 2009 13:26

    Φίλε γ κ όπως ακριβός το περιγράφεις έτσι είναι και χαίρομε που το ανάφερες για τη δεν το διευκρίνισα .είναι μελετημένη η κλίση και η διαφορά που δέχεται είναι τόσο μικρή όσο χρειάζεται ώστε να το βοηθήσει στο στρίψιμο ,βέβαια αυτό θα το δούμε στην ευθυγράμμιση και φυσικά στο δρόμο έτσι ώστε αν υπάρξει πρόβλημα να μεταφερθεί πάνω στο ψαλίδι ,άλλωστε για αυτό το λόγο είναι ιδιοκατασκευη για να μαθαίνουμε και να εξασκούμαστε.

    Όταν αδειάσω θα ανεβάσω και άλλες Φώτο γιατί από της τελευταίες είναι πολύ πιο προχωρημένο αλλά ο χρόνος μου είναι πολλή περιορισμένος ,επίσης θέλω να επισημάνω το θέμα του βάρους , και στο φίλο με το Alfa Romeo , θέλει προσοχή και σχεδίαση σωστή ώστε το βάρος του μοτέρ να πέσει εμπρός από τα ημιαξόνια και τους τροχούς γιατί σε αντίθετη περίπτωση ,με πολύ βάρος πίσω δεν θα έχουμε καλό τιμόνι . και γενικά σωστό στρίψιμο
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Σάβ 14 Φεβ, 2009 21:02

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ!!!! Παθητική τετραδιεύθυνση λοιπόν. Το μοτέρ της 33 είναι μπροστά από το διαφορικό.
  • Άβαταρ μέλους
    panaotatsis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 5
    Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ, 2008 13:03
    Τοποθεσία: patra

    καλουπια

    από panaotatsis » Σάβ 04 Απρ, 2009 15:31

    Για σας και πάλι παιδιά λίγο βιαστικά και μετά από καιρό ανεβάζω ακόμα κάποιες Φώτο με τα καλούπια για τα πλαστικά που θα γίνουν από πολυεστέρα
    1493907822_dsc00361.jpg 1493907809_dsc00359.jpg 1493907765_dsc00360.jpg
  • Άβαταρ μέλους
    nillion
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 24
    Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ, 2008 00:37

    από nillion » Σάβ 04 Απρ, 2009 20:53

    me ti exeis kanei ta kaloupia
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τρί 07 Απρ, 2009 12:18

    Εντυπωσιακά τα πλαστικά σου! Μπράβο! Λάστιχα θα αφήσεις αυτά με το χαμηλό προφίλ; Το διαφορικό το μπλοκάρισες, ή το έχεις ελεύθερο;

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες