Στις 10/04/07 είχα μια συνομιλία με τον καθηγητή του πανεπιστημίου της
Πάτρας τον κ. Θωμά Χόνδρο μέσο mail, στην ερώτηση μου “τι πρέπει να
κάνω ώστε να πάρω άδεια κυκλοφορίας για το Locost μου” με συμβούλευσε
να απευθυνθώ στον κ. Αργύρη Βερόγγο που είναι ο πλέον αρμόδιος μιας
και είναι προϊστάμενος στην Διεύθυνση Τεχνολογίας Οχημάτων του
Υπουργείου Μεταφορών. Έτσι και έκανα και επικοινώνησα μαζί του
τηλεφωνικά μου είπε χαρακτηριστικά ότι ή θα πρέπει να είμαι
συναρμολογητής ή να είμαι κατασκευαστής ( κάτι σαν εργοστάσιο ).
Κατά την πρόσφατη επίσκεψη μου στην Αθήνα θεώρησα καλό να περάσω
από το γραφείο του κ.Βερόγγου να μιλήσουμε από κοντά. Πήγαμε λοιπόν με
τον Γιώργο (ex_hustler) ,τον συναντήσαμε, του έδειξα μια λίστα με όσους
γνωρίζω ότι κατασκευάζουν ή έχουν τελειώσει τα Locost τους με
φωτογραφίες και τον ρώτησα τι μπορούμε να κάνουμε ώστε αυτά τα
οχήματα να βγάλουν άδεια κυκλοφορίας. Μου απάντησε ότι στην Ελλάδα το
μονό που ισχύει είναι η οδηγία 2001/116 της Ε.Ε.
Στο δεύτερο ερώτημα που του θέσαμε “αν έρθει ένα όχημα με πινακίδες από
χώρα μέλος της Ε.Ε. τι ισχύει?” Μου απάντησε ότι μιας και είμαστε μέλος της
Ε.Ε. είμαστε υποχρεωμένοι να του δώσουμε ελληνικές πινακίδες ( εκτός αν
οι πινακίδες που διαθέτει είναι τοπικές, ή αν γίνει κάποια καταγγελία ότι το
όχημα δεν πληρει κάποια προδιαγραφή ). Και στο ερώτημα που πρέπει να
απευθυνθεί κάποιος με ένα τέτοιο όχημα μου είπε ότι πρέπει να πάει στην
Νομαρχεία της περιοχής που ανήκει να τον ενημερώσουν για την διαδικασία.
(Αν και φαίνεται κάπως απλό δεν νομίζω να είναι έτσι και στην
πραγματικότητα μιας και βρισκόμαστε στην Ελλάδα). Μένει μόνο να κάνει
κάποιος την προσπάθεια και να μας πει τα αποτελέσματα
Ευχαριστώ τον κ.Χόνδρο και τον κ.Βερόγγο για τον χρόνο τους.