Άρα δεν μας ενδιαφέρει καθόλου αν έχει έγκριση τύπου ή αν έχει ξαναέρθει στην Ελλάδα,δηλαδή και ίδιο με το δικό σου να πάρω Νίκο δεν θα γλιτώσω κάτι?
αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι ο κυβισμός του, η χρονολογία κατασκευής και να έχει πινακίδες απο την χώρα που θα το πάρουμε
ο φόρος εκτελωνισμού υπολογίζεται απο την αξία που θα ορίσει το τμημα αξιών και όχι απο το τιμολόγιο αγοράς που θα έχεις?
Ακριβώς όπως τα γράφεις.
Ο Φόρος εκτελωνισμού υπολογίζεται πάνω σε όποιο από τα δύο (τιμολόγιο αγοράς ή αξία που ορίζει η υπηρεσία αξιών) είναι μεγαλύτερο (!). Κλασσική Ελλάδα.
Όσο για τη "μάρκα" της κατασκευής.. Είναι βέβαια ένα αρκετά θετικό στοιχείο να προέρχεται από ένα αναγνωρισμένο εργοστάσιο-κατασκευαστή (να είναι και συνεργάσιμος αν χρειαστείς κάποιο στοιχείο ή κάποια βοήθεια) αλλά δεν είναι απολύτως απαραίτητο.
Το απαραίτητο είναι να συνοδεύεται από μία ολοκληρωμένη άδεια κυκλοφορίας (στην οποία θα αναγράφονται όσα στοιχεία αναγράφονται και σε μία άδεια κυκλοφορίας κανονικού αυτοκινήτου).
Επίσης έχουμε αντιμετωπίσει δύο (!) περιπτώσεις όπου υπήρχε λάθος στον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου (πχ το Ι αν θυμάμαι δεν χρησιμοποιείται στους αριθμούς πλαισίου για να μην υπάρχει κίνδυνος να συγχέεται με το 1, κι όμως από τη Westfield ένα "1" το είχαν χτυπήσει Ι) είναι σημαντικό να κάνετε έναν έλεγχο στον αριθμό. Πρώτον να συμβαδίζει με την άδεια επακριβώς, και κατά δεύτερον να έχει τη διεθνή μορφή (είναι νομίζω 17 ψηφία από το 90 και μετά)