Σελίδα 2 από 3

Δημοσιεύτηκε: Δευ 24 Μάιος, 2010 03:47
από gerwn
Σημερα το ξενυκτι ηταν αφιερωμενο στο Project "Echidna" του Θοδωρη.Πληροφοριες πολλες που κανανε τον εγκεφαλο μου να βαραη σαν καπακι σε αδεια κατσαρολα.Αυτο που ηθελα να ρωτησω για τωρα ειναι γιατι δεν χρησιμοποιητε μοτερ μοτοσυκλετας με διαφορικο ωστε να μην υπαρχουν ολα αυτα τα προβληματα που διαβασα.Ενα μοτερ που μου ερχεται στο μυαλο ειναι το yamaxa 900 cc με τα ηλεκτρονικα οργανα.Δεν θυμαμαι ακριβως μοντελο αλλα το εχω δει να μπαινη στον ιπποδρομο τη δεκαετια του 80 με φουλ αναποδο τιμονι και τρελλα χλμ σαν τα μοταρντ η ενα μοτερ απο bmw.φυσιολογικα θα μπαινη πανω στο σασσι εχοντας την ιδια φορα με αυτη της μοτοσυκλετας και πολυ ευκολο κεντραρισμα.Αυτο προς το παρον γιατι εχω αρχισει και καιω ασφαλειες.Καληνυκτα !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Μάιος, 2010 10:06
από γκ
Τι καληνύχτα..... καλημέρα λένε στις 5 το πρωί!!!
Μόνο οι κινητήρες από RRRRRRR δίνουν καταπληκτική συγκέντρωση ισχύος, δηλαδή πολλούς ίππους για λίγα κιλά κινητήρα και μάλιστα μαζί με συμπλέκτη κιβώτιο. Και είναι η επιλογή εκείνων που σκέφτονται μόνο πίστα. Τα μοτέρ μοτοσυκλέτας με άξονα είναι κατά κανόνα τουριστάδικα, πιό βαρυά από τα σούπερσπορτ.
Για να δώσει ένας κινητήρας μοτό σε διαφορικό αυτοκινήτου, ένα εξάρτημα χρειάζεται μόνο, που προσαρμόζεται είτε στο γρανάζι της μοτό, ή στον άξονα του γραναζιού, ανάλογα. Από εκεί και προς τα πίσω τα εξαρτήματα είναι τα ίδια. Το πρόβλημα είναι με την έλλειψη όπισθεν - για όσους την χρειάζονται - που και οι αξονάτες μοτοσυκλέτες δεν την έχουν εκτός από κάτι τουριστικούς δεινόσαυρους με βάρος αυτοκινήτου, οπότε άνθρακες ο θησαυρός.
Υπάρχουν τεχνικά προβλήματα και στις αξονάτες μοτοσυκλετες βέβαια. Το παληό V max ας πούμε που το ζαχάρωνα - είναι ντρακστερομοτοσυκλέτα V4 με πολύ ανθεκτικό συμπλέκτη, βαρύτερο από RR αλλά σηκώνει φτιαξίματα πολλά - αν δώσει σε διαφορικό αυτοκινήτου γυρίζει ανάποδα, δηλαδή πάει όπισθεν! Χρειάζεται ή μπροστινός άξονας από τετρακίνητο, ή να βάλεις τον συμβατικό άξονα ανάποδα.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Μάιος, 2010 14:01
από gerwn
Κατα πασα πιθανοτητα μιλας γι αυτο
1493907774_1985-yamaha-v-max-3.jpg

οσο για το προβλημα των αναποδων στροφων λυνεται ευκολα με ενα μικρο κιβωτιο δυο γραναζιων οπου στο ενα συνδεεται ο αξονας της μηχανης και στο αλλο το διαφορικο.Ξερω οτι οι του χωρου πολυ πιθανον να μιλησουν για απωλεια ισχυος (επαγγελματικη διαστροφη :lol: :lol: :lol:) αλλα ειναι το πρωτο πραγμα που μου ηρθε στο μυαλο.Εκεινο που δεν ξερω ειναι αν υπαρχει (σκουλικι) που θα αντικαθιστουσε τον αξονα απο τη μηχανη στο διαφορικο.Επισης ποσο θα στοιχιζη αν υπαρχει κατι τετοιο.Αυτοματα κερδιζεις το χωρο απο το τουνελ και δεν κινδυνευεις απο τον αξονα σε περιπτωση ατυχηματος.Ειναι και αυτο μια σκεψη

Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μάιος, 2010 08:55
από γκ
Επιλέγοντας κινητήρα μοτοσυκλέτας παντρεύεσαι και κάποια προβλήματα, χάριν του μικρού βάρους. Γι' αυτό δεν πρέπει να φορτώνεις μετά το αυτοκίνητο με άλλα εξαρτήματα γιατί χάνεις το πλεονέκτημα του μικρού βάρους. Η επιλογή κινητήρα από μοτό είναι μια ακραία επιλογή, που στοχεύει στα χρονόμετρα στην πίστα, γι' αυτό μη παραξενευτείς αν έχει κανείς ένσταση για απώλεια ισχύος. Ειδικά το επί πλέον βάρος στα περιστεφόμενα εξαρτήματα πονάει πολύ.
Εγώ πάντος μαντεμένιο κινητήρα με ωστήρια έχω διαλέξει!
Και τι είναι αυτό το σκουλίκι;

Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μάιος, 2010 09:05
από Echidna
ατέρμονας; :roll:

Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μάιος, 2010 12:29
από gerwn
Δεν θυμαμαι την αγγλικη ορολογια για το συγκεκριμενο αντικειμενο εχουν περαση 30 χρονια αλλα ειναι ενας ευκαμπτος αξονας με ειδικο εξωτερικο περιβλημα οπως ας πουμε του dremel

1493988721_9347d1275372370-kb-article-4-throttle-position-sensor-r00301v3.jpg

βεβαια σε πολυ μεγαλυτερη κλιμακα και βαρεως τυπου.Εχουμε χρησιμοποιησει ενα τετοιο πριν πολλα (30) χρονια στην κατασκευη που φαινεται στο avatar μου.Ο κινητηρας ειναι αεροπορικου τυπου τετρακυλινδρος διχρονος 1000 cc με βαρος 50 Kg και 150 hp.Εκτος του ελικα που φαινεται στη φωτο διαμετρου 1,80 μετρα και παιρνει απ ευθειας απο τον κινητηρα με ιμαντα γραναζωτο το σκουλικι εδινε κινηση σε ελικα διαμετρου δεκα μετρων με τους καταλληλους ανταπτορες.Τωρα για αυτοκινητο δεν ξερω αν υπαρχει και ποιες πρεπει να ειναι οι προδιαγραφες του.Ισως να κατασκευαζεται κατα παραγγελια.Οποιος ομως κυνηγησει την κατασκευη του θα κονομηση χοντρα :lol: :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μάιος, 2010 16:14
από frankb
Σαν ατσαλινα ειναι αυτο μαλλον που περιγραφεις.
Αυτο δηλαδη που εχουμε για να ξεβουλωνουμε τις αποχαιτευσεις!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μάιος, 2010 22:12
από gerwn
Σαν ατσαλινα ειναι αυτο μαλλον που περιγραφεις.
Αυτο δηλαδη που εχουμε για να ξεβουλωνουμε τις αποχαιτευσεις!!
Μαλλον σαν ντιζα ποδηλατου αλλα με τοσα ατσαλοσυρματα ωστε να φταση τα 15 mm περιπου για να ειναι αρκετα ευκαμπτο αλλα ταυτοχρονα εξαιρετικα ανθεκτικο.

Δημοσιεύτηκε: Δευ 31 Μάιος, 2010 03:24
από gerwn
Τι καληνύχτα..... καλημέρα λένε στις 5 το πρωί!!!
Μόνο οι κινητήρες από RRRRRRR δίνουν καταπληκτική συγκέντρωση ισχύος, δηλαδή πολλούς ίππους για λίγα κιλά κινητήρα και μάλιστα μαζί με συμπλέκτη κιβώτιο. Και είναι η επιλογή εκείνων που σκέφτονται μόνο πίστα. Τα μοτέρ μοτοσυκλέτας με άξονα είναι κατά κανόνα τουριστάδικα, πιό βαρυά από τα σούπερσπορτ.
Για να δώσει ένας κινητήρας μοτό σε διαφορικό αυτοκινήτου, ένα εξάρτημα χρειάζεται μόνο, που προσαρμόζεται είτε στο γρανάζι της μοτό, ή στον άξονα του γραναζιού, ανάλογα. Από εκεί και προς τα πίσω τα εξαρτήματα είναι τα ίδια.
Το πρόβλημα είναι με την έλλειψη όπισθεν - για όσους την χρειάζονται - που και οι αξονάτες μοτοσυκλέτες δεν την έχουν εκτός από κάτι τουριστικούς δεινόσαυρους με βάρος αυτοκινήτου, οπότε άνθρακες ο θησαυρός.
Υπάρχουν τεχνικά προβλήματα και στις αξονάτες μοτοσυκλετες βέβαια. Το παληό V max ας πούμε που το ζαχάρωνα - είναι ντρακστερομοτοσυκλέτα V4 με πολύ ανθεκτικό συμπλέκτη, βαρύτερο από RR αλλά σηκώνει φτιαξίματα πολλά - αν δώσει σε διαφορικό αυτοκινήτου γυρίζει ανάποδα, δηλαδή πάει όπισθεν! Χρειάζεται ή μπροστινός άξονας από τετρακίνητο, ή να βάλεις τον συμβατικό άξονα ανάποδα.
Ψαχνοντας για λυσεις περι της οπισθεν και εχοντας κατα νου αυτα που διαβασα εδω μεσα για ηλεκτροκινητηρα πετυχα αυτο

1493907879_159-5913web_img.jpg 1493907869_159-5920web_img.jpg 1493907831_159-5904web_img.jpg 1493907767_158-5898web_img.jpg
Αναρωτιεμαι αν το βαρος της συγκεκριμενης κατασκευης ειναι αποτρεπτικο

Δημοσιεύτηκε: Δευ 31 Μάιος, 2010 09:56
από γκ
Και το βάρος είναι πολύ καλό και το σημαντικότερο, η διάταξη αυτή δεν περιστρέφεται στην εμπρός κίνηση, κομπλάρει μόνο όταν θέλεις όπισθεν, αντίθετα με τη ρεβέρσα που κόβει ίππους. Βέβαια ο τύπος δίνει κίνηση με αλυσίδα σε διαφορικό αυτοκινήτου - η πιό ελαφριά επιλογή - που δεν προτιμάται από πολλούς όμως. Ο κινητήρας της μοτό είναι πίσω από τον οδηγό - όχι όπως στο επτάρι - αλλά θα ήταν η δική μου επιλογή για BEC.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιούλ, 2010 03:03
από gerwn
Auth einai mia megalh suzhthsh. Den kanoun ola ta moter katarxhn giati merika den tous aresei na ta vazeis upo gwnia pou prepei na mpei sto kit car. An kapoios 8elei na valei moter sto ama3i tou sunistw na valei kati pou exei hdh valei prwta allos kai exei vevaiw8ei oti mpainei. Ta poio sunh8ismena einai ta fireblade, ta ZXR kai ta poio dunata R1, busa kai ZX12 ktl.
Diaforiko den xreiazesai enusxish apla allo ratio logo tou oti to BEC exei tin roph psila polu psila.
vaseis moter xreiazesai, xtadopi, metadosh opws eipes kai esu kai epishs xreiazesai kai ena sustima gia na vazeis taxutites eite paddles eite levies.
trompa venzinhs se merika moter xreiazetai se kapoia alla oxi epishs kai gia to 3hro karter isxuei to idio.
Ta 900aria sumi8ws den xreiazonte
Γωργο σε καποιο απο τα πολλα λινκ που εχετε δωσει μεσα στο site (μαλλον του Dan) διαβασα οτι το καλυτερο μοτερ γι αυτον ειναι το R1 2004-2006 και επιπλεον δεν χρειαζεται ξηρο καρτερ. αληθευει ;;;
και κατι αλλο.οταν συζηταγαμε για το δικο σου αυτοκινητο στα μεγαρα μου ειπες οτι το κιβωτιο ειναι σειριακο.τι ακριβως εννοεις ;;; οτι δουλευει ετσι επειδη το μοτερ ειναι απο μοτο η αλλαζεις ταχυτητες χωρις να χρειαζεται να πατας αμπραγιαζ.
δεν εχει τυχει να δω ποτε σειριακο αυτοκινητου και αναρωτιεμαι αν εχει αμπραγιαζ.θα μπορουσε αραγε το αμπραγιαζ αν υπαρχει να συνδεθη επανω στα paddles ωστε οι ταχυτητες να αλλαζονται ποιο γρηγορα ;;; εχω κατι στο μυαλο μου βεβαια και γι αυτο ρωταω δεν εχω κατση ομως να το ολοκληρωσω.ειναι εφικτο ;;; και τελος θα μπορουσε να μπη εξωτερικα της R1 δισκος πλατω αυτοκινητου ωστε να ειναι ποιο ανθεκτικο απο αυτο της ιδιας της μηχανης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιούλ, 2010 12:45
από JohnL
Γωργο σε καποιο απο τα πολλα λινκ που εχετε δωσει μεσα στο site (μαλλον του Dan) διαβασα οτι το καλυτερο μοτερ γι αυτον ειναι το R1 2004-2006 και επιπλεον δεν χρειαζεται ξηρο καρτερ. αληθευει ;;;
και κατι αλλο.οταν συζηταγαμε για το δικο σου αυτοκινητο στα μεγαρα μου ειπες οτι το κιβωτιο ειναι σειριακο.τι ακριβως εννοεις ;;; οτι δουλευει ετσι επειδη το μοτερ ειναι απο μοτο η αλλαζεις ταχυτητες χωρις να χρειαζεται να πατας αμπραγιαζ.
δεν εχει τυχει να δω ποτε σειριακο αυτοκινητου και αναρωτιεμαι αν εχει αμπραγιαζ.θα μπορουσε αραγε το αμπραγιαζ αν υπαρχει να συνδεθη επανω στα paddles ωστε οι ταχυτητες να αλλαζονται ποιο γρηγορα ;;; εχω κατι στο μυαλο μου βεβαια και γι αυτο ρωταω δεν εχω κατση ομως να το ολοκληρωσω.ειναι εφικτο ;;; και τελος θα μπορουσε να μπη εξωτερικα της R1 δισκος πλατω αυτοκινητου ωστε να ειναι ποιο ανθεκτικο απο αυτο της ιδιας της μηχανης
Ο Dan το λέει αυτό, αλλά αν διάβασες έχει και αυτός τις αμφιβολίες του.
Σειριακό είναι το κιβώτιο του οpοίου οι ταχύτητες είναι στην ... σειρά Δηλαδή έχεις ένα μοχλό που κουνάς εμπρός πίσω μόνο. Εμπρός ανεβάζεις μία (ας πούμε) πίσω κατεβάζεις μία ταχύτητα. Εξίσου μπορείς να έχεις και paddles. Τα κιβώτια αυτά έχουν κανονικά αμπραγιάζ όπως τα κιβώτια κλασικά των αυτοκινήτων αλλά αν διακόπτεται στιγμιαία η ανάφλεξη (για χιλιοστά του δευτερολέπτου) δεν χρειάζεται να το πατήσεις για ανέβασμα ταχύτητας. Υπάρχουν τέτοια συστήματα για όλες τις σπορ μοτοσυκλέτες. Με ανάλογο αλλά πιό περίπλοκο (και ακριβό) σύστημα μπορούν να κάνουν το ίδιο και στα κατεβάσματα. Τέτοια κιβώτια υπάρχουν και για αυτοκίνητα (πανάκριβα όμως) συνήθως αγωνιστικές κατασκευές. Αλλάζουν ταχύτητες πιό γρήγορα από τα συμβατικά (ακόμα και πατώντας αμπραγιάζ) κάνουν πολύ περισσότερο θόρυβο και είναι ελαφρώς πιο ευαίσθητα από τα κανονικά.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ, 2010 03:17
από gerwn
η αυτοματη μεταφραση απο το google ειναι χειροτερη και απο τα greeklish :lol: γι αυτο και ζητησα βοηθεια.πρεπει να κανης ενα σωρο παλινδρομησεις και συσχετισμους στις λεξεις για να βγαλης καποια ακρη και αυτη με αμφιβολιες !!! οσο για το σειριακο κιβωτιο θα ζητησω απο ενα φιλο να μου στειλει το μηχανολογικο σχεδιο αν το εχει του DCG που εχουν τα καινουργια seat και δουλευουν και με padlles χειροκινητα χωρις αμπραγιαζ.Αυτο ηταν κι ολας που με προβληματισε για το αν υπαρχει αμπραγιαζ στο σειριακο κιβωτιο.Παντως οταν ερθει η ωρα με το καλο τη δοκιμουλα μου θα την κανω.
Αναμενω παντως και απαντηση απο οποιον γνωριζει για το αν μπαινει εξωτερικα δισκο-πλατω αυτοκινητου σε μοτερ απο μοτο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ, 2010 12:07
από JohnL
η αυτοματη μεταφραση απο το google ειναι χειροτερη και απο τα greeklish :lol: γι αυτο και ζητησα βοηθεια.πρεπει να κανης ενα σωρο παλινδρομησεις και συσχετισμους στις λεξεις για να βγαλης καποια ακρη και αυτη με αμφιβολιες !!! οσο για το σειριακο κιβωτιο θα ζητησω απο ενα φιλο να μου στειλει το μηχανολογικο σχεδιο αν το εχει του DCG που εχουν τα καινουργια seat και δουλευουν και με padlles χειροκινητα χωρις αμπραγιαζ.Αυτο ηταν κι ολας που με προβληματισε για το αν υπαρχει αμπραγιαζ στο σειριακο κιβωτιο.Παντως οταν ερθει η ωρα με το καλο τη δοκιμουλα μου θα την κανω.
Αναμενω παντως και απαντηση απο οποιον γνωριζει για το αν μπαινει εξωτερικα δισκο-πλατω αυτοκινητου σε μοτερ απο μοτο
To DSG είναι διαφορετικό από τα σειριακά. Το DSG είναι ένα κανονικό κιβώτιο που έχει 2 συμπλέκτες, έναν σε κάθε άξονα οι οποίοι (συμπλέκτες) είναι αυτοματοποιημένοι με ηλεκτροϋδραυλικά συστήματα ώστε να ενεργοποιούνται στιγμιαία και αυτόματα όταν χρειάζεται. Θεωρητικά τα DSG είναι ελαφρώς πιό γρήγορα από τα σειριακά κατά κάτι millisecond.
Όσο για το δίσκο πλατό από αυτοκίνητο σε κινητήρα μηχανής ( :shock: ), όχι ότι δεν γίνεται αλλά σίγουρα είναι πολύ περίπλοκο και με το βάρος που θα έχει μάλλον καλύτερα να χρησιμοποιήσεις κινητήρα από αυτοκίνητο: θα έχεις περισσότερη ροπή στο ίδιο περίπου βάρος και πολύ πιο εύκολη εφαρμογή.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Οκτ, 2010 08:48
από γκ
BECάδες ετοιμαστήτε, κυκλοφόρησε το εξακύλινδρο BMW! Μη σπρώχνεστε, περιμένετε να - χτύπα ξύλο - τρακάρει κανένα. Έτσι που είναι εγκάρσια τοποθετημένο με άξονα μπορεί να μπεί και στο αυτοκίνητο, ή με τον κλασικό τρόπο. 1493907835_010_bmw_k1600gt_gtl.jpg