Σελίδα 1 από 1

BMW E 21, μοτέρ και καρότσα και άλλα...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Νοέμ, 2009 19:55
από Psilos
Από πρώτο και δεύτερο χέρι εντός οικογενείας, πωλείται Ε21 του 1977 στο οποίο πρόσφατα αναβαθμίσαμε το μοτέρ του και έτσι από το αρχικό 2λιτρο εξακύλινδρο των 125 ίππων μπήκε μοτέρ από 325 Ε30 (κωδικός μοτέρ Μ20 Β25), ελαφρώς μεταχειρισμένο, από φίλο εδώ στο φόρουμ, με εκκεντροφόρους και πρόγραμμα, γύρω στα 170-180 άλογα.

Διαθέτει επίσης:
ψυγείο λαδιού BMW
ανοξείδωτο χταπόδι και εξάτμιση μέχρι πίσω
καινούργιες δισκόπλακες, τακάκια, δαγκάνες
το γνήσιο σαλόνι Recaro της εποχής του με καινούργιο δέρμα
μαμά ζάντες 13" με καινούργια λάστιχα
καινούργια αμορτισέρ monroe

Το αμάξι πέρασε τον τελευταίο χρόνο από ολική ανακατασκευή, μέχρι και βιδούλες παραγγείλαμε από BMW και ανταλλακτικά για την ηλιοροφή στη BMW και τα είχαν όλα σε στοκ...Απίθανοι γερμανοί...

Το αμάξι είναι περασμένο από ΚΤΕΟ.

Πριν 2 μήνες άλλαξε λάδια, φίλτρα, μπουζί και καθαρίστηκαν μπεκ ψεκασμού.

Μόνο αν το δει κανείς από κοντά μπορεί να καταλάβει την ποιότητα και τη λεπτομέρεια στη δουλειά που έχει γίνει τα τελευταία δύο χρόνια πάνω σε αυτό το αμάξι...Ο λογαριασμός έχει ξεπεράσει τις 13.000€

Δυστυχώς ένα μικρό τρακάρισμα εμπρός δεξιά (προφυλακτήρας, φτερό, λίγο καπό και ψαλίδι η ζημιά) δεν μας επιτρέπει να αφιερώσουμε άλλο χρόνο και χρήμα σε αυτό το αμάξι.

Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε με τον αδερφό μου να το δώσουμε είτε για ανταλλακτικά, είτε για μία ωραιότατη βάση για να στηθεί μία παιχνιδομηχανή-trackday car είτε ακόμα και για κυκλοφορία. Άλλωστε μέχρι πριν μία βδομάδα κυκλοφορούσε κανονικά...Επίσης, όλο και κάποιος εδώ από το φόρουμ μπορεί να χρειάζεται ένα τέτοιο μοτέρ...

Το αμάξι είναι όλο γνήσιο και μπορεί να βγάλει ιστορικές πινακίδες (αν μπει επάνω το μαμά μοτέρ, μόνο αυτό έχει αλλαχθεί).

Ζητάμε (εγώ και ο αδερφός μου είμαστε οι ζητιάνοι) 2.500€ για όλο το αμάξι και επίσης συζητάμε να δοθούν κάποια ολόκληρα τμήματα ανταλλακτικών. Το πρώτο προφανώς μας ενδιαφέρει πολύ περισσότερο και γι΄αυτό η τιμή παραμένει διαπραγματεύσιμη. Επίσης θα δοθεί μαζί κι ένα μοτέρ Μ20 Β20, 2λιτρο 6κύλινδρο, το μαμά μοτέρ δηλαδή καθώς κι ένα ζευγάρι ολοκαίνουργια μπροστινά ψαλίδια!

Για περισσότερες πληροφορίες με παίρνετε στο 6949 738799 ή στο 210 6885180. Επίσης μπορείτε εδώ να δείτε κάποιες φωτογραφίες του αυτοκινήτου.

Ευχαριστώ,
Αντώνης

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ, 2009 12:18
από DUKE
Αντώνη καλημέρα...
Δεν μπορώ να το πιστέψω...
Το αυτοκίνητο ήταν πραγματικά χαρτί.
Τα μηχανικά μέρη ήταν στην Ε30 μοθ παλαιότερα κ μπορώ να επιβεβαιώσω οτι μηχανικά δεν είχε κανένα προβλημα.
Το μοτερ κ το αμάξι ξυρίζει (το έχω οδηγήσει).
Πως έγινε η στραβη ρε γαμωτο??
Αν μπορείς ανέβασε φωτογραφείες απο το τρακαρισμα ή στειλε μου τις στο εμαιλ.

Κρίμα...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Νοέμ, 2009 12:35
από kastrato
mikros pou einai o kosmos....

Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ, 2009 23:13
από Psilos
Μία απλή σύγκρουση από παραβίαση STOP, με τελικά ταχύτητα σύγκρουσης περίπου 30 χλμ/ώρα (ευτυχώς ήταν ανηφόρα για μας...βοήθησε πολύ στο φρενάρισμα) και μία απρόσεκτη οδηγός που βγήκε από τα δεξιά...

Θα προσπαθήσω να ανεβάσω φωτογραφία...

Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση, να 'σαι καλά!

Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Νοέμ, 2009 15:03
από Psilos
Νέα τιμή: 2.500 ευρώ

Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ, 2009 10:06
από γκ
Αντώνη,
Αν σου μείνει το δίλιτρο μοτέρ, κάνει για locost; Είναι με μηχανικό ψεκασμό Κ, ή με καρμπυρατέρ, αν με καρμπυρατέρ κάθετα ή οριζόντια;

Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Νοέμ, 2009 13:52
από Psilos
Το μοτέρ το παλιό δεν υπάρχει πλέον

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Δεκ, 2009 21:14
από Psilos
Πουλήθηκε

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Δεκ, 2009 13:28
από DUKE
:cry:
Ηταν να το πάρω εγω το εργαλειο..
Αλλά η στρίγκλα μου άλλαξε τα σχέδια για ακόμα μια φορα..