Σελίδα 1 από 1

Westfield Megabird

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μάιος, 2008 19:32
από Gigi
Παιδια καλησπερα και απο εμενα.
Λεγομαι Νικηφορος και κατεχω εδω και λιγο καιρο ενα Westfield Megabird.
Το αυτοκινητο το εφερα απο Αγγλια και για οποιον γνωριζει ειναι το πρωην αμαξι του Πετρου Κ.ο οποιος μενει μονιμα στο Λονδινο.
Συντομα θα το παρουσιασω με φωτο κτλ.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μάιος, 2008 19:56
από ex_hustler
Καλησπέρα Νικηφόρε, καλως ήρθες στο φτωχικό μας forum! Να βάλεις φωτογραφίες το συντομότερο!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μάιος, 2008 23:30
από kastrato
Kalws hr8es nikifore sthn parea mas.
Elpizw na vreis sto site mas oti plhforia 8eleis alla kai na prosfereis tis empeiries sou stous upoloipous.

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος, 2008 00:46
από Psilos
Γεια σου Νικηφόρε, καλώς ήλθες! Πες μας λίγα λόγια για σένα και το αυτοκίνητό σου. Μήπως έτρεξες στο τελευταίο gtcc :?:

:win: κάπου πρέπει να σε είδα...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος, 2008 10:01
από DUKE
Panemorfo to autokinhto sou Nikhfore.
Kalws orises.

Dwse mas texnikes plhrofories gia to ergaleio.

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος, 2008 11:37
από Gigi
Tα specs

Μάρκα/Μοντέλο/Έτος κατασκευής:

Westfield Megabird 2006

Tεχνικα χαρακτηριστικα:

Engine
Manufacturer Honda CBR1100XX Super Blackbird
Configuration 1137cc liquid cooled, inline four-cylinder, DOHC, four valves per cylinder
Bore x Stroke 79mm x 58mm
Compression Ratio 11.0:1
Ignition & Fuelling PGM-FI electronic fuel injection with 3D mapping, automatic choke, and four 42mm throttle bodies
Oil System Westfield/Pace dry sump system with 2 stage filtered scavenge, 10 litre baffled oil tank, and Setrab 18 row oil cooler
Exhaust Westfield stainless steel 4-2-1 manifold and 6" aluminium/stainless steel repackable silencer
Peak Power 170bhp @ 9500rpm
Peak Torque 82lb/ft @ 7250rpm

Transmission

Gearbox Honda 6 speed sequential close-ratio straight-cut constant-mesh dog-engagement
Primary Reduction 1.596:1
1st 2.726:1
2nd 1.967:1
3rd 1.554:1
4th 1.310:1
5th 1.147:1
6th 1.028:1
Reverse Box
Differential Quaife Auto Torque Biasing limited slip differential (3.21:1)
Barnett Carbon Cluch

Chassis

Structure 1" square and round steel tube epoxy coated spaceframe chassis
Panelling Full epoxy coated rivetted and sealed aluminium panelling
Roll Protection " FIA-approved roll bar with FIA-approved padding

Suspension

Type Westfield fully independent double wishbone suspension with lightweight cast aluminium uprights and hubs
Damping Nitron fully adjustable race shocks and springs
Steering Solid mounted 2.5-turn high-ratio steering rack
Anti-roll Westfield fully adjustable anti roll bars

Brakes

Type Split front:rear system via AP Racing tandem race master cylinder
Front Bremsport discs and 4-pot calipers with Hawk Ferro-Carbon pads
Rear Standard (Ford) discs and calipers (with cable operated handbrake)
Wheels/Tyres
Wheels Minispeed 7 x 13" alloy wheels
Tyres Toyo R888 205/60R13 all-weather tyres

Other

Bodywork Gelcoated lightweight GRP body panels with aeroscreen
Interior Westfield race shell seats with Willans 4pt FIA-spec harnesses
Security Keyless ignition with Honda HISS immobiliser and Racetech gear indicator

Performance (approx)

0 - 60mph 3.9 seconds
Maximum speed 134 mph(=210km/h)
Power-to-weight 360bhp/ton

και καποιες φωτο

Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος, 2008 18:05
από kastrato
pw pw toumpano einai!!!
To eixa dei kai sto TDS vevaia alla anupomonw na to dw apo konta!!!
Mpravo nikifore trelo ama3i phres!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος, 2008 18:19
από TheodoreSavvidis
Γεια σου Νικηφόρε και από μένα, καλώς ήρθες. . . . .
Σου εύχομαι καλά χιλιόμετρα.
Φοράμε βλέπω και τα ίδια αμορτισέρ!!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος, 2008 18:21
από kastrato
theo ti les???
allo to papi allo to xx...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιαν, 2009 01:03
από TheodoreSavvidis
George αν εννοείς για τα αμορτισέρ, ναι τα ίδια φοράμε τις Nitron είναι
και τα δικά μου κατευθείαν παραγγελία από Αγγλία. . .