Γιώργο, καθημερινές από εδώ και πέρα δεν μπορώ, λόγω δουλειάς.
Μόνο κάποιο Σαββατοκύριακο θα μπορέσω.
Μετά από ένα υπολογισμό που έκανα σε άκρο από Sierra και με επιφύλαξη για την γραμμική διαδρομή της κρεμαγιέρας μέχρι να τη μετρήσω στην πράξη (12 cm από stop σε stop), το steering ratio για την 2.4 είναι 13:1 και για τη 2.9 είναι 16.3:1
Ενδεικτικά το steering ratio στη Formula1 είναι περίπου 10:1 και σε αγώνες σε οβάλ πίστες 20:1. Στα καρτ είναι σχεδόν 1:1!
Εγώ παρήγγειλα τη γρήγορη 2.4. Υπ'όψιν ότι το 2.4 σημαίνει στροφές από άκρη σε άκρη και πρακτικά δε σημαίνει σχεδόν τίποτα για την αμεσότητα και ταχύτητα του τιμονιού. Ο παράγοντας που δείχνει το πόσο γρήγορο είναι το τιμόνι είναι το steering ratio που είναι ο λόγος γωνιακής μετατόπισης τιμονιού/τροχού. Όσο μικρότερος είναι ο λόγος αυτός, τόσο γρηγορότερο είναι το τιμόνι. Γιατί για την ίδια γωνιακή μετατόπιση τροχού, θα χρειαστεί μικρότερη περιστροφή τιμονιού για μια πιο γρήγορη κρεμαγιέρα.
Το steering ratio μπορεί να γίνει και μεταβλητό, όπως και το Ackermann, με ρυθμιζόμενα steering arms. Κάτι που θα προσπαθήσω να κάνω στην πράξη!