Σελίδα 1 από 1

EUTHIGRAMISH 7

Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Σεπ, 2010 10:01
από westy turbo
Tha eithela thn bohthia sas gia na ksekinhso ta basika tou sthsimatos anarthshs,kai meta pame bhma-bhma :)
Thanks

Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Σεπ, 2010 11:35
από kastrato
πρώτα πρώτα πρέπει να μας πεις μερικά πράγματα για το αμάξι και μερικές πληροφορίες για την χρήση του αυτοκινητου.
για το αμάξι πρέπει να ξέρουμε τα παρακάτω:
1. Τι μοτέρ φοράει (κοινώς τι βάρος έχεις μπροστά 60 κιλά, μοτέρ μηχανής, η 120 κιλά, μοτέρ παλιού αυτοκινητου)
2. τι λάστιχα φοράς (τύπος, διάσταση, είδος)
3. ανάρτηση? (τι είδους ανάρτηση, πόσες ευθμισεις έχει, live axle πίσω η ανεξάρτητη... κτλ)
4. αντιστρεπτικές????

και για την χρήση δεν χρειάζεται ανάλυση ιδιαίτερη το αμάξι είναι για πιστα η για τον δρόμο? η μήπως συμβιβασμός και των δυο?

Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Σεπ, 2010 11:44
από westy turbo
To moter einai to C20let,anarthsh gia tora einai h mama GAZ ths westfield,
wide track, me aneksarthth anarthsh piso,kai antristerptikes empros-piso, 8x13 empros kai 9x13 piso me 215 empros kai 235 piso se kumho v70,to allo set einai se dieroumenes 13ares 8+9 minilite me michelen slicks, mono gia track days.

Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Σεπ, 2010 12:04
από kastrato
Ωραία....
Οποτε το αμάξι στήνεται για πιστα όπως καταλαβαίνω....
εγώ πιστeuώ ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι μαλακα (στην ελλάδα) και όσο extra σκληρότητα να προέρχεται από τις αντιστρεπτικές.

Ας μιλήσουμε για τα λάστιχα πρώτα. Δεν είναι λίγο υπερβολή 8ara μπροστά και 9ara πίσω? Δεν ξέρω δεν το έχω δοκιμάσει. Εγώ είχα 7 μπροστά και 8 πίσω και το αμάξι σε μικρές πιστες πέταγε μούρες καρτοδρομο & ασπρόπυργο), πολλές μούρες και στις μεγάλες (μέγαρα) ήταν καλο αλλα λίγο δυσκίνητο (δεν είναι η κατάλληλη λέξη αυτή ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ)

Camber τώρα.... μεγάλο πράγμα το camber. Αν το αμάξι είναι μονο για πιστα μην φοβηθείς να βάλεις αρκετό αρνητικό camber (εγώ έχω -3 μοίρες camber μπροστά και -2.5 μοίρες πίσω) με τα slick δουλεύει καλά το camber.

Caster δεν μπορείς να πειράξεις (κρίμα γιατί το caster κρύβει μέσα του πολύ αρνητικό camber, όχι στατικό από το άλλο το καλο που χρειάζεσαι)

Ύψος, όσο χαμηλότερα τόσο καλύτερα, φυσικά χωρίς να βρίσκει το carter σε kerbs κτλ και σε πιθανές εξόδους κτλ... Αν πετάει μούρες ψήλωσε το πίσω αν όχι exe ίδιο μπροστά πίσω (καλύτερα λιγάκι ψηλότερο πίσω)
μπροστά το θες λιγάκι πιο σκληρό απόο πίσω. Αυτό ρύθμισε το είτε με αντιστρεπτικές (recommended) είτε από τα ελατήρια (δεν το συνιστώ αλλα αν δεν υπάρχει άλλη λύση κάντο)

Πιέσεις ελαστικών, μπροστά εγώ συνήθως τρέχω με 203 psi λιγότερα (έχω ελαφριά μούρη εσύ exe ίδιες μπροστά πίσω, ξεκινα με 20 psi (slicks) και ανεβοκατέβαινε ανάλογα.

Όλα τα παραπάνω είναι μια γενική (πολύ γενική) συμβουλή ως το πως περίπου πρέπει να ιάνει ένα seven , όλα τα παραπάνω θα τα τελειοποιήσεις με αρκετές δοκιμες

Και φυσικά εδώ είμαστε για ότι θες και για περαιτέρω ανάλυση του κάθε τομέα ξεχωριστά
πχ θα μπορούσαμε απλά για πιέσεις να μιλάμε για pantaa .....