γενικά αμορτισέρ από μηχανές είναι καλή ιδέα γιατί τα βάρη είναι παραπλήσια και λίγο καλύτερα για τα αυτοκίνητα (4 αμορτισέρ για 600 περίπου κιλά γεμάτο με οδηγό κλπ κλπ {με μηχανή αυτοκινήτου} - 250 κιλά περίπου για 1 άτομο σε ένα R6 για παράδειγμα) ΟΜΩΣ στις μηχανές χρησιμοποιούν μοχλισμό και δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα είχε στην απόδοσή τους σε ένα αυτοκίνητο χωρίς και υπό κλίση ...
Κατά τα άλλα είναι πλήρως και ποικιλοτρόπως ρυθμιζόμενα, υπάρχουν after market ελατήρια για όλα τα γούστα και μερικά (White Power?) έχουν και θερμοστατικές βαλβίδες που διατηρούν την απόδοσή τους όσο και να τα ζορίσεις μέσα σε αγώνες κλπ.
Και εγώ κάτι τέτοιο σκέφτομαι για το δικό μου αλλά περιμένω κάποιον να κάνει το lab rat πριν αποφασίσω
Όσο για το βάρος η σωστή έκφραση είναι μια και την έχει πει ο Οβελίξ :
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΟΝΤΡΟΣ !!!! ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΡΑΦΗΣ ΧΑΜΗΛΟΣΤΗΘΗΣ!!!!