Έκδοση άδειας κυκλοφορίας σε Westfield
  • Άβαταρ μέλους
    giorgakis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 12
    Εγγραφή: Τετ 19 Μάιος, 2010 12:37

    από giorgakis » Τετ 23 Ιουν, 2010 10:33

    Άρα δεν μας ενδιαφέρει καθόλου αν έχει έγκριση τύπου ή αν έχει ξαναέρθει στην Ελλάδα,δηλαδή και ίδιο με το δικό σου να πάρω Νίκο δεν θα γλιτώσω κάτι?

    αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι ο κυβισμός του, η χρονολογία κατασκευής και να έχει πινακίδες απο την χώρα που θα το πάρουμε

    ο φόρος εκτελωνισμού υπολογίζεται απο την αξία που θα ορίσει το τμημα αξιών και όχι απο το τιμολόγιο αγοράς που θα έχεις?
  • Άβαταρ μέλους
    Nikos_Bugs
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Παρ 10 Αύγ, 2007 21:18
    Τοποθεσία: Ntrafi - Greece
    Επικοινωνία:

    από Nikos_Bugs » Τετ 23 Ιουν, 2010 10:58

    Γιώργο, δεν κάνει τίποτε εννοείται.

    Για το 1600 που αναφέραμε πιο πάνω η άποψή μου είναι η εξής:

    Θεωρώ ότι η λύση αυτή είναι πολύ καλή με την προοπτική της... αλλαγής του μοτέρ κάποια στιγμή στο μέλλον.
    Από άποψη κόστους, αν κάποιος είναι διατεθειμένος να πληρώσει το σχετικά αυξημένο κόστος εκτελωνισμού (δεν πρέπει να είναι παραπάνω από 5.000€ για ένα Caterham 8-10ετίας) τότε το συνολικό κόστος αγοράς, μεταφοράς προς Ελλάδας, εκτελωνισμού του αυτοκινήτου κλπ πρέπει να βγαίνει γύρω στις 20.000€ (με μία τυπική αξία γύρω στις 12.000 λίρες για ένα Roadsport A ή B, όχι σε τέλεια κατάσταση).
    Το κακό είναι ότι αν αποζητά κανείς λίγο μεγαλύτερη συγκίνηση, θα αναγκαστεί στην πορεία να δώσει extra χρήματα για ένα πιο δυνατό μοτέρ (σε καμία περίπτωση το αυτοκίνητο δεν παύει να είναι διασκεδαστικό και υπέροχο και με τον 1600άρι Sigma ή K-Series)

    Βέβαια τα ποσά σε αυτές τις περιπτώσεις αξιολογούνται βάση των αναγκών και επιθυμιών που έχει καθένας και όχι μόνο από την οικονομική του δυνατότητα.

    Αν τώρα θέλει κάποιος να περιορίσει το κόστος, μπορεί να ψάξει για ένα Westfield 1600 τα οποία δυστυχώς δεν είναι αρκετά (συνήθως τα εξόπλιζαν με παλιά Pinto ή τα νεότερα μοντέλα με Zetec 1800).
    Ένα νεότερο μοντέλο με κινητήρα Sigma 1600 (Duratec 1600) κοστίζει όσο και ένα Caterham 1600 5ετίας συνεπώς δε γλιτώνει κάτι από το κόστος αγοράς.
    Βέβαια σε μία τέτοια περίπτωση μπορεί κανείς να γλιτώσει κάποια χρήματα από το κόστος εκτελωνισμού αφού το Sigma είναι τελευταίας γεννιάς κινητήρας και πληρεί τους όρους της ντιρεκτίβας EU 5 νομίζω, ως προς την εκπομπή ρύπων.

    Πέρα από τα Caterhams & Westfields υπάρχουν βέβαια και άλλες αξιόλογες λύσεις, αρκετά πιο οικονομικές, και σε BEC μορφή.

    Αν κάποιος αποφασίσει να προβεί στην αγορά ενός τέτοιου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου (οποιουδήποτε κατασκευαστή) θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός για τυχόν φθορές σε σασσί καθώς και στην μηχανολογική κατάσταση της όλης κατασκευής. Κατά κανόνα, σε αυτές τις περιπτώσεις/κατηγορίες αυτοκινήτων μία ακατάστατη και μη προσεγμένη κατασκευή δεν είναι καλό σημάδι.
    Westfield Duratec-R 230
  • Άβαταρ μέλους
    Nikos_Bugs
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Παρ 10 Αύγ, 2007 21:18
    Τοποθεσία: Ntrafi - Greece
    Επικοινωνία:

    από Nikos_Bugs » Τετ 23 Ιουν, 2010 11:10

    Άρα δεν μας ενδιαφέρει καθόλου αν έχει έγκριση τύπου ή αν έχει ξαναέρθει στην Ελλάδα,δηλαδή και ίδιο με το δικό σου να πάρω Νίκο δεν θα γλιτώσω κάτι?

    αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι ο κυβισμός του, η χρονολογία κατασκευής και να έχει πινακίδες απο την χώρα που θα το πάρουμε

    ο φόρος εκτελωνισμού υπολογίζεται απο την αξία που θα ορίσει το τμημα αξιών και όχι απο το τιμολόγιο αγοράς που θα έχεις?
    Ακριβώς όπως τα γράφεις.

    Ο Φόρος εκτελωνισμού υπολογίζεται πάνω σε όποιο από τα δύο (τιμολόγιο αγοράς ή αξία που ορίζει η υπηρεσία αξιών) είναι μεγαλύτερο (!). Κλασσική Ελλάδα.

    Όσο για τη "μάρκα" της κατασκευής.. Είναι βέβαια ένα αρκετά θετικό στοιχείο να προέρχεται από ένα αναγνωρισμένο εργοστάσιο-κατασκευαστή (να είναι και συνεργάσιμος αν χρειαστείς κάποιο στοιχείο ή κάποια βοήθεια) αλλά δεν είναι απολύτως απαραίτητο.

    Το απαραίτητο είναι να συνοδεύεται από μία ολοκληρωμένη άδεια κυκλοφορίας (στην οποία θα αναγράφονται όσα στοιχεία αναγράφονται και σε μία άδεια κυκλοφορίας κανονικού αυτοκινήτου).
    Επίσης έχουμε αντιμετωπίσει δύο (!) περιπτώσεις όπου υπήρχε λάθος στον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου (πχ το Ι αν θυμάμαι δεν χρησιμοποιείται στους αριθμούς πλαισίου για να μην υπάρχει κίνδυνος να συγχέεται με το 1, κι όμως από τη Westfield ένα "1" το είχαν χτυπήσει Ι) είναι σημαντικό να κάνετε έναν έλεγχο στον αριθμό. Πρώτον να συμβαδίζει με την άδεια επακριβώς, και κατά δεύτερον να έχει τη διεθνή μορφή (είναι νομίζω 17 ψηφία από το 90 και μετά)
    Westfield Duratec-R 230
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 23 Ιουν, 2010 11:49

    Για πες μας νίκο και για το πρόστιμο που σου επιβάλανε γιατί άργησες να το εκτελωνίσεις? Ήταν μεγάλο? Ποσο άργησες να το εκτελωνίσεις?
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Nikos_Bugs
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Παρ 10 Αύγ, 2007 21:18
    Τοποθεσία: Ntrafi - Greece
    Επικοινωνία:

    από Nikos_Bugs » Τετ 23 Ιουν, 2010 14:20

    Λόγω αδυναμίας του αυτοκινήτου να περάσει αρχικά τους ρύπους το τεστ επαναλήφθηκε άλλες δύο φορές. Εκείνη την περίοδο στο Μηχανολογικό τμήμα έκαναν μετακόμιση των εγκαταστάσεων (και του δυναμόμετρου που χρησιμοποιούν) έτσι ήταν μεγάλη η περίοδος αναμονής ανάμεσα στα tests. Ο συνδυασμός αυτών των δύο ήταν αιτία να ξεπεράσουμε το deadline εκτελωνισμού κατά πολύ.
    Για κάθε μέρα καθυστέρησης το πρόστιμο ήταν περίπου 10 ευρώ (!!)

    Στο τέλος το πρόστιμο κατέληξε να είναι ένα τεράστιο ποσό μερικών χιλιάδων ευρώ (4.000 κάτι) και μετά από παράκληση στον διευθυντή του τελωνείου (και προσκόμιση εγγράφων που βεβαίωναν τη διακοπτόμενη λειτουργία του Μηχανολογικού τμήματος) το ποσό μειώθηκε στα περίπου 1400 ευρώ.
    Westfield Duratec-R 230
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Τετ 23 Ιουν, 2010 14:39

    ποιος ορίζει το deadline? Και από ποτε αρχίζει να ξεκινα ο χρόνος? από τότε που το αυτοκίνητο θα πάρει permanent export από την χωρα προέλευσης η από την στιγμή που θα μπει στην ελλάδα?
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    Nikos_Bugs
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 39
    Εγγραφή: Παρ 10 Αύγ, 2007 21:18
    Τοποθεσία: Ntrafi - Greece
    Επικοινωνία:

    από Nikos_Bugs » Τετ 23 Ιουν, 2010 15:33

    Καθε αυτοκίνητο που μπαίνει στη χώρα και δηλώνεται στο τελωνείο (όπως πρέπει να γίνεται) πρέπει να εκτελωνιστεί μέχρι την 15η μέρα του επόμενου μήνα.
    Westfield Duratec-R 230

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες