ποιον κινητήρα για BEC...???
  • Άβαταρ μέλους
    vivi
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 2
    Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν, 2011 20:18
    Τοποθεσία: Drama

    ποιον κινητήρα για BEC...???

    από vivi » Τρί 25 Ιαν, 2011 01:52

    Πρόκειται να κατασκευάσω ένα BEC... θα είναι reverse trike και όχι seven locost...

    επί του κινητήρος τώρα...και επί του σημαντικού θέματος ξηρού κάρτερ...

    λύση number 1
    σκέφτομαι για μοτέρ από 900RR ...με 3.000€ υπάρχουν 4-5 ολόκληρες μοτοσικλέτες σε αναζήτηση μέσω ιντερνετ που έχω κάνει...
    Θα μου πείτε ''είναι πολλά...''... αλλά σκέφτομαι ότι θα πάρω κομπλέ κινητήρα έτοιμο για λειτουργίαί, όργανα (κοντέρ-στροφόμετρο) έτοιμα για τοποθέτηση, πίσω ψαλίδι (reverse trike είπαμε :) ) με φρένο και τροχό... και μερικά ψιλολόγια ακόμα...

    900RR με 27.000χλμ,2000 μοντέλο,3.000€ , αξίζει???

    πόσο κοστίζει ένα κιτ ξηρού κάρτερ για το 900RR?
    kastrato???

    λύση number 2
    αγορά YAMAHA TDM 900,
    ο κινητήρας του συγκεκριμένου είναι με ξηρό κάρτερ... οπότε το θέμα δεν μας απασχολεί καθόλου...!!!
    το θέμα με το tdm είναι ότι είναι κάτω από 100 άλογα...(87 ή 95) :(

    λύση number 3
    Honda cbr 600f φίλου ,2000 ,20.000χλμ, 110 αλογα ,κομμένος σκελετός ->1500€<-

    κύρια κριτήρια επιλογής
    1)χαμηλό κόστος τοποθέτησης ξηρού κάρτερ...
    2)χαμηλό κόστος απόκτησης...

    συμβουλές,πληροφορίες,αντιρρήσεις???
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 274
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τετ 26 Ιαν, 2011 13:21

    Αν ο κινητήρας τοποθετηθεί εγκάρσια - όπως και στη μοτό - δεν είναι τόσο απαραίτητο το ξηρό κάρτερ.
    Στα locost ο κινητήρας μπαίνει κατά μήκος και κινδυνεύει να μείνει η αντλία λαδιού χωρίς λάδι στις γρήγορες στροφές. Επειδή τα τρίκυκλα δεν καταφέρνουν τα πλευρικά g των locost, γνώμη μου είναι να μη ξοδευτείς για ξηρό κάρτερ.
    Το καλό με τα τρίκυκλα είναι ότι εύκολα βγάζεις αριθμό κυκλοφορίας.
  • Άβαταρ μέλους
    vivi
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 2
    Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν, 2011 20:18
    Τοποθεσία: Drama

    από vivi » Τετ 26 Ιαν, 2011 16:04

    Αν ο κινητήρας τοποθετηθεί εγκάρσια - όπως και στη μοτό - δεν είναι τόσο απαραίτητο το ξηρό κάρτερ.
    Στα locost ο κινητήρας μπαίνει κατά μήκος και κινδυνεύει να μείνει η αντλία λαδιού χωρίς λάδι στις γρήγορες στροφές. Επειδή τα τρίκυκλα δεν καταφέρνουν τα πλευρικά g των locost, γνώμη μου είναι να μη ξοδευτείς για ξηρό κάρτερ.
    Το καλό με τα τρίκυκλα είναι ότι εύκολα βγάζεις αριθμό κυκλοφορίας.
    Γιατί είναι πιο εύκολο?
    μπορείς να δώσεις πληροφορίες?
    αναφέρεσαι σε μεμονομένο όχημα (IVA) ή ως κατασκευαστής

    Σκέφτόμουν οταν ολοκληρωθεί να βγάλω έγκριση τύπου ως κατασκευαστής
    αλλά αν γίνεται μεμονομένου οχήματος τότε γλυτώνω από πολύ τρέξιμο...και χρήμα...

    Ο πατέρας μου ασχολείται με κατασκευες minibus και βγάζει αναγκαστικά εγκρίσεις τύπου για τα λεωφορειάκια οπότε μπορούμε να κινήσουμε τις διαδικασίες...
    Το κακό βέβαια με τις εγκρίσεις τύπου είναι ότι είναι ακριβές (πλησιάζουν 5ψήφιο νούμερο) και ότι πρέπει όλα τα οχήματα να είναι ακριβώς ίδια...και σας λέω το παρακάτω για να ενημερωνόμαστε: είχαμε εγκριση για να μετατρέπουμε τα Mercedes Sprinter 515-518cdi Euro 4 σε minibus...πριν από λίγο καιρό άρχισε να πωλείται το Mercedes Sprinter 519cdi Euro 5 στον οποίο δεν άλλαξαν απολύτως τίποτα εκτός από μικρές αλλαγές στην κεφαλή και στην τροφοδοσία καυσίμου του κινητήρα προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 5... ΚΑΙ όχι μόνο πρέπει να βγάλουμε καινούργια έγκριση τύπου για τα Euro 5 αλλά πλέον δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την έγκριση για τα Euro 4...γιατί δεν θα μπορεί να πάρει πινακίδες...
    :evil:
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 274
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Πέμ 27 Ιαν, 2011 09:15

    Αν διαβάσεις τις περιπέτειες πολλών στο θέμα "Άδειες κυκλοφορίας", για αυτοκίνητο είναι σκέτη απογοήτευση. Το νομικό καθεστώς για τρίκυκλες μοτοσυκλέτες, έτσι λέγονται τα τρίκυκλα, είναι πολύ πιό απλό. Λεπτομέρειες δεν γνωρίζω, αν βρης εσύ, ενημέρωσέ μας.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 31 Ιαν, 2011 09:06

    Egw eixa to CRB 900 RR sto autokinito peripou pente xronia me xwris kanena provlhma. To autokinito ta prwta xronia ths zwhs tou kukloforouse kai ston dromo kanonika xwris provlhma (sthn agglia kai sthn ellada otan hrthe me agglikes pinakides)
    Twra einai kathara agonistiko kinite mono se pista kai kanena provlhma apo to moter. Kshro karter den eixa pote mono buffle eixa valei kai kanena provlhma den eixa pote (mono to kivwtio espase meta apo 5 xronia skisimatos) fusika allaza diskous plato sxetika suxna alla kai fthnoi einai kai eukolh douleia einai opote no prob.
    Twra pou evala to blackbird evala dry sump.
    Koinws alla moter xreiazonte alla oxi. Na ksereis oti ta dry sump kostizoun peripou oso ena moter.
    CBR for ever an thes thn gnwmh mou.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης