Σελίδα 2 από 3

Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ, 2009 16:57
από kastrato
den nomizw oti mporoun na tre3oun se agwnes pali trackday car 8a einai apla 8a phgainei odikos sthn pista kai mia kuriakh me kalo kairo 8a phgainei mia volta
Gia auto egw exw meinei me to treiler giati polla lefta gia mia volta ka8e toso ase pou otan to evgaza ston dromo (agglikes pinakides) ais8anomoun megalh anasfaleia kaneis den me evlepe kai kaneis den me prosexe...
akoma 8umamai ekeinh thn kuria pou 3eparkare 3afnika kai paraligo na ginoume trompeto...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ, 2009 17:29
από westy turbo
odikos???????? san kit pou einai pos tha kyklofori sto dromo? me ti pinakides?

Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Νοέμ, 2009 22:09
από westy turbo
san kit mporei na vgalei kapoio eidos pinakidas? :(

Δημοσιεύτηκε: Δευ 09 Νοέμ, 2009 07:47
από westy turbo
opote apo ayta pou diabazo,oti kanoume me thn ELPA,sosta?

Δημοσιεύτηκε: Δευ 09 Νοέμ, 2009 10:03
από γκ
Απ' ευθείας σαν ιδιώτης με την ΕΛΠΑ δύσκολο επειδή οι πινακίδες που εννοείτε είναι για ιστορικά αυτοκίνητα. Μέσω της ΕΛΠΑ έχοντας μιά δική μας λέσχη, ίσως είναι πιό εύλολο.

Δημοσιεύτηκε: Παρ 05 Μαρ, 2010 14:53
από maik
τι έγινε κάνα νεότερο έχουμε για τις πινακίδες???
Αντε γιατί αύριο θέλω να πάω για καφέ...... :D
χαχαχαχα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος, 2010 12:52
από giorgakis
Ποια westfield έχουν έγκριση τύπου στην Ελλάδα?
Δηλαδή ποιο μοντέλο και με ποιο κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μάιος, 2010 13:40
από gerwn
Εχθες πηγα και βρηκα ενα φιλο που ασχολειται με παλια αυτοκινητα.Οταν εμαθε οτι θελω να ασχοληθω με την κατασκευη ενος locost μου εβαλε τις φωνες και καλα που πας να μπλεξης.Να σου βρω μου λεει ενα παλιο αυτοκινητο να το ανακατασκευασης να βρουμε και κανενα αλλο να φτιαξουμε μια λεσχη.Δεν καταλαβα που το πηγαινε αλλα τωρα μ αυτα που διαβαζω πρεπει να υπαρχει κατι που ισως μπορει να βοηθησεη την φαση.Εκεινο που με ξενισε ειναι οτι προσφατα εβγαλε πινακιδα ελπα ενω στα μεγαρα ο αλλος <<gerwn>> μου εδωσε την εντυπωση οτι υπαρχει προβλημα με τις ιστορικες πινακιδες.Δεν ξερω αν η δημιουργια λεσχης ελυνε καποια προβληματα και εβγαζε τ αυτοκινητα στο δρομο για διαφορες εκδηλωσεις οπως εκδρομες truckday και αλλα τετοια.Δεν εχω ιδεα γι αυτα τα ζητηματα αλλα μηπως ειναι καποια λυση;;;Μηπως θα πρεπει να ψαχτουμε και βασει Ευρωπαικου δικαιου.Το αυτοκινητο του φιλου μου ειναι μια πορσε αλλα εχει και ενα mazda RX7 και κανα δυο ακομα οπως και μοτοσυκλετες και μαλλον αυτον θα στριμωξω να μου βρη τα μηχανικα μερη του locost μου P100518_102559.jpg

Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Μάιος, 2010 09:45
από giorgakis
Ποια westfield έχουν έγκριση τύπου στην Ελλάδα?
Δηλαδή ποιο μοντέλο και με ποιο κινητήρα
Ποια έχουν βγάλει πινακίδες?

Δημοσιεύτηκε: Δευ 21 Ιουν, 2010 22:35
από Nikos_Bugs
Bλέποντας την εξέλιξη στο topic της έκδοσης αδειών, και γυρνώντας προς τα πίσω σε εκείνο το topic να δω το έχει γραφτεί, σκέφτηκα να γράψω πως έχει η κατάσταση με την έκδοση πινακίδων, μετά τη δική μου εμπειρία (έχει περάσει ένας χρόνος και κάτι μήνες από την έκδοση των πινακίδων μου).

Μιας και υπάρχει όμως κατάλληλο topic (για τα Westfield) ας το κάνω εδώ:

Το σημαντικό και υποχρεωτικό για να καταφέρουμε να βγάλουμε πινακίδες σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο έρχεται από χώρα της Ε.Ε. είναι να έχει άδεια κυκλοφορίας στην εκάστοτε χώρα (και πινακίδες).
(Στην περίπτωση μιας ιδιοκατασκευής locost δεν ξέρω βέβαια τι αναγράφεται στο πεδίο του "κατασκευαστή" πάνω στην άδεια)

Αυτή είναι η βασική προϋπόθεση για να μπορέσουν να εκκινήσουν οι διαδικασίες. Χωρίς Άδεια κυκλοφορίας (πχ V5 ή V5C για Αγγλία), δεν γίνεται κάτι.

Από εκεί και πέρα αν δεν υπάρχει έγκριση τύπου (Εγκριση Τύπου* έχουν τα Caterham 1.600 K-series. Τα westfield 1600 δεν γνωρίζουν αν έχουν. Ίσως ξέρει ο Αντώνης) τότε το αυτοκίνητο περνάει από το μηχανολογικό τμήμα του Ελληνικού όπου πραγματοποιείται σε κατάλληλο "δυναμόμετρο" ένα τεστ προσομοίωσης κίνησης σε δρόμο ώστε να καταγραφούν οι εκπομπές ρύπων και να καταταγεί στην ανάλογη οδηγία της Ευρωπαϊκής ένωσης (EU3, 4, 5) και βάση της οποίας θα πληρώσει φόρο εκτελωνισμού.

Η διαδικασία αυτή στην δική μου περίπτωση, λόγω περίεργου μοτέρ (BEC) (ήταν και βελτιωμένο, αλλά και με καρμπιρατέρ που παρόλο που το φέρναμε σε σχεδόν εργοστασιακή μορφή, δεν μπορέσαμε ποτέ να ρυθμίσουμε σωστά τα μείγματα ώστε να μην εκπέμπει υπερβολικούς -για τα δεδομένα του Μηχανολογικού τμήματος- ρύπους) πήρε αρκετούς μήνες, αρκετά χρήματα (λόγω επανάληψης των ρυθμίσεων και των διαστημάτων που μεσολαβούσαν μεταξύ αυτών λόγω μεγάλης αναμονής στο τμήμα αυτό εκείνη την περίοδο, κατέληξα να πληρώσω και πρόστιμο στο τελωνείο λόγω εκπρόθεσμου εκτελωνισμού) και αρκετό άγχος :(
Ένα "αυτοκίνητο" που γενικώς δεν εκπέμπει ρύπους πάνω από τα επιτρεπτά όρια, δε νομίζω ότι έχει να φοβάται το συγκεκριμένο τεστ και το μόνο που επισκιάζει την κατάσταση είναι η ντιρεκτίβα που θα το κατατάξουν (EU3, 4, 5).
Συνεπώς ένα αυτοκίνητο με λίγα κυβικά είναι πολύ σημαντικό ατού. Όπως σημαντικό ατού είναι και η παλαιότητα του αυτοκινήτου, η οποία έχει σαν αποτέλεσμα τη λεγόμενη "απομείωση" στο φόρο εκτελωνισμού (για κάθε έτος παλαιότητας, ξεκινώντας από τους 6 μήνες και μετά, έχουμε 7% μείωση στο ποσό του εκτελωνισμού).

(* Έγκριση Τύπου λέγεται ουσιαστικά η σειρά ενεργειών στις οποίες έχει προβεί κάποιος ελληνικός αντιπρόσωπος και βάση των οποίων μπορούν να παίρνουν Άδεια Κυκλοφορίας τα αυτοκίνητα της εταιρίας που αντιπροσωπεύει χωρίς να περνάνε από το μηχανολογικό τμήμα.
Ένα αυτοκίνητο που πέρασε από το Μηχανολογικό τμήμα και στην συνέχεια πήρε πινακίδες, δεν αποτελεί στοιχείο για αυτόματη έκδοση πινακίδων σε ένα άλλο παρόμοιο αυτοκίνητο που θα μπει στην Ελλάδα (με λίγα λόγια το τεστ του Μηχανολογικού τμήματος δεν έχει να κάνει με την "Έγκριση Τύπου").
Κάθε μοντέλο που βλέπουμε να κυκλοφορεί στην Ελληνική αγορά, έχει λάβει έγκριση τύπου, αν δεν κάνω λάθος. Βέβαια ακόμα υπάρχουν κάποια σκοτεινά σημεία σε αυτή τη διαδικασία, με αυτοκίνητο που δεν κυκλοφόρησαν επίσημα στην Ελληνική αγορά, και τα βλέπουμε συχνά τελευταία (πχ Honda Integra) τα οποία δε γνωρίζω αν έχουν περάσει την διαδικασία του Μηχανολογικού τμήματος το καθένα χωριστά)

Μετά το μηχανολογικό, το αυτοκίνητο πάει στην υπηρεσία αξιών ώστε να το τιμολογήσουν (κοστολογήσουν).
Προσωπικά είχα προμηθευτεί ένα συμφωνητικό που κάναμε με τον πρώην ιδιοκτήτη σε συμβολαιογράφο στην Αγγλία που ανέφερε την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου. Στην συνέχεια το έστειλα για επικύρωση στην πρεσβεία στο Λονδίνο και μου το έστειλαν πίσω.
Βέβαια η Υπηρεσία Αξιών κοστολογεί από μόνη της το αυτοκίνητο (η ερώτηση "με ποια κριτήρια" μένει αναπάντητη) και λαμβάνεται υπ' οψη η μεγαλύτερη εξ' αυτών των δύο τιμών πάνω στην οποία υπολογίζεται ο φόρος εκτελωνισμού και η απομείωση λόγω παλαιότητας (σσ.: στην αξία του αυτοκινήτου βάση της οποίας θα εκτελωνιστεί, προστίθεται και το κόστος μεταφοράς του στην Ελλάδα, που ασχέτως αν το έχεις φέρει οδικώς -και μπορείς να το αποδείξεις με εισιτήρια πλοίου κλπ- την προσθέτουν έστω και τεκμαρτά, με κόστος γύρω στα 650 ευρώ)

Μετά την υπηρεσία αξιών και αφού πληρώθηκε ο φόρος εισαγωγής, το αυτοκίνητο πέρασε ΚΤΕΟ για έλεγχο (μηχανολογική κατάστασημ αριθμός πλαισίου, και κάθε έλεγχος που γίνεται στο ΚΤΕΟ)

Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν, 2010 12:42
από spresv
Μηπως υπαρχει ενα, ενδεικτικο σαφεστατα, κοστος για την διαδικασια?

Ευχαριστω

Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν, 2010 15:23
από Nikos_Bugs
Αν θυμάμαι σωστά το κόστος για τον έλεγχο στο Μηχανολογικό τμήμα είναι γύρω στα 160 ευρώ (κάθε φορά που γίνεται η μέτρηση. Εγώ χρειάστηκε να το πάω 3 φορές)

Ένα μικρό πάγιο κόστος είναι κάποια παράβολα στο τελωνείο.
Στην υπηρεσία αξιών τώρα, το ποσό που θα σου τιμολογήσουν το αυτοκίνητο είναι ανοιχτό και σε τέτοιες κατασκευές, ανάλογο ίσως με τη θέση των πλανητών του ηλιακού μας συστήματος εκείνη την περίοδο (σε άλλα "νορμαλ" αυτοκίνητα έχουν εννοείται λίστες που λαμβάνουν σαν βάση και προσθέτουν τα extras του αυτοκινήτου)

Επίσης όπως έγραψα και πιο πάνω, ορίζουν τεκμαρτά ένα min κόστος μεταφοράς του αυτοκινήτου προς την Ελλάδα (από 650 ευρώ και πάνω).

Επίσης στα έξοδα πρέπει να υπολογίσει κανείς και τα παράβολα για το ΚΤΕΟ και των πινακίδων, τα τέλη κυκλοφορίας κλπ, που είναι αμελητέα μπροστά στην.. ταλαιπωρία και το άγχος που έχεις φάει μέχρι εκείνο το σημείο και μπροστά στο αποτέλεσμα (έκδοση πινακίδων)

Δεν θυμάμαι προς το παρόν άλλα έξοδα σαν τα παραπάνω.

Επίσης από την υπηρεσία αξιών, στο δικό μου είχαν βάλει αξία τιμολογίου (με κάποια... ευνοϊκή μεταχείριση) περίπου στις 9.500 λίρες. Στην τιμολόγηση λαμβάνουν υπ' όψη τους και τον κυβισμό του κινητήρα (χαμηλός στην δική μου περίπτωση) αλλά και το τιμολόγιο αγοράς που προσκομίζει ο ιδιοκτήτης (εννοείται (...) βέβαια ότι δεν αιτιολογούν εμπεριστατωμένα τον τρόπο κοστολόγησης ούτε το αν και κατά πόσο έλαβαν υπ' όψη τους το συμφωνητικό αγοράς που προσκόμισα)

Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν, 2010 18:58
από spresv
Αρα ακομα και το πιο βασικο (υπαρχουν και απλα 16ρια πολυ φτηνα σε μεταχειρισμενα), θα κοστισει τουλαχιστον την αξια του σε εκτελωνισμο. Και παλι δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβο, αλλα αρχιζει και γινεται σαφως υπολογισιμο το ποσο (σε σχεση με την τιμη αγορας τουλαχιστον).

Γνωριζεις μηπως πως μπορει καποιος να το φερει στην χωρα εαν δεν ειναι διατεθειμενος να το εκτελωνισει?

Ευχαριστω για τις πληροφοριες!

Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιουν, 2010 20:04
από Nikos_Bugs
Αρα ακομα και το πιο βασικο (υπαρχουν και απλα 16ρια πολυ φτηνα σε μεταχειρισμενα), θα κοστισει τουλαχιστον την αξια του σε εκτελωνισμο. Και παλι δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβο, αλλα αρχιζει και γινεται σαφως υπολογισιμο το ποσο (σε σχεση με την τιμη αγορας τουλαχιστον).

Γνωριζεις μηπως πως μπορει καποιος να το φερει στην χωρα εαν δεν ειναι διατεθειμενος να το εκτελωνισει?

Ευχαριστω για τις πληροφοριες!
μπορεί κάλλιστα να το φέρει στη χώρα, και μπορεί κάλλιστα να μην το εκτελωνίσει, από την στιγμή που δεν θα το χρησιμοποιήσει σαν αυτοκίνητο στο δρόμο και δεν θα χρειαστεί να βγάλει πινακίδες.

Αν θέλει κανείς να το κυκλοφορεί στο δρόμο, τότε δεν υπάρχουν λύσεις.
Θα έλεγα ότι μπορεί κάποιος να πάρει πινακίδες ιστορικού ή πινακίδες κάποιας λέσχης αλλά δεν το βλέπω εφικτό αυτό (ειδικά τα τελευταία χρόνια). Σε αυτή τη λύση/περίπτωση έρχεται να προστεθεί και το πρόβλημα του ουσιαστικά ανασφάλιστου οχήματος (ουσιαστικά δεν είναι επαρκώς ασφαλισμένο ένα όχημα με τέτοιες πινακίδες, που κυκλοφορεί σε διαδρομή διαφορετική από αυτή για την οποία του έχουν δοθεί οι πινακίδες ή δεν συμμετέχει εκείνη την ώρα σε κάποιο event) (με επιφύλαξη το τελευταίο)

Θα επανέλθω για τη λύση ενός Seven 1600 που έγραψες λίγο αργότερα, μιας και δεν έχω χρόνο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιουν, 2010 07:49
από kastrato
Νίκο σε ευχαριστούμε για την εξιστόρηση της εμπειρίας σου είμαι σίγουρος ότι είναι πολύτιμη για πολλούς από εδώ μέσα.