Σελίδα 1 από 1

ri8mizomena psalidia pisw

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Δεκ, 2008 10:44
από kastrato
Sunh8ws ta pisw psalidia twn seven den einai ri8mizomena ws pros thn suglish kai auto dhmiourgei ena megalo provlhma idiws otan auta den einai apoluta isia. Sto telos to autokinito den mporei na setaristei kala kai to apoluto kratima den ufistatai.
Gia auto ton logo ekana ta pisw psalidia mou ri8mizomena +- 20 mm gia na mporw na ri8mizw thn suglish twn pisw troxwn oso 8elw.
8a para8esw fotografies suntoma.
Kati tetoio to sunhstw na to kanete oloi giati meta apo auto to autokinito eixe teleiws diaforetikh sumperifora apo prin.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Δεκ, 2008 16:36
από westy turbo
Super!! stis poses moires tha to setareis?

Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος, 2010 17:38
από theo11
οποτε μπορεσεις βαλε φοτο αν σ ειναι ευκολο γιατι ειμαι στην φαση των ψαληδιων κα8ε γνωμη απο καποιον που ξερει ειναι πολυτιμη ...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος, 2010 07:30
από kastrato
Auto pou 8es se ena seven einai na exeis oso to dunaton megaluterh ri8misimothta se diaforous tomeis, etsi to autokinito 8a ginei stadiaka pio swsto kai grhgoro (an exeis meraki kai oreksh na ma8eis) h xeirotero (an den exeis oreksh na ma8eis kai kaneis oti na nai). Prin pareis thn apofash na tropopoihseis otidhpote apo to sxedio tou vivliou skepsou gia ti to 8es to amaxi.
Egw as poume den mporousa ena agwnistiko pou den mporeis na ri8miseis thn sugklish pisw kai mpros. Ta seven mporeis na ta ri8miseis mono empros pisw oxi, opote tropopoihsa ta psalidia wste na ri8mizonte gia tow (sugklish).
Exw arketh douleia auth thn epoxh kai trexw den 3erw pote 8a mporesw na vgalw photos kai na tis kanw post, an den exei tipota na kaneis aurio ela sta megara an to deis to amaxi kai na vgaleis oses photos 8es.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος, 2010 09:20
από theo11
καλημερα πολυ πι8ανον να ερ8ω να χαζεψω αν ειναι να γνωριστουμε κιολας

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Οκτ, 2010 13:15
από ntinmpir
to mikos ton psalidion kai tis diastaseis tis gefiras pou stirizontai ta ekanes idia me to mprostino meros i ta allakses????an nai to ekanes me kapoia methodologia i opos se voleue gia na sou vgei to epithimito platos piso???

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Οκτ, 2010 13:19
από kastrato
Den allaksa to platos thn sugklish allaksa (toe)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Οκτ, 2010 08:42
από γκ
to mikos ton psalidion kai tis diastaseis tis gefiras pou stirizontai ta ekanes idia me to mprostino meros i ta allakses????an nai to ekanes me kapoia methodologia i opos se voleue gia na sou vgei to epithimito platos piso???
Ενδιαφέρεσαι να κατασκευάσεις, ή για έτοιμο αυτοκίνητο; Το αυτοκίνητο του kastrato είναι ΜΚ. Αν εσύ φτιάχνεις το σασί και τα ψαλίδια, κάνεις κυριολεκτικά ότι θέλεις, στην περίπτωση όμως του εργοστασιακού έχεις περιορισμούς.

Δημοσιεύτηκε: Δευ 18 Οκτ, 2010 15:48
από ntinmpir
thelo na kataskeuaso ena....alla de thelo na kano to klasiko me ton aksona apo ta mk...thelo na to kano me spasto diaforiko giati pistueo oti tha exo perissoteres epiloges stisimatos tou auokinitou....vevaia apo mia sizitisi pou eixa to sav/ako mou eipan oti den aksizei na mpo se auti ti diadikasia an exo skopo na to trexo stis ellinikes pistes!!!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 18 Οκτ, 2010 18:23
από γκ
thelo na kataskeuaso ena....alla de thelo na kano to klasiko me ton aksona apo ta mk...thelo na to kano me spasto diaforiko giati pistueo oti tha exo perissoteres epiloges stisimatos tou auokinitou....vevaia apo mia sizitisi pou eixa to sav/ako mou eipan oti den aksizei na mpo se auti ti diadikasia an exo skopo na to trexo stis ellinikes pistes!!!!!
Έχει ξαναγίνει αυτή η συζήτηση με τα υπέρ και τα κατά του άκαμπτου άξονα και των ψαλιδιών. Ένα από τα υπέρ των ψαλιδιών είναι ότι μπορείς να ρυθμίζεις τη σύγκλιση και το κάμπερ πίσω. Καλύτερα ρώτησε κάποιον που έχει ασχοληθεί με 7άρι στις πίστες.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Οκτ, 2010 07:33
από kastrato
Η συζήτηση αυτή όντως έχει ξαναγίνει.
κανε ένα search και θα την βρείς.
Περιληπτικά να πω ότι έχω οδηγήσει αρκετά και τους δυο τύπους πίσω ανάρτησης σε αρκετές πιστες και ελληνικές και αγγλικές.
Το αν αξίζει η όχι να έχεις live axle πίσω η όχι έχει καθαρά να κάνει με το πόσες γνώσεις έχεις και ποσο μπορείς να ρυθμίσεις το αυτοκίνητο στα μετρα σου.
Σίγουρα η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση σου δίνει αρκετές περισσότερες επιλογές που αν μπορείς να εκμεταλλευτείς θα γίνει καλύτερο το αυτοκίνητο (είτε σε ελληνικές είτε σε διεθνείς πιστες)