Ας συνεχισουμε εδω για να μην χανοντε πολυτιμες πληροφοριες στο θεμα του καλωσορισματος..
αλλα καπου διαβασα εδω για ξηρα καρτερ και αξονα απο γουρουνα με διπλα ψαλιδια κτλ και ανεβαζουν το κοστος κατακοριφα
Το ξηρό κάρτερ δεν είναι υποχρεωτικό, αφού το θέλεις για αρχή και όχι για αγώνες. Επειδή ο κινητήρας της μοτό γυρίζει 90 μοίρες για να τοποθετηθεί σε seven, στις στροφές με σλικς μπορεί να ξεπιάνει η αντλία λαδιού. Για βόλτες δεν υπάρχει πρόβλημα.
Ο άξονας της γουρούνας δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο, γιατί είναι κοντός, έχει άλλη στήριξη και δεν έχει διαφορικό. Θα διάβασες για μπάγκι. Στο αυτοκίνητο με κινητήρα TDM θα βάλεις πίσω άξονα αυτοκινήτου, ή θα πάρεις διαφορικό και θα φτιάξεις ψαλίδια αν θέλεις ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω.
βασικα δεν υπαρχει αρχη και τελος.
αφου σε ιδιοκατασκευη δε μπορουμε να παρουμε πινακιδες για να το κυκλοφορουμε στο δρομο ουτε και τη παρνηθα μπορω να ανεβω μιας και μενω διπλα τοτε θα εχει αποκλειστικη χρηση σε πιστα Μεγαρα - Καρτοδρομο Αφιδνες κτλ
λαστιχα σλικ δε νομιζω να βαλω ειναι αρκετο το κοστος για ''αυτοκινητο της κυριακης''
και ειναι υποχρεοτικο να μπει το μοτερ γυρισμενο κατα τα αριστερα 90 μοιρες.? για να μπει ο αξονας μεταδοσης και το διαφορικο.?
δε μπορει να μπει πισω μονοκοματος -ιδιοκατασκευη - αξονας με γραναζι.? και να δουλεψει οπως δουλευει κανονικα στη μηχανη ή στη γουρουνα.?
και θα μου πεις οτι στη μηχανη πιανει 200 κμ τι να το κανεις αυτο στη πιστα.? θα μπει ενα μεγαλυτερο γραναζι πισω να εχω μεγαλυτερη επιταχυνση και μικροτερη τελικη
εχει γινει.? δουλεψε.?