Σελίδα 3 από 3

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος, 2008 12:02
από Gigi
Σε πολυ κλειστες ''πιστες'' οπως το καρτοδρομο,οι αντιστρεπτικες μαλλον ειναι αχρηστες.
Το δικο μου αν δειτε στις φωτογραφιες δεν εγερνε σχεδον καθολου,πραγμα που το εκανε αποτομο και ελαχιστα ρυθμισιμο,αφου η αναρτηση δεν δουλευε σχεδον καθολου,και γλιστραγε υπερβολικα.
Αντιθετως στα Μεγαρα οι αντιστρεπτικες εδιναν πολυ σιγουρια και βοηθουσαν σημαντικα στις γρηγορες k9 και στις φυστικιες.
Στο επομενο GTCC θα αποσυνδεσω τελειως τις αντιστρεπτικες και θα ρυθμισω μονο τα NITRON για τις αναγκες της πιστας.

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος, 2008 18:08
από kastrato
Mia pou apokaluptete ta set up sas na sas pw kai ta dika mou. Sto kartodromo kanw thn gnwsth ru8mish pou legete proseuxomai kai kanw ton stauro mou... kai sta megara apla vazw thn tautotita sta dontia kai paw. ti antistreptikes kai malakies...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 19 Μάιος, 2008 20:12
από DUKE
Tha xreiastoume tis sumboules sas oso afora to set up stis 2 pistes.
O mhxanikos mou prepei na einai mana s auta. Tha kanw mia proxirh rythmish k an thelete meta an einai pame Kartodromo na mou peite ti nomizete.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος, 2008 22:15
από Psilos
Την Δευτέρα το απόγευμα θα είμαι με τον gigi στο Καρτόδρομο, κατά πάσα πιθανότητα

Όποιος μπορεί ας έρθει για βόλτα, ψάχνω να βρω 1 δευτερόλεπτο, κάπου εκεί πρέπει να κρύβεται.... :lol:

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Μάιος, 2008 02:33
από kastrato
ena deuterolepto einai duskolo na to vreis sto kartodromo... alla kala to pas mono me proponisi 8a to vreis den uparxei allos tropos!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μάιος, 2008 09:03
από Psilos



Τα πρώτα δύο βίντεο είναι με οδηγό εμένα, δυστυχώς όχι καλές λήψεις και δεν μετρήσαμε χρόνους, δεν πρέπει να ήταν και πολύ σπουδαίοι αλλά σημασία έχει για μένα ότι κατάλαβα κάποια πράγματα για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, δοκιμάζοντας διαφορετικούς τρόπους στριψίματος...

Εδώ πιο κάτω ένα βίντεο με το αμάξι μου και οδηγό τον Gigi με ήρεμες διαθέσεις (καθότι όλοι φοβόμαστε ένα ξένο αμάξι) αλλά στρωτή οδήγηση.

Μάλλον θα είναι από τις τελευταίες φορές για αυτό το καλοκαίρι ή τουλάχιστον όσο παραμένει η θερμοκρασία μέχρι 28-30 βαθμούς καλά είναι...Από κει και πάνω δεν θα αντέξει ο οδηγός, όχι το αμάξι!