To Locost Or not to Locost ? (μεγάλη δημοσίευση)
  • Άβαταρ μέλους
    ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 49
    Εγγραφή: Τρί 06 Απρ, 2010 14:11

    από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ » Πέμ 08 Ιούλ, 2010 00:52

    κατι kosei που φορανε τα ψαγμενα σαξοραλλα σε 15αρες που ειναι και 4χ108
    ποσα κιλα ειναι.? εχουν σχημα αστερι..
  • Άβαταρ μέλους
    ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 49
    Εγγραφή: Τρί 06 Απρ, 2010 14:11

    από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ » Πέμ 08 Ιούλ, 2010 00:58

    τελικα δεν ειναι αστερι αλλες ειχα στο μυαλο μου..
    βρηκα φωτο στο γουγκλι

    http://www.mini-madness.com/ProductImag ... ver-lg.bmp

    και βρηκα και μια παλια αγγελια στο ντρακστερ.γρ

    http://www.dragster.gr/forum/showthread.php?t=26004

    που λεει ενα παλικαρι οτι η 15αρα ζυγιζει 4.9 κιλα αρα ειναι ιδανικη για σενα..
  • Άβαταρ μέλους
    ELECTRIC
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 10
    Εγγραφή: Παρ 07 Σεπ, 2007 14:09
    Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

    από ELECTRIC » Πέμ 08 Ιούλ, 2010 08:42

    Echidna RANT!! (AKA KitCarbon)

    Hi to all, Ok I hate having to do this, but i feel enough is enough and if it saves anonther member from months of waiting then itll be worth it!!

    I first made contact with Echidna (aka Kitcarbon) on the 12/5/09 for a carbon areoscreen and carbon front cycle wings for my MK Indy, I sent my MK Wings to Greece to be used as moulds for new carbon ones.
    I finally recieved my areoscreen after many, many emails on the 12/12/09 i know from messages that he had problems from suppliers but even when the areoscreen turned up i was very dissapointed with the quality the cleacoat was very poor with lumps all over!

    I have since asked for a replacement which was settled ok and was told i would be sent another along with my cycle wings, well i waited.... and waited... and eventually told him to forget it as im approaching IVA and asked him to send back my wings.

    Well since then he reads my U2u's first asking for my wings back and then demanding for my wings back, he reads my messages but never replys. I Wonder why?? I know some people have had good experiences with him but if i was you and was thinking of using him steer well clear!!!

    I must add thankfully no money has changed hands but i do seem to remember the wings that he has being quite expensive!

    Oh and Echidna if you read this please return my wings!!!

    Anyone else had problems with this guy? I apoligise to the mods if this isnt right to do this and i hope i dont get kicked off for doing so, but i dont feel its right that a member should get away with this
    Greg
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Πέμ 08 Ιούλ, 2010 12:20

    τελικα δεν ειναι αστερι αλλες ειχα στο μυαλο μου..
    βρηκα φωτο στο γουγκλι

    http://www.mini-madness.com/ProductImag ... ver-lg.bmp

    και βρηκα και μια παλια αγγελια στο ντρακστερ.γρ

    http://www.dragster.gr/forum/showthread.php?t=26004

    που λεει ενα παλικαρι οτι η 15αρα ζυγιζει 4.9 κιλα αρα ειναι ιδανικη για σενα..
    Ευχαριστώ τον Διαμαντή και όλους τους υπόλοιπους για την βοήθειά σας. Είναι πολύ ενθαρρυντική.
    Όσο για τις Kosei, τις σκέφτηκα και αυτές αλλά τις απέρριψα.
    Οι Kosei έχουν μεγάλη φήμη και πολύ ... παραφιλολογία. :roll: Οι Κ1 Racing σε 15x7 ζυγίζει 6.4 κιλά στην απλή και 5.9 στην racing έκδοση.
    Για αυτά τα βάρη τα λεφτά που ζητάνε είναι μάλλον πολλά. Με +100Ε παίρνεις ΟΖ Ultralegera που είναι στα 5kg.

    Σημαντική σημείωση: Υπάρχει ένα site το οποίο ονομάζεται www.wheelweights.net και έχει βάρη για ζάντες. Από εκεί αντλώ τις πληροφορίες μου, αν κάνουν λάθος sorry :oops: .
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Πέμ 08 Ιούλ, 2010 19:18

    Echidna RANT!! (AKA KitCarbon)
    Ok, so you have problems with Echidna...
    Venting on a forum might make you feel better.
    This practice is a tiny bit questionable, but well within your rights.
    One question though ...

    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

    Why on earth did you post this on MY thread and not on HIS ?????

    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

    Why not on the body and wings section or the materials section of this forum ???

    Mods please move or erase Electric's last post. Thank you.
    Mods παρακαλώ μετακινήστε ή σβήστε το προηγούμενο post του Electric. Ευχαριστώ.
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    Ας γυρίσουμε στις ζάντες.

    από JohnL » Πέμ 08 Ιούλ, 2010 19:45

    westy οι 5zigen που βρήκα δεν ήταν οι καλές αλλά τα πιο φτηνά και (αρκετά) πιο βαριά μοντέλα στις 15inch οπότε δεν ...

    Δεν πειράζει όμως.

    Λοιπόν μερικές φορές η τύχη βοηθάει σκανδαλωδώς. Μετά από μία τεράστια κ...φαρδία έκλεισα ζάντες, αλλά λεπτομέρειες αύριο που θα τις έχω αποπληρώσει και βάλει στην αποθήκη μου. Μην έχουμε τα ίδια με το President ... ( ακόμα πονάει αυτό :cry: )

    Κόστισε κάτι παραπάνω (τι κάτι ... θα ξηλωθώ κανονικά) αλλά αξίζει τον κόπο...
  • Άβαταρ μέλους
    ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 49
    Εγγραφή: Τρί 06 Απρ, 2010 14:11

    από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ » Πέμ 08 Ιούλ, 2010 23:35

    με το προεδρο τι εκανες.?
    εχεις τα ιχνοι του.? σου ειπα οτι μπορουμε μαλλον να τον παρουμε πισω απο το οδδυ..
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Παρ 09 Ιούλ, 2010 13:22

    με το προεδρο τι εκανες.?
    εχεις τα ιχνοι του.? σου ειπα οτι μπορουμε μαλλον να τον παρουμε πισω απο το οδδυ..
    Ο πρόεδρος βρίσκεται ακόμα στο 1ο τελωνείο Πειραιά ή έχει μεταφερθεί στον ΟΔΔΥ. Δεν έχει βγει, απ' όσο ξέρω σε δημοπρασία ακόμα. Περισσότερα δεν γνωρίζω όμως. Κοιτάω τις διακηρύξεις και δεν τον έχω δει εκεί. Σκεφτόμουνα να κάνω μια βόλτα από ΟΔΔΥ να δω αν τον έχουν μεταφέρει εκεί ή όχι ακόμα.


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Και τώρα οι ΖΑΝΤΕΣ !!!!!!!!!!! Και τώρα οι ΖΑΝΤΕΣ !!!!!!!!!!! Και τώρα οι ΖΑΝΤΕΣ !!!!!!!!!!! Και τώρα οι ΖΑΝΤΕΣ !!!!!!!!!!! Και τώρα οι ΖΑΝΤΕΣ !!!!!!!!!!!
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Παρ 09 Ιούλ, 2010 14:32

    Η αλήθεια είναι ότι τελικά πήρα μεταχειρισμένες.
    Σε πολύ καλή κατάσταση όμως. Σχεδόν καινούριες.
    Και ναι είναι μόνο τέσσερεις.
    Και ναι πλήρωσα ένα σκασμό λεφτά.
    Και ναι δεν είναι και ιδιαίτερα όμορφες.
    Και ναι είναι άσπρες.

    ΑΛΛΑ !!!!

    είναι Volk Rays TE37...

    Σφυρίλατες.

    Μαγνησίου.

    και ζυγίζουν ΜΟΝΟ 4 ΝΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ !!!!!! κιλά η μία !

    Περιττό να πώ οτι έχω χ..στεί απ΄ την χαρά μου :D
    Παρ' όλο που ήταν πιό ακριβές απ' ότι είχα υπολογίσει τις βούτηξα !!!!

    Φωτό :
    1493907879_rayslabeldetail.jpg Και το ταμπελάκι ...
    1493907797_rayste37white.jpg Τελικώς :

    Rays Engineering Volk TE37 Forged magnesium alloy,
    15 inch διάμετρος 6,5 inch πλάτος
    4*114,3 PCD και offset 45.

    Μιά χαρά αν και θα πρέπει να (ξανά) αλλάξω την ανάρτηση γιατί υπολόγιζα offset 35-40.

    Πίσω στη δουλειά...
  • Άβαταρ μέλους
    westy turbo
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 210
    Εγγραφή: Τετ 27 Αύγ, 2008 00:15

    από westy turbo » Παρ 09 Ιούλ, 2010 16:53

    Mia xara!!! 8)
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    Περί ανάρτησης από το project του Echidna

    από JohnL » Τετ 18 Αύγ, 2010 19:53

    Απότι διαβαζω νομιζω πως υπαρχει μια συγχιση σχετικα με τον τροπο δημιουργιας προσφυσης μεσω του ελαστικου. Η γωνια ολισθησης (slip angle) ουδεμια σχεση εχει με την ολισθηση του ελαστικου στον δρομο αλλα ειναι απλως η σχετικη παραμορφωση του ελαστικου , δηλαδη η γωνια μεταξυ του τμηματος του πελματος που ακουμπαει στον δρομο- σχετικα με την κατευθυνση που δειχνει ο τροχος.
    Δεν διαφωνούμε, έτσι είναι.
    Αυτη η γωνια ειναι απαραιτητη για να στριψει το αυτοκινητο και το ποσο μεγαλη η μικρη ειναι η τιμη της εξαρταται απο το αν κινουμαστε με μικρες ταχυτητες η στα ορια της προσφυσης.
    επισης καθε ελαστικο έχει τις χαρακτηριστικες καμπυλες του απο οπου καθοριζονται και τα ορια της γωνιας μεσα στα οποια πρεπει να κινουμαστε και το κατα ποσο το αυτοκινητο μας θα ειναι υποστροφικο η υπερστροφικο.
    Ναι αλλά αυτή είναι η μισή αλήθεια. Το slip angle είναι επίσης συνδεδεμένο με την φθορά του ελαστικού αλλά και με το slide angle. H δική μου προσπάθεια είναι να διατηρήσω σχετικά χαμηλό slip angle για λιγότερη φθορά αλλά και περισσότερη ασφάλεια γιατί όταν φτάσεις σε μία συγκεκριμένη τιμή (από 8 έως 12 μοίρες ανάλογα το ελαστικό και τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης) το lateral force μειώνεται αισθητά και πάς ευθεία. (όπως λες και εσύ παρακάτω)
    Η καμπυλες που φαινονται στα διαγραμματα της ΤΟΥΟ δεν εχουν την ολοκληρωμενη μορφη μιας πραγματικης καμπυλης ελαστικου αφου θα επρεπε να παρουσιαζουν ενα μεγιστο και να ελλατωνεται η δυναμη επειτα απο αυτη τη γωνια ολισθησης. Αυτο το σημειο ειναι και το σημειο οπου χανεται η προσφυση ,αφου πλεον δεν ειναι αρκετη η ελκτικη προσφυση ωστε να διατηρησει την απαιτουμενη πλευρικη επιταχυνση.
    Όχι οι καμπύλες είναι μια χαρά. Μην μπερδεύεσαι με τα κλασσικά ελαστικά δρόμου. Αυτά έχουν εξαιρετικά περιθώρια γιατί ουσιαστικά είναι αγωνιστικές γόμες. Επίσης αν παρατηρήσεις αυτό που λές συμβαίνει και σε αυτές τις καμπύλες, στις γραμμές που αντιπροσωπεύουν την χαμηλότερη φόρτιση ανά τροχό.
    Για να μην παρεξηγηθω, δεν κανω τον εξυπνο εδω απλα παω να προλαβω καποια λαθη πριν γινουν αφου βλεπω πως γινονται καποιες θεωρησεις πανω σε λαθος βασεις.
    Δεν παρεξηγούμε, ιδιαίτερα αν σκεφτείς ότι βασικά δεν διαφωνούμε ...
    Για παραδειγμα η θεωρηση πως θα χρησιμοποιηθει η γραμικη περιοχη ΜΟΝΟ, ειναι λανθασμενη, αφου παντοτε θα υπερβουμε το οριο της γραμμικης περιοχης οδηγωντας γρηγορα.
    Αυτό δεν είναι αναγκαίο. Μπορεί ένα αυτοκίνητο με πολύ μεγάλα αποθέματα downforce και χαμηλό βάρος να είναι συνέχεια μέσα στη γραμμική αρχική περιοχή. Αλλά ούτε αυτό δεν είναι και απαραίτητο. Όπως κατέληξα μετά την κουβέντα μας με τον φίλο echidna μια καλή τιμή για το slip angle είναι περίπου 6 μοίρες. Αν και δεν μπορώ να γνωρίζω αν η σχεδίασή μου θα το επιτύχει αυτό, γιατί δεν έχω τα διαγράμματα του slick που θα χρησιμοποιήσω ...
    Το ζητουμενο ειναι να ρυθμισουμε το στησιμο του αυτοκινητου ωστε τα ελαστικα να εχουν οσο το δυνατον ποιο ομοιομορφα κατανεμημενα τα φορτια του αυτοκινητου. ΠΑΝΤΑ 4 λαστοιχα με ομοιομορφα κατανεμημενο το βαρος του αυτοκινητου θα παραγουν περισσοτερη πλευρικη δυναμη απο οτι ολοι οι αλλοι συνδιασμοι, φορτιων στα ελαστικα, που μπορουν να γινουν. αφου ισα φορτια υπο ολες τις συνθηκες δεν ειναι εφικτο να εχουμε, προσπαθουμε για το καλυτερο δυνατο.
    Ναι αλλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έχεις ισοκατανομή όταν στρίβεις άσε που τις περισσότερες φορές δεν θέλεις να έχεις ισοκατανομή ούτε και ευθεία γιατί θέλεις οι κινητήριοι τροχοί να φορτίζονται περισσότερο για να μπορείς να βάλεις περισσότερη ισχύ στο δρόμο.
    Αυτο Απορρεει απο τις βασικες καμπύλες των ελαστικων και συγκεκριμενα απο τον ρυθμο αυξησης της πλευρικης δυναμης - με το καθετο φορτιο, ο οποιος ρυθμός αυξάνει μεν αλλα με πτωτικό ρυθμό!!
    Συμφωνούμε το έχω γράψει στα πρώτα posts αυτού του topic
    Επίσης το μεταφερόμενο βάρος ελέγχεται μόνο απο το μετατροχιο και το υψος του κεντρου βάρους,για δεδομενη στροφη -ταχυτητα κλπ, και το μονο που μας μενει είναι να το μοιράσουμε μεταξύ μπροστινων και πισω τροχών.
    Ναι αυτό λέει και ο τύπος που χρησιμοποίησα για τους υπολογισμούς στο topic του Echidna. Επίσης μπορείς να μεταφέρεις βάρος και αριστερά /δεξια και διαγώνια ακόμα με διάφορους τρόπους (wedging πχ)
    αυτο γινεται μεσω μιας αντιστρεπτικης και σκοπο έχει να κατανεμει ετσι τα φορτια ωστε να ισομοιραζονται κατα το δυνατον-η τελοσπαντων να φορτιζει τον αξονα που θελουμε να χανει πρωτος την προσφυση με φορτιο τετοιο ωστε η γωνια ολισθησης του αξονα αυτου να ειναι ελαφρως μεγαλυτερη σε σχεση με τον αλλο αξονα.....
    Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα με τις αντιστρεπτικές ...
    Αυτά που λες είναι σωστά αλλά οι αντιστρεπτικές βάζουν στους υπολογισμούς και διάφορα άλλα θέματα. Τόσα πολλά που πολλοί θεωρούν ότι δεν αξίζουν τον κόπο ... Εγώ έχω συμπεριλάβει στην σχεδίασή μου πάντως και αντιστρεπτικές.

    (PS. Επισης εχω μια ερωτηση σχετικα με τον υπολογισμο της δυναμης των ελατηριων. Για ποιον λογο να αλλαζει η τιμη τους αλλαζοντας το μετατροχιο? αν ειναι απλα λογω μοχλισμου τοτε ενταξει, αλλα αν ειναι λογω πλευρικων φορτιων, αυτα καλο ειναι να τα παραλαμβανει η αντιστρεπτικη.(αν και θα επρεπε να μειωνονται για μεγαλυτερο μετατροχιο))
    Όχι δεν έχει να κάνει καθόλου με την μεταφορά φορτίου ούτε και με το μοχλισμό. Αν παρατηρήσεις λίγο καλύτερα, η κουβέντα δεν γίνεται για την αύξηση του μετατροχίου απλά, αλλά μαζί με την αύξηση του μήκους των ψαλιδιών. Μεγαλύτερο μήκος ψαλιδιού σημαίνει μεγαλύτερες διαδρομές τροχού με την ίδια γωνία κλίσης ψαλιδιού. Άρα αυξάνει η σκληρότητα για να μικρύνουν οι γωνίες και οι διαδρομές του τροχού στα επιθυμητά. (ναι αυτό χαλάει διάφορα άλλα ...)


    Ορίστε είδες που δεν διαφωνούμε τελικά ...
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    Αργά αλλά σταθερά

    από JohnL » Πέμ 18 Νοέμ, 2010 14:17

    Στην προσπάθειά μου να μάθω SolidWorks και να προχωρήσω το project έχω επενδύσει πολύ χρόνο. Τα οικονομικά μου πλέον δεν επιτρέπουν να ασχολούμαι όσο θα ήθελα αλλά δεν σταματάω.

    Σιγά σιγά αρχίζω να βλέπω αποτελέσματα.

    Παραθέτω κάποια από τα αρχικά στάδια των πειραμάτων μου για να βγάλω μια εικόνα για το layout του σασί. Η εμπειρία που αποκόμισα μέχρι στιγμής είναι πολύτιμη και σε λίγο θα αρχίσω το τελικό σχέδιο.

    Παραθέτω τρεις εικόνες από τα τεστ μου. Πρόκειται για ένα buggy για παιδάκια που σχεδίασα (μάλλον δεν θα το κατασκευάσω, απλώς για πειραματισμό).

    Σημείωση: η αρχική μου ιδέα για 40x40 mm με 1mm πάχος εγκαταλείφθηκε γιατί 1mm δεν φαίνεται να αντέχει τις καταπονήσεις.
    Τελικά θα χρησιμοποιήσω 25x25 1.5mm. Αυτή η αλλαγή φαίνεται και στο τελικό σχέδιο. Φαίνεται πλατύτερο αλλά δεν είναι, απλώς έχει σωλήνες μικρότερης διαμέτρου και δεν έχει roll bar.

    Σημείωση 2: για τους παρατηρητικούς: οι εικόνες δεν είναι αυτές που χρησιμοποιούνται για την μέτρηση της στρεπτικής ακαμψίας. Είναι από άλλο πείραμα που έκανα για stress σε πολύ ακραίες συνθήκες.

    Το τρίτο σχέδιο έχει περισσότερα από 3000 lbs ft / degree στρεπτική ακαμψία (αν δεν έχω κάνει κάποιο λάθος στους υπολογισμούς μου ... :) )

    Αρχικό σχέδιο: 1493907843_frametest3.jpg Πρώτη τροποποίηση: 1493907818_frametest2.jpg Δεύτερη Τροποποίηση: 1493907812_frametest1.jpg
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 276
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Παρ 19 Νοέμ, 2010 11:16

    Μπράβο Γιάννη! Αργά αργά, αλλά με τεχνολογικό τσαμπουκά!
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    Αργά αλλά σταθερά ][

    από JohnL » Δευ 21 Φεβ, 2011 00:30

    Σιγά σιγά προχωράμε. Κανονικό σασί για full size ανθρώπους πλέον (με υπολογισμούς για BEC κινητήρα γι' αυτό δεν είναι φαρδύτερο πίσω, πειραματικό δεν θα κατασκευαστεί ποτέ.). Μονοθέσιο. 4000lb*ft/degree
    1493907786_frametest4.jpg Φαίνεται ότι αυτή η σχεδίαση δεν μπορεί να πάει πολύ παραπάνω από 4000lb*ft/degree χωρίς επανασχεδίαση. Αν παρατηρήσετε την εικόνα, στην δεξιά πλευρά ας πούμε, το σασί χωρίζεται σε τέσσερα μέρη ως προς την μετατόπιση. Το μπροστινό φαίνεται να είναι πολύ σκληρό και συστρέφεται en block, αμέσως πιό πίσω υπάρχει ένα κομμάτι που μετατοπίζεται λίγο λιγότερο (ανοιχτό πορτοκαλί), πιό πίσω άλλο ένα ( το λαχανί ) και τέλος το πράσινο που δεν κινείται καθόλου. Άρα υπάρχουν σημεία που είναι εμφανώς αδύνατα (τα σημεία που γίνεται η χρωματική αλλαγή ? ) που πρέπει να δεθούν καλύτερα. Πρέπει να το σκεφτώ λίγο ακόμα...

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες