Welcome
  • Άβαταρ μέλους
    takinennn
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 2
    Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ, 2007 18:00

    από takinennn » Δευ 27 Απρ, 2009 14:19

    ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ. ΕΧΩ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΑ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

    ΕΧΩ ΠΑΘΟΣ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΡΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ.
    ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ RALLY, Η ΤΥΧΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΑΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4ΤΡΟΧΟΥΣ ΕΝΑ 205 GTI ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΑ ΓΙΑ RALLY ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΜΠΩ ΣΤΡΑΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 2 ΧΡΟΝΙΑ.
    εΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ CATERHAM. ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ''ΠΙΝΑΚΙΔΑ'' ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΛΠΙΖΩ Ν ΟΙ ΠΑΡΕΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΩΘΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΣΥΝΤΟΜΑ.
  • Άβαταρ μέλους
    Nikos_Bugs
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Παρ 10 Αύγ, 2007 21:18
    Τοποθεσία: Ntrafi - Greece
    Επικοινωνία:

    από Nikos_Bugs » Τετ 20 Μάιος, 2009 02:01

    ακόμα το θυμάμαι εκείνο το 205... πολύ όμορφη δουλειά που δυστυχώς δεν χάρηκες.

    Πάμε γι'αλλα τώρα.. σου εύχομαι να συνεχίσεις με την κατασκευή ενός 7, αν και οι πινακίδες -αν το φτιάξεις ή το συναρμολογήσεις εδώ, μόνος σου- είναι όνειρο θερινής νυκτός.. :(
    Westfield Duratec-R 230
  • Άβαταρ μέλους
    frankb
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 17
    Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ, 2009 13:22
    Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

    από frankb » Δευ 14 Σεπ, 2009 15:05

    Καλησπερα παιδια και καλως σας βρηκα.
    Λοιπον ονομαζω Στελιος ειμαι 20 χρονων και φοιτητης του τμηματος Αυτοματισμου στη Θεσσαλονικη. Βρηκα το site τυχαια ψαχνοντας για καποια dvd του Mark Evans και μπορω να πω οτι εντυπωσιαστηκα. Δεν ειχα ιδεα οτι γινονταν τετοιες κατασκευες και οτι μαλιστα υπαρχουν τοσα πολλα βιβλια που μπορει να διαβασει κανεις πανω σε αυτον τον τομεα.
    Αφου τελειωσω με την εξεταστικη μου λοιπον λεω να αγορασω κανα βιβλιο ετσι για να εχω κατι να διαβαζω τις κρυες νυχτες του χειμωνα και καπου μπορει να μας βγαλει!!
    Απο εργαλεια εχουμε μπολικα οπως και απο χωρο.Τα δυο προβληματα ειναι το πρωτο το οικονομικο αλλα το κυριοτερο ειναι η εκδοση πινακιδων.Αν γινοταν κατι σε σχεση με τις πινακιδες σιγα-σιγα κατι θα αρχιζα...
    Τελος παντων για να μην κουραζω για αρχη εχω να πω ξανα καλως σας βρηκα και οσοι ειστε στη μεση καποιας κατασκευης καλη δυναμη!!!
    Α ψανχοντας χθες το βαρδυ στο google βρηκα αυτο:
    http://europa.eu/legislation_summaries/ ... 037_el.htm
    νομιζω οτι ειναι αρκετα ενδιαφερον για δειτε το.
  • Άβαταρ μέλους
    ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 49
    Εγγραφή: Τρί 06 Απρ, 2010 14:11

    από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ » Τρί 06 Απρ, 2010 21:58

    Γεια χαρα σας και χρονια πολλα..

    ειναι μερικες μερες τωρα που εχω κολλησει πολυ ασχημα να φτιαξω το δικο μου locost.. ελπιζω σε λιγο καιρο να αρχισω να μαζευω τα πραματα..
    ηλεκτροκολληση βασικα ηλεκτροδια τροχο κτλ υπαρχουν τα παντα
    σχεδια εχω, οπως και το βιβλιο
    σιδερα να παραγγειλω και θα αρχισω

    και μοτερ υπαρχουν και απο bmw E30 1.8
    και απο TDM και ας εχει 75-80 αλογα πιστευω καλα ειναι για αρχη
    αλλα κολλαω στο πως θα γινει η μεταδωση
    και απο Alfa Romeo 75 σκεφτομαι να χρησιμοποιησω με το μοτερ εμπρος
    και το σασμαν πισω..
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Τετ 07 Απρ, 2010 09:26

    Με το μοτέρ του TDM και το κιβώτιο της Alfa θα βγει αρκετά πισώβαρο. Επειδή η ροπή του κινητήρα του TDM θα έχει πολλαπλασιαστεί * την πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης * την σχέση της ταχύτητας που έχει το κιβώτιο του TDM, η ροπή εισόδου στο κιβώτιο της Alfa μπορεί να είναι μεγαλύτερη από όσο μπορεί να αντέξει. Θέλει προσοχή.
  • Άβαταρ μέλους
    ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 49
    Εγγραφή: Τρί 06 Απρ, 2010 14:11

    από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ » Τετ 07 Απρ, 2010 09:31

    καλημερα.. δε το ειπα μαλλον σωστα..
    η το μοτερ απο TDM και να βρω τροπο να στειλω τη μεταδοση πισω, αλλα καπου διαβασα εδω για ξηρα καρτερ και αξονα απο γουρουνα με διπλα ψαλιδια κτλ και ανεβαζουν το κοστος κατακοριφα
    η να βαλω ολα τα μηχανικα απο Α75 το μοτερ μπροστα και το σασμαν πισω οπως ειναι απο μαμα..
  • Άβαταρ μέλους
    ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 49
    Εγγραφή: Τρί 06 Απρ, 2010 14:11

    από ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ » Τετ 07 Απρ, 2010 09:52

    και απο το bmw τα εχω τα μηχανικα σχεδον ολα..
    υπαρχει λοκοστ με μηχανικα απο bmw.?
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Πέμ 08 Απρ, 2010 07:41

    Yparxoun arketa locost me mhxanika apo BMW alla oxi edw sthn ellada (h toulaxiston den 3erw egw kanena)
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Πέμ 08 Απρ, 2010 11:18

    αλλα καπου διαβασα εδω για ξηρα καρτερ και αξονα απο γουρουνα με διπλα ψαλιδια κτλ και ανεβαζουν το κοστος κατακοριφα
    Το ξηρό κάρτερ δεν είναι υποχρεωτικό, αφού το θέλεις για αρχή και όχι για αγώνες. Επειδή ο κινητήρας της μοτό γυρίζει 90 μοίρες για να τοποθετηθεί σε seven, στις στροφές με σλικς μπορεί να ξεπιάνει η αντλία λαδιού. Για βόλτες δεν υπάρχει πρόβλημα.
    Ο άξονας της γουρούνας δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο, γιατί είναι κοντός, έχει άλλη στήριξη και δεν έχει διαφορικό. Θα διάβασες για μπάγκι. Στο αυτοκίνητο με κινητήρα TDM θα βάλεις πίσω άξονα αυτοκινήτου, ή θα πάρεις διαφορικό και θα φτιάξεις ψαλίδια αν θέλεις ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω.
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Πέμ 08 Απρ, 2010 11:22

    η να βαλω ολα τα μηχανικα απο Α75 το μοτερ μπροστα και το σασμαν πισω οπως ειναι απο μαμα..
    Υπάρχει seven με μηχανικά μέρη από Α75 στο αμερικάνικο φόρουμ. Βγαίνει αρκετά πιό μακρύ πίσω λόγω του κιβωτίου, αλλά είναι όμορφο.
  • Άβαταρ μέλους
    JohnL
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 246
    Εγγραφή: Τρί 25 Νοέμ, 2008 12:33

    από JohnL » Πέμ 08 Απρ, 2010 12:28

    Μπερδεύτηκα λίγο ....

    το 75 δεν έχει κανονικά κινητήρα σασμάν μπροστά και διαφορικό με inboard δισκόφρενα πίσω ?? Θυμάμαι λάθος ? Τι εννοείτε σασμάν πίσω ??
  • Άβαταρ μέλους
    kakwskeimena
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 36
    Εγγραφή: Σάβ 17 Απρ, 2010 21:04

    από kakwskeimena » Παρ 23 Απρ, 2010 09:42

    Επειδη ηδη γραφω στο φορουμ, και τα παιδια μου εχουν απαντησει με μεγαλη προθυμια και καλοσυνη, ας συστηθω και εγω κ επισημως!

    Λευτέρης απο Αθηνα, 25, οικονομολογος, εργαζομαι στον χρηματοοικονομικο τομεα εδω και μισο χρονο και σχεδιαζω-ευελπιστω για την κατασκευη του δικου μου λοκοστ! Ελπιζω σε budget κοντα στα 3κ, γιατι εχουμε κ αλλο αμαξι που απαιτει την προσοχη μας:P:P

    Καλη σας μερα κ καλως σας βρηκα!
  • Άβαταρ μέλους
    giorgakis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 12
    Εγγραφή: Τετ 19 Μάιος, 2010 12:37

    από giorgakis » Πέμ 03 Ιουν, 2010 14:41

    Τώρα το είδα ότι υπάρχει τέτοιο θέμα...

    Είμαι ο Γιώργος απο Κατερίνη,είμαι 22 ετών και κάτοχος ενός Mazda MX5 1.6 turbo.

    Μπορεί να με έχετε δει και σε άλλα φορουμ (TDS,trackmiata κλπ.)

    Στο μυαλό μου τριγυρνάει η αγορά ενός BEC αλλά υπάρχει και η σκέψη της κατασκευής αυτού.
    Γι'αυτό και έχω μπει εδώ για να μαζέψω πληροφορίες και να καταλήξω κάπου.
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Παρ 04 Ιουν, 2010 07:30

    kalws hrthes file mou, sou euxomai na peraseis kala mesa sto forum mas kai na mazepseis oses plhrofories xreiazesai gia na pareis thn apofash sou.
    Oti kai an apofasiseis eite na agoraseis eite na ftiaxeis ena, ena einai to sigouro, aksizei.
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    giorgakis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 12
    Εγγραφή: Τετ 19 Μάιος, 2010 12:37

    από giorgakis » Παρ 04 Ιουν, 2010 10:26

    Oti kai an apofasiseis eite na agoraseis eite na ftiaxeis ena, ena einai to sigouro, aksizei.
    Αυτό δεν το σκέφτομαι καθόλου,είμαι 100% σίγουρος!!!

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες