EKDOSH ADEIWN KUKLOFORIAS (20 XRONIA META)
  • Άβαταρ μέλους
    DUKE
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 375
    Εγγραφή: Κυρ 28 Οκτ, 2007 22:30
    Τοποθεσία: Kifisia

    EKDOSH ADEIWN KUKLOFORIAS (20 XRONIA META)

    από DUKE » Δευ 09 Ιαν, 2012 22:28

    Ξαναρχίζει την παραγωγή η ΡΟΝΥ - έγκριση για την REPLICAR που φτιάχνει PORSCHE
    Πηγή: ΑΠΕ 26/11/11-01:25

    Πλήρη δικαίωση των προσπαθειών του αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΛΑΟΣ σχετικά με ότι ξαναρχίζει η παραγωγή Ελληνικών αυτοκινήτων PΟΝΥ με τιμή περίπου 7.000 ευρώ και πρόβλεψη παραγωγής για το 2012 περίπου 500 αυτοκινήτων, ενώ πήρε έγκριση τύπου και η «REPLICAR HELLAS» που φτιάχνει PORSCHE στην Κατερίνη.

    Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης του ΛΑΟΣ:
    "Η είδηση σχετικά με την επανέναρξη της παραγωγής του Ελληνικού οχήματος ΡΟΝΥ αποτελεί πλήρη δικαίωση των προσπαθειών του ΛΑΟΣ αφού το ζήτημα ήρθε για 1η φορά στη Βουλή το 2008 κατόπιν συγκεκριμένων οδηγιών του Προέδρου του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρη προς τον Βουλευτή Β΄ Αθηνών Κ. Αϊβαλιώτη.

    Υπενθυμίζεται ότι ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρης είχε προσπαθήσει ως Ευρωβουλευτής την περίοδο 2004-2007 να κινητοποιήσει τα Όργανα της ΕΕ ώστε να στηριχτεί η Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία μέσω συγκεκριμένων Κοινοτικών πρωτοβουλιών.

    Οι εντολές του Γ. Καρατζαφέρη προς τον κ. Αϊβαλιώτη ήταν να βγει το ζήτημα της Ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας από την πλήρη αφάνεια και η προσπάθεια έγινε επί 3 χρόνια με 2 διαφορετικές κυβερνήσεις (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) και 4 διαφορετικούς Υπουργούς, ώστε να δοθεί ώθηση στο ζήτημα της παραγωγής Ελληνικών αυτοκινήτων.

    Συνεχείς ήταν οι Ερωτήσεις στη Βουλή (36 συνολικά), πάνω από 30 ομιλίες και αναφορές έγιναν για το θέμα ενώ παράλληλα το ζήτημα ετέθη σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες και υπουργεία, υπεβλήθησαν κατ' επανάληψη Επίκαιρες Ερωτήσεις ώστε να έρθουν οι αρμόδιοι υπουργοί (κ. κ. Μαγκριώτης, Ξυνίδης, Ρήγας κ.α.) μέσα στην Ολομέλεια της Βουλής και να δώσουν απαντήσεις για την ΡΟΝΥ ενώ έγιναν και συνεχείς παραστάσεις με αποστολή ενημερωτικού υλικού (π.χ. τον Ιανουάριο του 2010 στην τότε Υπουργό Οικονομίας κ. Κατσέλη κ.α.) για μια 100% Ελληνική βιομηχανία που κατασκεύασε στο παρελθόν 97.000 Ελληνικά αυτοκίνητα.

    Τελικά ήρθε η δικαίωση και έτσι ξαναρχίζει τον Απρίλιο του 2012 η παραγωγή των Ελληνικών αυτοκινήτων ΡΟΝΥ στη Μακεδονία με τιμή περίπου 7.000 ευρώ και πρόβλεψη παραγωγής για το 2012 περίπου 500 αυτοκινήτων του νέου, ανανεωμένου και 100% Ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής μοντέλου ΡΟΝΥ.

    Σχεδόν 10.000 Έλληνες θα βρουν δουλειά αμέσως και εμμέσως αφού θα δουλέψουν - εκτός της κύριας εγκατάστασης στη Ν. Ραιδεστό Θεσσαλονίκης - και περιφερειακές επιχειρήσεις που φτιάχνουν π.χ.
    τζάμια στο Κιλκίς, ψυγεία αυτοκινήτων στις Σέρρες, τσιμούχες και πατάκια στη Βέροια κλπ.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι - επίσης κατόπιν εντολών του Προέδρου του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρη προς τον Κ. Αϊβαλιώτη - το 2010 ετέθη προς τους κ. κ. Ρέππα και Τσιόκα (τότε Υπουργό και Γ.Γ. Μεταφορών, αντίστοιχα) το ζήτημα της έγκρισης τύπου και για άλλη μια 100% Ελληνική επιχείρηση κατασκευής αυτοκινήτων που εδρεύει στη Μακεδονία, την «REPLICAR HELLAS», η οποία φτιάχνει - κατόπιν αδείας της PORSCHE - ρέπλικες αυτών των φημισμένων Γερμανικών αυτοκινήτων στην Πιερία και κάνει εξαγωγές στην Ελβετία αλλά και στην ίδια την Γερμανία (!).

    Και γι' αυτό το ζήτημα υπήρξε αίσια έκβαση και πλέον όποιος Έλληνας θέλει να δημιουργήσει μια Ελληνική επιχείρηση παραγωγής ή συναρμολογήσεως οχημάτων μπορεί να ενημερωθεί για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει με βάση το ΦΕΚ που έχει εκδοθεί.

    Οι υπεύθυνοι της «REPLICAR HELLAS» ευχαρίστησαν θερμά για την προσπάθεια να στηριχθεί η Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία ενώ το ίδιο έκαναν με επιστολές τους προς τον Κ. Αϊβαλιώτη και ο Σύλλογος Εργαζομένων της «Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων» (ΕΛΒΟ) αλλά και ο «Σύνδεσμος Κατασκευαστών Πλαισίων και Αμαξωμάτων Αυτοκινήτων» οι οποίοι επαίνεσαν τη συνεχή και επίμονη προσπάθεια εντός και εκτός Βουλής σχετικά με την αναβίωση της Ελληνικής βιομηχανίας αυτοκινήτων, πάσης φύσεως οχημάτων και αμαξωμάτων." καταλήγει η ανακοίνωση του ΛΑΟΣ.

    http://unews.pathfinder.gr/economy/h-el ... nhtwn.html

    http://www.express.gr/news/finance/5407 ... 40701.php3
    Shedding tears

    7 Rulez - Keep Drifting
  • Άβαταρ μέλους
    JohnnyBuilder
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 8
    Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ, 2011 16:22

    Re: EKDOSH ADEIWN KUKLOFORIAS (20 XRONIA META)

    από JohnnyBuilder » Τρί 10 Ιαν, 2012 02:27

    Εμεις οι ιδιοκατασκευαστες που θα βρουμε μια λυση για εγκριση λογικου κοστους και δυσκολιας πρωτυπων κατασκευων για προσωπικη χρηση οπως και πχ στην Αγγλια και οσο για τα Pony και τα λοιπα γαιδουρια οταν μιλαμε για παραγωγη και κατασκευες που θα δινουν στο κρατος ΦΠΑ ειναι straight forward το θεμα οτι θα παρουν εγκριση τυπου.

    Αυτο να μας πει το ΛΑΟΣ μιας και ενδιαφερεται.
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    Re: EKDOSH ADEIWN KUKLOFORIAS (20 XRONIA META)

    από γκ » Τρί 10 Ιαν, 2012 10:36

    Καθένας με τον πόνο του!
    Η λειτουργεία μιας βιοτεχνίας είναι πολύ πιό σημαντικό - για ένα κράτος - από το τι φτιάχνω εγώ στο υπόγειό μου για προσωπική μου ευχαρίστηση.
    Αν βοήθησε σ' αυτό ο ΛΑΟΣ, μπράβο του, παρόλο που δεν τον ψηφίζω. Το τελευταίο πράγμα που μας χρειάζεται είναι οι πολιτικές παρωπίδες και προκαταλήψεις.

    Έχω κάποια ερωτήματα επί της ουσίας:
    Με αερόψυκτο κινητήρα 602 cc και καρμπυρατέρ, θα είναι και το νέο PONY;
    Δεν με χαλάει προσωπικά ο κινητήρας του 2CV, αλλά πώς θα πάρει έγκριση;
    Τον κατασκευάζει κάποιος ακόμα, για να τον πουλήσει στην ελληνική εταιρεία;
    Στο σασί του 2CV είναι δύσκολο να μπει κάτι άλλο, άρα θα είναι διαφορετικό και το σασί, οπότε PONY είναι μόνο στο όνομα.
    Θα εργαστούν 10.000 άτομα για ένα χρόνο για να κατασκευάσουν 500 αυτοκίνητα;;;;;;;
    Δηλαδή 20 άτομα θα εργάζονται επί ένα χρόνο για να κατασκευάσουν 1 PONY;;;;;;;;;;;;;
    Ή θα πρέπει οι εργαζόμενοι να δουλεύουν για μια χούφτα ρύζι για να μείνει η τιμή στα 7.000 €, ή το PONY θα κοστίσει εκατομύρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ.
  • Άβαταρ μέλους
    JohnnyBuilder
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 8
    Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ, 2011 16:22

    Re: EKDOSH ADEIWN KUKLOFORIAS (20 XRONIA META)

    από JohnnyBuilder » Τρί 10 Ιαν, 2012 17:28

    Όντως προσωπικά συμφωνώ στο ότι μια Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία είναι συμαντικότερη από ότι οι ιδιοκατασκευές αλλά το ένα δεν ανερεί ότι πρέπει να τακτοποιηθεί και το άλλο.

    Το "Pony" που θα βγάλουν δεν θα είναι το ίδιο τετραγωνισμένο μοντέλο 70's με design γαλλικού φορτηγού του 40,θα είναι ολοκαίνουρια σοδιά 2011 με design που είχε η Mazda το 1990.

    Οπότε από Carburated 602cc Euro -20 βλέποντας ότι έχει προχωρίσει τόσο πολύ η τεχνολογία του μάλλον το νέο Pony θα έχει 40hp 3κύλινδρες 582cc Euro 1 με Direct Injection και κλειστούς τους δύο κύλινδρους για να περνάνε τα καυσαέρια. :lol:

    Πέρα απ'την πλάκα για αυτό μιλάμε:
    1493988753_ponynew.jpg
    Εεε και μην με πείτε hater που σπάω πλάκα ή τίποτα τέτοιο!!! Αλλά για αυτό το πράμα να δουλέυουν 10000 άτομα για 500 κομμάτια μου κάνει κάπως στην νοημοσήνη,και πως θα τους πληρώσουν? Κάνα 1500άρι βγαίνει μόνο ο ΦΑΠΑ στο κομμάτι,και αν πάρεις ένα ένα ψυγείο,τζάμι κτλ,θα σε χτυπήσουν στην τιμή,ειδικά έλληνες εκτός άν πάρουν από Κίνα,γιατί 500 παρπρίζ και ψυγεία δεν είναι ποσότητα για μεγάλη έκπτωση.

    Εκτός αν πάρει 100 ευρώ ο ένας όπως ονειρεύεται το κράτος να πέρνουμε σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

    Είμαι ΥΠΕΡ της Ελληνικής προσπάθειας αλλά όταν σκέφτομαι ότι διαμένουμε στην ελλάδα που φορολογεί μέχρι και τους άνεργους και τους πεθαμένους,και μια αποτυχημένη προσπάθεια θα αποφέρει απλήρωτους εργάτες για μήνες και επειτα άνεργοι με σπάσμενα όνειρα ότι θα ξαναδουλέψουν,δεν αξίζει ο κόπος για δυό κούφιες λαμαρίνες πάνω σε 4 ρόδες.

    Γιατί βλέπεις είναι τόσο προηγμένη κατασκευή που μέχρι στην Αμερική θα φτάσει και θα τρέχουν όλοι να το πάρουν και θα πληρωθούν οι εργάτες στην ώρα τους,εκτός ότι βλέποντας την κατασκευή οροφής-πορτών φοβάμαι πριν μπω μέσα ότι αν μπώ και με ακουμπήσει ποδηλατιστής θα με καρφώσει ο μπροστά προφυλακτήρας στον πίσω.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες