από kastrato » Παρ 17 Σεπ, 2010 12:04
Ωραία....
Οποτε το αμάξι στήνεται για πιστα όπως καταλαβαίνω....
εγώ πιστeuώ ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι μαλακα (στην ελλάδα) και όσο extra σκληρότητα να προέρχεται από τις αντιστρεπτικές.
Ας μιλήσουμε για τα λάστιχα πρώτα. Δεν είναι λίγο υπερβολή 8ara μπροστά και 9ara πίσω? Δεν ξέρω δεν το έχω δοκιμάσει. Εγώ είχα 7 μπροστά και 8 πίσω και το αμάξι σε μικρές πιστες πέταγε μούρες καρτοδρομο & ασπρόπυργο), πολλές μούρες και στις μεγάλες (μέγαρα) ήταν καλο αλλα λίγο δυσκίνητο (δεν είναι η κατάλληλη λέξη αυτή ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ)
Camber τώρα.... μεγάλο πράγμα το camber. Αν το αμάξι είναι μονο για πιστα μην φοβηθείς να βάλεις αρκετό αρνητικό camber (εγώ έχω -3 μοίρες camber μπροστά και -2.5 μοίρες πίσω) με τα slick δουλεύει καλά το camber.
Caster δεν μπορείς να πειράξεις (κρίμα γιατί το caster κρύβει μέσα του πολύ αρνητικό camber, όχι στατικό από το άλλο το καλο που χρειάζεσαι)
Ύψος, όσο χαμηλότερα τόσο καλύτερα, φυσικά χωρίς να βρίσκει το carter σε kerbs κτλ και σε πιθανές εξόδους κτλ... Αν πετάει μούρες ψήλωσε το πίσω αν όχι exe ίδιο μπροστά πίσω (καλύτερα λιγάκι ψηλότερο πίσω)
μπροστά το θες λιγάκι πιο σκληρό απόο πίσω. Αυτό ρύθμισε το είτε με αντιστρεπτικές (recommended) είτε από τα ελατήρια (δεν το συνιστώ αλλα αν δεν υπάρχει άλλη λύση κάντο)
Πιέσεις ελαστικών, μπροστά εγώ συνήθως τρέχω με 203 psi λιγότερα (έχω ελαφριά μούρη εσύ exe ίδιες μπροστά πίσω, ξεκινα με 20 psi (slicks) και ανεβοκατέβαινε ανάλογα.
Όλα τα παραπάνω είναι μια γενική (πολύ γενική) συμβουλή ως το πως περίπου πρέπει να ιάνει ένα seven , όλα τα παραπάνω θα τα τελειοποιήσεις με αρκετές δοκιμες
Και φυσικά εδώ είμαστε για ότι θες και για περαιτέρω ανάλυση του κάθε τομέα ξεχωριστά
πχ θα μπορούσαμε απλά για πιέσεις να μιλάμε για pantaa .....
MK Indy Fireblade900RR
Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas