Σελίδα 2 από 3

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Απρ, 2010 11:33
από γκ
Egw eimai eutrafeis (prosekte pws to eipa omws...)
Το σωστό είναι βαρυκόκκαλος Γιώργο...
Στην Αμερική βλέπω ότι χρησιμοποιούνται πολύ τα αμορτισέρ της Yamaha R6. Πολλές ρυθμίσεις, καλή ποιότητα και πολύ φτηνά μεταχειρισμένα. Τί λέτε, γιατί υπάρχουν και ενστάσεις.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Απρ, 2010 12:27
από JohnL
γενικά αμορτισέρ από μηχανές είναι καλή ιδέα γιατί τα βάρη είναι παραπλήσια και λίγο καλύτερα για τα αυτοκίνητα (4 αμορτισέρ για 600 περίπου κιλά γεμάτο με οδηγό κλπ κλπ {με μηχανή αυτοκινήτου} - 250 κιλά περίπου για 1 άτομο σε ένα R6 για παράδειγμα) ΟΜΩΣ στις μηχανές χρησιμοποιούν μοχλισμό και δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα είχε στην απόδοσή τους σε ένα αυτοκίνητο χωρίς και υπό κλίση ...
Κατά τα άλλα είναι πλήρως και ποικιλοτρόπως ρυθμιζόμενα, υπάρχουν after market ελατήρια για όλα τα γούστα και μερικά (White Power?) έχουν και θερμοστατικές βαλβίδες που διατηρούν την απόδοσή τους όσο και να τα ζορίσεις μέσα σε αγώνες κλπ.
Και εγώ κάτι τέτοιο σκέφτομαι για το δικό μου αλλά περιμένω κάποιον να κάνει το lab rat πριν αποφασίσω :D :D :D :D :D :D

Όσο για το βάρος η σωστή έκφραση είναι μια και την έχει πει ο Οβελίξ :

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΟΝΤΡΟΣ !!!! ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΡΑΦΗΣ ΧΑΜΗΛΟΣΤΗΘΗΣ!!!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Απρ, 2010 12:50
από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Στην Αμερική βλέπω ότι χρησιμοποιούνται πολύ τα αμορτισέρ της Yamaha R6. Πολλές ρυθμίσεις, καλή ποιότητα και πολύ φτηνά μεταχειρισμένα. Τί λέτε, γιατί υπάρχουν και ενστάσεις.
δηλαδη σε μηκος ειναι ιδια με τα GAZ η θελει στις βασεις τους καποια τροποποιηση.?

Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Απρ, 2010 07:48
από kastrato
Exw dei arketa seven me hollins panw apo mhxanakia (kai akoma perissotera formulakia stis anavaseis sthn agglia)
Den to exw kanei prosopika proteimo na dwsw ena xiliariko kai na valw nitron pou apodedigmena douleuoun polu kala, kai episkeuazonte swsta kai sxetika fthna!!

Protech gaz ktl kanoun mia xara thn douleia tous alla an kunhgas ta dekata ston guro sou tote ta nitron einai monodromos
plhroforiaka ta hollins gia seven exoun peri ta 3000 euro, epishs exei nomizw kai mia fthnh seira sta 2000 euro alla den ta sunhstw afou se auth thn kathgoria ta nitron mallon einai kalutera kai 500 euro fthnotera.

Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Απρ, 2010 11:04
από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
δηλαδη τα gaz εχουν 400 ευρω καινουργια και για να κανουμε τη πλακα μας σε ενα καρτοδρομο ειναι μια χαρα, σωστα.?
και ολα τα αλλα αρχιζουν απο 1000αρικο και ανεβαινουν.
και αμορτισερ απο μηχανακι δηλαδη να βαλω που νομιζα οτι ειναι φτηνοτερα αν τα εβρισκα μεταχειρισμενα αφου καινουργια εχουν 3-4000 σιγα μην τα βρω πιο φτηνα απο τα gaz σε μεταχειρο..
υπαρχουν εταιριες που κανουν για μοτο αμορτισερ και κατασκευαζουν και
για locost.?
δηλαδη δε μπαινουν αυτοσια τα αμορτισερ απο το Yamaha.?


δηλ αυτο με κλειστο ακρο πανω και ανοιχτο κατω
που ειναι απο 2009 μοντελο

http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-R6-2008-20 ... 27b01865dd

ή αυτο με κλειστα ακρα πανω κατω που ειναι 2005 μοντελο

http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-YZFR6-YZF- ... 5ad4fb7bb1

Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Απρ, 2010 12:00
από kastrato
afou esu tha ftia3eis tis vaseis gia ta amortises opoio thes mporeis na valeis to thema einai pio douleuei kalutera

Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Απρ, 2010 12:06
από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
απο θεμα μηκους ειναι σχεδον ιδια.?
η της μηχανης ειναι πολυ πιο κοντα.?

Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Απρ, 2010 13:41
από γκ
Το μήκος δεν είναι το πιό σημαντικό, γιατί εσύ θα φτιάξεις τις βάσεις. Το σημαντικό είναι η πιό μικρή διαδρομή που έχουν κατά κανόνα τα αμορτισέρ των μοτοσυκλετών, τα οποία μέσω του μοχλικού δίνουν μεγαλύτερη διαδρομή στον τροχό. Αυτό θα κάνεις και εσύ, αλλά όσο πιό μεγάλη διαδρομή δίνεις στον τροχό, τόσο πιό εύκολα συμπιέζεται το ελατήριο, ώστε μπορεί να χρειαστεί σκληρότερο. Αυτά χρειάζονται κάποιες γνώσεις, δεν γίνονται μόνο εμπειρικά.

Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Απρ, 2010 14:17
από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
δηλαδη οσο προς τα εξω κοντα στο τροχο το αμορτισερ και εχει μεγαλυτερη διαγωνια κληση τοσο πιο σκληρο αμορτισερ θελουμε.?
η οσο πιο καθετα ειναι τοσο πιο σκληρο χρησιμοποιουμε.?

η μηπως οταν λες μοχλικο εννοεις το συστημα στηριξης που χρησμοποιηται στο μηχανακι.? 1493907783_bgrdeiwbwkkgrhqeh-cceslhsevomblgozy.jpg

Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Απρ, 2010 14:22
από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
σορυ που σας τα πριζω αλλα ειμαι ασχετος και απο μηχανακια και απο τετοιες ιδιοκατασκευες οποτε προσπαθω να μαθω και να καταλαβω οσο περισσοτερα μπορω για να κανω λιγοτερα λαθη και λιγοτερα εξοδα μιας και ειναι η πρωτη μου κατασκευη

Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Απρ, 2010 15:43
από JohnL
όσο μεγαλύτερη η κλίση του αμορτισέρ τόσο μικρότερο το wheel rate του ελατηρίου (δηλαδή η σκληρότητά του όπως φαίνεται στον τροχό). Άρα με κλίση θέλεις σκληρότερα ελατήρια ΑΛΛΑ αυτό σου χαλάει άλλες παραμέτρους της ανάρτησης.
Για αυτό με push rod θα έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας με αμορτισέρ από μηχανή. Η push (και η Pull) rod ανάρτηση έχει επίσης μοχλικό σύστημα που μπορείς να προσαρμόσεις ώστε να είναι σε λόγο μοχλού έτσι ώστε το αμορτισέρ να δουλεύει σωστά.
Γενικά η push rod ανάρτηση έχει πολλά πλεονεκτήματα και σε γλιτώνει από αρκετά θέματα.
Αν όμως θες κλασικό look τότε καλύτερα οι έτοιμες λύσεις που είναι δοκιμασμένες χρόνια.

Δημοσιεύτηκε: Παρ 09 Απρ, 2010 16:08
από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
οταν μιλας για push rod αναρτηση
αννοεις κατι τετοιο.? με εσωτερικα τα αμορτισερ.?

http://www.c42.mride.se/pushrod.html

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ, 2010 09:58
από JohnL
Ναι. Αυτό που έχει κάνει ο τύπος είναι μία "περίεργη" χωροταξική επιλογή γιατί δεν είχε προφανώς χώρο να τα βάλει αλλού αλλά είναι push rod.

Παρεμπιπτόντως έχει φτιάξει ενδιαφέρον μηχάνημα αν και η αεροδυναμική του είναι μάλλον τυχαία. Μου έκανε εντύπωση το διθέσιο ο ένας πίσω από τον άλλον στυλ. Αναρωτιέμαι πόσο μεταξόνιο έχει.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ, 2010 13:39
από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
ειναι ευκολο να μου δωσεις μια φωτο η ενα λινκ απο μια σωστη χωροταξια σε λοκοστ.?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ, 2010 20:28
από maik
χεχεχε
εγω εχω βαλει πισω αμορτισερ απο ζ 750 ΑΛΛΑ ειναι πολυ σκληρο. εχω και μια απο ρ6 αλλα ειναι αρκετα πιο κοντι ισος κανει για εμπρος.