Σελίδα 1 από 3

Έκδοση άδειας κυκλοφορίας σε Westfield

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 13:30
από TheodoreSavvidis
Αντώνη ( Psilos ) θα ήταν ενδιαφέρον να μας πεις την όλη διαδικασία που χρειάστηκε, στο τελώνιο σαν τι το περάσανε και τι extra σου βάλανε.
Γιατί απ’ ότι μου είπες σε ταλαιπώρησαν αρκετά

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 13:52
από Psilos
Οκ λοιπόν, θα σας πω αυτά που ξέρω γιατί εγώ παρήγγειλα το αυτοκίνητο στην εταιρεία Rallystar με σκοπό να μου το φέρει με το κλειδί στο χέρι. Επειδή ακριβώς δεν έχω χρόνο για τελωνεία και υπουργεία, μου αρέσει περισσότερο η οδήγηση, προτίμησα να τα κάνει άλλος αυτά και απλά να με ειδοποιήσουν να έρθω να το πάρω...

Στο τελωνείο επιλέχθηκε η γρήγορη λύση της εισαγωγής ως μεταχειρισμένου από χώρα Ε.Ε. με προδιαγραφές καυσαερίων Euro 3. Κατόπιν, το αυτοκίνητο πέρασε ΚΤΕΟ, πήρε μεμονωμένη έγκριση τύπου και με την έγκριση τύπου αυτή και μαζί με τα τιμολόγια πήγε στο Υπουργείο για ταξινόμηση και πινακίδες.

Αυτό βέβαια που δεν περίμενα σε τέτοιο βαθμό ήταν η καθυστέρηση όλων των υπηρεσιών που είχε αποτέλεσμα να παραλάβω το αυτοκίνητο μόλις την προηγούμενη βδομάδα, αντί για τέλος Ιουνίου...Κάθε αρχή και δύσκολη βέβαια! Τώρα, όπως ξέρω, έχουν παραγγελθεί άλλα 3 Westfield τα οποία θα είναι εδώ μέχρι το Νοέμβριο.

Αυξάνεσθε και πληθύνεσθε :)

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 13:59
από TheodoreSavvidis
Για αυτήν την μαμιμένη μεμονωμένη έγκριση τύπου ψάχνουμε να βρούμε άκρη
να βγάλουμε και για τις ιδιοκατασκευές αλλά….. μάλλον το κρατάνε μυστικό ή
εμείς δεν ξέρουμε να ψάχνουμε. :( :( :(

Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Σεπ, 2007 14:20
από Psilos
Όταν υπάρχει βεβαίωση από κατασκευάστρια εταιρεία καθώς και ταξινόμηση στο εξωτερικό, τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα, όπως καταλαβαίνεις Θοδωρή...Τους λύνει τα - προβληματικά τους - χέρια...

Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μαρ, 2009 18:21
από Nikos_Bugs
update..

επιτέλους, το αυτοκίνητό μου απέκτησε μετά από 40 (και βάλε) κύματα, ελληνικές πινακίδες...
1493907857_megabird_bugs_500.jpg Παράξενα συναισθήματα...

Γολγοθάς που τελικά δεν είναι δεδομένος, πλέον. Σίγουρα η διαδικασία θέλει.. "ελιγμούς" αλλά σχεδόν όλα είναι δυνατά. Αρκεί να παραμένει συμφέρουσα η εκάστοτε περίπτωση.

Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μαρ, 2009 23:30
από westy turbo
To seiw kit pou tha paro sta telh tou xronou(mazeuo thn proika!)yparxei periptosh na bgalei pinakides,an kai endiknhte logo kybikon 2.0,apla tha eithela na ksero..:)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μαρ, 2009 02:01
από Nikos_Bugs
Σαν kit οχι, δεν θα μπορέσεις να βγάλεις. Μόνο αν έχει ήδη ξένες πινακίδες.
(ή αν το πας έξω, να περάσει SVA, να πάρει πινακίδες, και το ξαναφέρεις Ελλάδα ................. :shock: )

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μαρ, 2009 08:42
από DUKE
Νικο καλορίζικες. Χαιρομαι που επιτέλους βρήκες άκρη. Μπορεις να μας περιγραψεις τη διαδικασία που ακολούθησες?
Τελικά αξιζε η προσπάθια? Η μηπως επρεπε να ειχες παρει το αυτοκίνητο οπως και ο Αντωνης?
update..

επιτέλους, το αυτοκίνητό μου απέκτησε μετά από 40 (και βάλε) κύματα, ελληνικές πινακίδες...
1493907715_megabird_bugs_500.jpg Παράξενα συναισθήματα...

Γολγοθάς που τελικά δεν είναι δεδομένος, πλέον. Σίγουρα η διαδικασία θέλει.. "ελιγμούς" αλλά σχεδόν όλα είναι δυνατά. Αρκεί να παραμένει συμφέρουσα η εκάστοτε περίπτωση.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μαρ, 2009 19:11
από westy turbo
Σαν kit οχι, δεν θα μπορέσεις να βγάλεις. Μόνο αν έχει ήδη ξένες πινακίδες.
(ή αν το πας έξω, να περάσει SVA, να πάρει πινακίδες, και το ξαναφέρεις Ελλάδα ................. :shock: )
Baboura dylady.....its OK,etsi kai allios einai polla ta eksoda.....400 shma....ktl....me istorikes ginetai?
By the way to megablade einai super!!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 09 Μαρ, 2009 09:50
από Psilos
Νικο καλορίζικες. Χαιρομαι που επιτέλους βρήκες άκρη. Μπορεις να μας περιγραψεις τη διαδικασία που ακολούθησες?
Τελικά αξιζε η προσπάθια? Η μηπως επρεπε να ειχες παρει το αυτοκίνητο οπως και ο Αντωνης?
Σαφώς και άξιζε η προσπάθεια καθώς και μεταπωλητική αξία αποκτά και μία βολτίτσα το βγάζεις άμα θέλεις χωρίς να παρανομείς και δεν εξαρτάσαι από το τρέιλερ για να πας μια βόλτα μέχρι το καρτόδρομο...Δεν γνωρίζω το κόστος συνολικά της ταξινόμησης αλλά όσο και να 'χει...άξιζε...

Καλορίζικος Νίκο :!:

Δημοσιεύτηκε: Δευ 09 Μαρ, 2009 16:11
από Nikos_Bugs
Νικο καλορίζικες. Χαιρομαι που επιτέλους βρήκες άκρη. Μπορεις να μας περιγραψεις τη διαδικασία που ακολούθησες?
Τελικά αξιζε η προσπάθια? Η μηπως επρεπε να ειχες παρει το αυτοκίνητο οπως και ο Αντωνης?
Σαφώς και άξιζε η προσπάθεια καθώς και μεταπωλητική αξία αποκτά και μία βολτίτσα το βγάζεις άμα θέλεις χωρίς να παρανομείς και δεν εξαρτάσαι από το τρέιλερ για να πας μια βόλτα μέχρι το καρτόδρομο...Δεν γνωρίζω το κόστος συνολικά της ταξινόμησης αλλά όσο και να 'χει...άξιζε...

Καλορίζικος Νίκο :!:
ακριβώς έτσι.

σ' ευχαριστώ Αντώνη μου.

"westy turbo" σε τι αναφέρεσαι όταν λες ότι είναι πολλά τα έξοδα?

DUKE: το κόστος αγοράς ενός Westfield σαν του Αντώνη από την εδώ αντιπροσωπεία είναι κατά την γνώμη μου πολύ υψηλό. Αν επιπλέον θέλεις να φτάσεις το αυτοκίνητο σε κάποιο συγκεκριμένο spec, τότε γίνεται ακόμα υψηλότερο και η λύση του μτχ είναι θεωρώ η πιο συμφέρουσα (αρκεί να βρεις αυτό που θέλεις και να είναι σε καλή κατάσταση)
Τώρα για το αν άξιζε η βαβούρα.. Από την άποψη που το εξετάζει ο Αντώνης πιο πάνω, άξιζε αδιαμφισβήτητα. Αλλά όταν σκέφτομαι το άγχος, τα νεύρα, την πίεση όλης της κατάστασης, όλο αυτό το διάστημα, αλλά και το χρήμα σίγουρα δεν είναι τόσο ξεκάθαρη η καταφατική απάντηση. :wink:

Πάντως δεν θεωρώ ότι η δική μου εμπειρία πρέπει να λειτουργεί ανασταλτικά σε όποιον το σκέφτεται. Ισως βγάλουμε άκρη πιο εύκολα τώρα, σε μία νέα περίπτωση. Και λέω ίσως, επειδή ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος με το τι μπορεί να προκύψει στην πορεία...

Δημοσιεύτηκε: Δευ 09 Μαρ, 2009 20:45
από westy turbo
Eksoda apo thn apopsh oti sta 2 litra to shma einai 400euro + asfaleia...opote mazeuonte gia daily car....opote track day car.

Δημοσιεύτηκε: Δευ 09 Μαρ, 2009 21:04
από Psilos
Είναι γεγονός ότι πλήρωσα ακριβά τρία πράγματα:

1. Την άγνοιά μου για την ύπαρξη τόσο μεγάλης αγοράς μεταχειρισμένων στην Αγγλία και γενικά για την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων, πριν αρχίσω να ασχολούμαι με αυτά. Μέχρι τότε η ασχολία μου ήταν μόνο με 2 τροχούς (συνήθως αρκούσε ο ένας από τους δύο :lol: )
2. Την επιλογή μου να μην πατήσω ποτέ σε τελωνεία, γραφεία εκτελωνισμού, διεκπεραιώσεων, υπουργείων, ΚΤΕΟ κτλ κτλ κτλ...
3. Το nickname μου που, λόγω του ότι είναι πραγματικό, δεν με διευκόλυνε ιδιαίτερα να χωρέσω σε Westfield χωρίς ειδικές προδιαγραφές (lower floor, καθίσματα χωρίς βάση και σιδηρόδρομο, ψηλωμένη κολόνα τιμονιού κατά μία ίντσα για να μην βρίσκουν (πολύ) τα γόνατα).

Αν έπαιρνα σήμερα ίσως να έπαιρνα κάποιο καλό (σχετικό αυτό) μεταχειρισμένο, προσπαθώντας να κρατάω την ψυχραιμία μου όταν θα πήγαινα στα (γ@μώ τα) υπουργεία μου...

Νίκο, πάμε για παρέλαση στο δρόμο τώρα που γίναμε πολλοί!!! ντε και οι επόμενοι λέμεεεεεεεεε

Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Μαρ, 2009 00:52
από Nikos_Bugs
μην ξεχνάς και το αριστερό σου τιμόνι. :wink:
Σημαντικό σε H σασμάν

Το δικό μου πριν από εμένα το είχε κάποιος στο κυβικά σου (και ίσως λίγο πιο εύσωμος) και καθόταν σε κάτι που ονόμαζε αυτός κάθισμα..

Πριν το πάρω, παρήγγειλα ένα (δεύτερο) κάθισμα και του το έστειλα για να είναι έτοιμο όταν θα πήγαινα (όχι ότι το είχε ετοιμάσει.. το έβαλε την ώρα που πήγα, και χάσαμε το καράβι του Dover στο γυρισμό :o )

Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Νοέμ, 2009 15:00
από westy turbo
Σαν kit οχι, δεν θα μπορέσεις να βγάλεις. Μόνο αν έχει ήδη ξένες πινακίδες.
(ή αν το πας έξω, να περάσει SVA, να πάρει πινακίδες, και το ξαναφέρεις Ελλάδα ................. :shock: )
San kit,tha mporei na treksei se agones? prepei na omologaristh?
esthla mail sthn ETHEA, alla apanthsh den mphra...