Πινακίδες ΚΙΤ και άλλα – μάλλον έχω την λύση σας
  • Άβαταρ μέλους
    DREAMS GARAGE
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 19
    Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ, 2009 16:47
    Τοποθεσία: athina

    Πινακίδες ΚΙΤ και άλλα – μάλλον έχω την λύση σας

    από DREAMS GARAGE » Κυρ 09 Μάιος, 2010 21:00

    Kalispera ,
    Kapoioi apo edw mesa me gnwrizoun ,( DUKE- psilos klp ) . Logw ths sxizofreneias pou me katexei ta teleutaia 28 xronia ths zwhs mou , apofasisa na moirastw me mia agglikh etairia tous 2 typous sasi pou exw sxediasei ( dipla mpros kai pisw , kai to 2o me ta inboard pushrod), prin apo mia evdomada vriskomoun sthn agglia gia na kleisw tis trupes pou mporei na exei ena autokinhto typou 7 gia na parei pinakides sto Elladistan . Exontas loipon to 50% ths etairias kai exontas poulisei 19 autokinhta ton teleutaio xrono sthn agglia kai 7 kit h sugkekrimeni etairia , exontas ena fantastiko xwro , kai exontas to proion antoistoixo kai kalutero apo ta gnwsta se olous mas caterham , kai exontas enan timokatalogo pou den uparxei se kamia agora , apofasisa na proxwrisw kai sthn Ellhnikh agora .
    Thn perasmeni evdomada mas theorisan ton Tomokatalogo mas apo to Vretaniko upourgeio emporiou , kai se 2 evdomades tha isxuei kai to idio gia thn poluagapimeni mas yphresia aksiwn .
    San metoxos kai san antiproswpos sthn ellada , tha ftiaxnontai ta Kit edw kai logw ths Genikhs Egkrishs typou tha pernoun pinakides kanonika .
    Ena kit tha vgenei sto kostologio twn 6.ooo Euro prwta o theos kathos tha exei kai adeia .

    Etoimazw ton xwro ston opoio tha mporeitai polu suntoma na erthete oloi gia ena kafe kai na lusoume kai to provlima.

    Sas euxaristw polu ,

    Giwrgos ,
    DREAMS' GARAGE
  • Άβαταρ μέλους
    kastrato
    Moderator
    Moderator
    Δημοσιεύσεις: 828
    Εγγραφή: Παρ 03 Αύγ, 2007 14:25
    Τοποθεσία: Dyonisos, Athens
    Επικοινωνία:

    από kastrato » Δευ 10 Μάιος, 2010 07:11

    Exoun megalo endiaferon ola auta pou mas les
    Krata mas enhmerous gia thn prospatheia sou kai epishs otan ftiaxeis kapoion xwro pes mas na vrethoume
    MK Indy Fireblade900RR
    Den mporw na katalavw giati vazetai moter apo autokinita sta autokinita sas
  • Άβαταρ μέλους
    γκ
    Καθημερινά εδώ
    Καθημερινά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 281
    Εγγραφή: Δευ 12 Ιαν, 2009 17:55
    Τοποθεσία: ΧΙΟΣ

    από γκ » Δευ 10 Μάιος, 2010 07:38

    Καλές δουλειές!! Περιμένομε με αγωνία.
  • Άβαταρ μέλους
    DREAMS GARAGE
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 19
    Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ, 2009 16:47
    Τοποθεσία: athina

    από DREAMS GARAGE » Δευ 10 Μάιος, 2010 11:37

    Apla sasi uposxomai gia thn kaluterh "kafeteria" mas .
  • Άβαταρ μέλους
    kakwskeimena
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 36
    Εγγραφή: Σάβ 17 Απρ, 2010 21:04

    από kakwskeimena » Δευ 10 Μάιος, 2010 12:16

    Καλες δουλειες ευχομαι και μακαρι να παει καλα η προσπαθεια!!! Προσωπικα θα ενδιαφερομουν πολυ για κατι τετοιο!

    Δεν μας ειπες ομως: τι θα περιλαμβανει το κιτ των 6.000ε??

    Και πως θα λυσεις το θεμα με τις πινακιδες?? Εννοω πως απο τη στιγμη που παρουμε το κιτ απο σενα κ το κατασκευασουμε, ποιος θα το ελεγξει για να μας δωσει τις πινακιδες?
  • Άβαταρ μέλους
    DREAMS GARAGE
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 19
    Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ, 2009 16:47
    Τοποθεσία: athina

    από DREAMS GARAGE » Δευ 10 Μάιος, 2010 12:57

    Gia na poulisw ena Kit me proupotheseis wste na parei pinakida prepei na exw to eksis :

    Moter apo ton melontiko idiokthth h apo emena agorasmeno ( me xartia pistopoihshs idiokthsias )

    Oso afora to kit :

    1- sasi me dipla psalidia mpros pisw kai rollbar
    2 Gaz shocks anartiseis
    3 olo to bodykit poluesteriko me panel alouminiou
    4 2 kathismata
    5 tamplo carbon
    6 kit fwtwn
    7 rezervouar 30 lt

    xreiazeste meta :

    1- moter sasman ( dikh sas epiloghs )
    2- diaforiko sierra
    3- zantes lastixa *( san extra opoios pernei to kit me 500euro compomotive idies me tou CSR se 15x7 me lastixa )
    4- kolwna timoniou sierra kai quick rack

    vevaia gia na dwthei adeia kukloforias tha pernaei apo texniko elegxo ths antiprwswpeias kai meta apo thn gnwsth uphresia kteo gia ena check..
    Den exw oreksi na skotwthei kanenas .
  • Άβαταρ μέλους
    kakwskeimena
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 36
    Εγγραφή: Σάβ 17 Απρ, 2010 21:04

    από kakwskeimena » Τρί 11 Μάιος, 2010 09:45

    Φιλε DREAMS GARAGE φαινεται πολυ ενδιαφερον, και νομιζω οτι θα παει και πολυ καλα!

    3 ερωτησουλες μονο:

    1) Το αμαξι θα παιρνει πινακιδες ως καινουργιο, με αδεια κυκλοφοριας
    2010? τα τελη κυκλοφοριας του θα ειναι με βαση τα κυβικα του
    κινητηρα και με πρωτη κυκλοφορια το 2010? θα απαιτηθει καποιο ποσο- εισφορα στο ελληνικο δημοσιο η με τα χρηματα που ζητας, θα ειμαστε
    κομπλε κ ετοιμοι για τον δρομο?

    2) Το μονο δηλαδη που χρειαζεσαι ειναι αποδειξη αγορας του κινητηρα
    απο εμας? εγω πχ που πηρα το μοτερ μεταχειρισμενο χωρις μεταβιβαση
    του αυτοκινητου, τι χαρτι μπορω να φερω?

    3) Ολα αυτα ειναι επιβεβαιωμενα? Η διαδικασια αυτη εχει συμφωνηθει με
    το ελληνικο κρατος? Υπαρχει καποια εξασφαλιση για τον αγοραστη οτι
    οντως θα βγουν πινακιδες? Εχεις παρει εγκριση τυπου?

    Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις, περιμενω με μεγαλο ενδιαφερον,
    ξερω αρκετους υποψηφιους αγοραστες ΑΝ ειναι σιγουρο αυτο με τις
    πινακιδες και με ημερομηνια το 2010, και οχι φυσικα το 1985 πχ που
    μπορει να ειναι ο κινητηρας!
  • Άβαταρ μέλους
    DREAMS GARAGE
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 19
    Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ, 2009 16:47
    Τοποθεσία: athina

    από DREAMS GARAGE » Τρί 11 Μάιος, 2010 10:46

    1) TO AMAKSI THA PAIRNEI PINAKIDES WS KAINOURIO THN XRONOLOGIA POU EINAI ETOIMO GIA NA KUKLOFORISEI (2010-2011) , EXONTAS PERASEI TOUS TEXNIKOUS ELEGXOUS.
    2) TO XARTI TO OPOIO SE KANEI NOMIMO DIKAIOUXO ENOS MOTER EINAI TO "TIMOLOGIO AGORAS TOU" H MIA DHLWSH TOU NOMOU 105 APO TON OPOIO TO AGORASES .
    3) UPARXEI EURWPAIKH EGKRISI TYPOU

    EPEITA EPEIDH EIMAI YPEYTHYNOS KAI DEN EXW KAMIA OREKSI NA FTAIW GIA OPOIODHPOTE ATYXHMA APLA SAS ENHMERWNW OTI EIMAI POLY AYSTHROS ME OPOIONDHPOTE ELEGXO .
  • Άβαταρ μέλους
    maik
    Συχνά εδώ
    Συχνά εδώ
    Δημοσιεύσεις: 134
    Εγγραφή: Παρ 24 Απρ, 2009 12:25

    από maik » Τρί 11 Μάιος, 2010 11:40

    1) TO AMAKSI THA PAIRNEI PINAKIDES WS KAINOURIO THN XRONOLOGIA POU EINAI ETOIMO GIA NA KUKLOFORISEI (2010-2011) , EXONTAS PERASEI TOUS TEXNIKOUS ELEGXOUS.
    2) TO XARTI TO OPOIO SE KANEI NOMIMO DIKAIOUXO ENOS MOTER EINAI TO "TIMOLOGIO AGORAS TOU" H MIA DHLWSH TOU NOMOU 105 APO TON OPOIO TO AGORASES .
    3) UPARXEI EURWPAIKH EGKRISI TYPOU

    EPEITA EPEIDH EIMAI YPEYTHYNOS KAI DEN EXW KAMIA OREKSI NA FTAIW GIA OPOIODHPOTE ATYXHMA APLA SAS ENHMERWNW OTI EIMAI POLY AYSTHROS ME OPOIONDHPOTE ELEGXO .
    καλοσηρθες γιωργο αντε και καλη αρχη :D
    βαλε με στη λιστα για πινακιδες ε!
  • Άβαταρ μέλους
    kakwskeimena
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 36
    Εγγραφή: Σάβ 17 Απρ, 2010 21:04

    από kakwskeimena » Τρί 11 Μάιος, 2010 15:29

    Μου φαινεται πολυ καλη ιδεα και μακαρι φιλε Γιωργο να πανε ολα καλα! Κ εγω στην λιστα για τις πινακιδες :P:P
  • Άβαταρ μέλους
    frankb
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 17
    Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ, 2009 13:22
    Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

    από frankb » Τρί 28 Σεπ, 2010 14:14

    Εχουμε καποιο νεο για την διαδικασια εκδοσης πινακιδων σε ιδιοκατασκευες?
  • Άβαταρ μέλους
    Pantelis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 5
    Εγγραφή: Τετ 29 Σεπ, 2010 11:59
    Τοποθεσία: Thessaloniki

    από Pantelis » Τετ 29 Σεπ, 2010 17:41

    Αγαπητοί φίλοι,
    καλησπέρα. Οφείλω να ξανασυστηθώ, μια και ειμαι τελείως νεος στο φορουμ. Οφειλω να πω οτι ειναι μια φιλοδοξη προσπαθεια.
    Με λενε Παντελή, ειμαι 34 ετών. Εδώ και καιρό έχω κολλήσει το μικρόβιο της ιδιοκατασκευής, αλλά θελω να κατασκευάσω μια shelby cobra ρεπλικα. Θελω να μοιραστώ μαζί σας τις πληροφορίες μου.
    Καταρχάς το αυτοκίνητο θα το κατασκευαζα χωρίς δωρητή, απο complete κιτ (το οποίο θα το αγοραζα απο ευρωπαικο εργοστασιο) και καινούργιο κινητήρα ford 302 4.7L (crate engine). Το κοστος θα ήταν ανάμεσα στα 30-40.000 ευρώ, αλλά θα το εφτιαχνα σε βαθος χρόνου (2-3 χρ), πρωτα πλαίσιο-body και μετά κινητήρα.
    Αρχισα λοιπον να αναρρωτιεμαι τι χρειαζεται για εγκριση τυπου (οδυσσεια θεωρω πλεον). Αφου μίλησα πρωτα στο μηχανολογικό με 2-3 αδαείς, μίλησα και με καποιον υπευθυνο. Αυτο που μου ειπε τελικά ήταν "στην Ελλάδα ξεχνα το, μόνο εξωτερικό". Στο εξωτερικό υπαρχει το IVA στην αγγλία και το Eigenbau TUV για γερμανία, ολλανδία. Δεν γνωρίζω ποιο είναι πιο αυστηρό. Απο τη στιγμή όμως που το αυτοκίνητο παρει έγκριση τυπου στο εξωτερικό, και για να παρει πινακίδες απο το υπουργείο, πρεπει να εκτελωνιστεί. Ρωτώντας στο τελωνείο και μιλώντας παλι με 2-3 κομπαρσους μεχρι να μιλήσω με καποιον που ξερει, ενημερώθηκα ότι εφόσον το αυτοκίνητο είναι καινούργιο, επρεπε να πληρώσω: 50% επί της αξίας τέλη εκτελωνισμού (γιατί ειναι πανω απο 2000 κεκ), συν 40% φόρο πολυτελείας (10% για καθε κλιμακα χιλιων κεκ) συν 23% ΦΠΑ. Ας πουμε οτι το φπα το πληρωνω κατα την αγορά. Παλι 90% επι της αξίας του αυτοκινήτου!!!.
    Οταν ρώτησα: "και ποια ειναι η αξία του αυτοκινήτου μου" μου είπε: ..."ααα, αυτό θα στο πει η υπηρεσία αξιών του τελωνείου". Τηλεφωνο λοιπον στην υπηρεσία αξιών. Και παλι 2-3 κομπαρσοι και τελικά καποιος που γνωριζε. Μου λεει "θα μας φερεις όλα τα τιμολόγια (κιτ, κινητήρας κλπ) και σ' αυτα (ετοιμαστητε...) θα προσθέσεις 40% εργατικά!!!!!!!!!!
    Του εξήγησα ότι το αυτοκίνητο θα το έφτιαχνα μονος μου, αλλα μου εξήγησε και αυτός με τη σειρά του ότι στην τελική αξία του οχήματος (πχ αν θελω να το φτιάξω και να το πουλήσω) προσμετρά και η εργασία. Ετσι λοιπον, αν παραγγείλω το κιτ και κινητήρα και το φτιάξω, θα μου κοστίσει -ας πουμε- 34000 η κατασκευή, συν 40%= περιπου 45000 αξία αυτοκινήτου. Συν 90% εκτελωνιστικα=90.000ευρώ. Υπολογίστε και μεταφορικά στο εξωτερικό, δασμούς SVA, δασμούς τελωνείου, 100.000 ευρώ. Για μία ιδιοκατασκευή!!!!!!!!!
    Για ένα αμαξι αξιας 35000.
    Δεν ειμαι λεφτας. Σε καμία περιπτωση.Θα ειμαι γερμανία τα επομενα 3 χρονια και έλεγα αντί να φερω αυτοκινητο, με αυτα τα λεφτα΄να το κατασκευάσω, γιατι ειναι ονειρο μου. Ηθελα να το φτιαξω με τον πατερα μου που βγήκε συνταξη. Θα ηταν για μενα...θεραπεία. Δεν θελω να φερω μεταχειρισμένο ή εστω και καινουργιο ετοιμο. Θελω να το φτιάξω. Και επειδή στη γερμανία δε θα εχω ούτε το χρόνο ουτε τον χωρο, ελεγα να το κανω μολις γυρίσω. Ελπιζω κατι να αλλαξει σ αυτή τη χωρα. Ισως το 2012 εναρμονιστουμε με ΕΕ και μείνει μονο το ΦΠΑ. Ισως και οχι.
  • Άβαταρ μέλους
    TOLiS_GR
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 5
    Εγγραφή: Πέμ 08 Ιούλ, 2010 02:21

    από TOLiS_GR » Παρ 15 Οκτ, 2010 14:33

    Καλησπέρα σε όλους και απο εμένα!

    Παντελή, ρώτησες πληροφορίες για το TUV ? Πριν λίγους μήνες πήγα μια βόλτα Γερμανία (για επίσκεψη, και έμεινα 2 μήνες..) και τελικά όταν με το καλό ξεμπερδέψω από τις τελευταίες μου υποχρεώσεις στην Ελλάδα, μάλλον θα φύγω μόνιμα εκεί... Προς το παρών προσπαθώ να τελειώσω με την ανάπτυξη κάποιων δικών μου προϊόντων τα οποία ελπίζω να ξεκινήσω την παραγωγή εκεί .. (φτάνουν τα άσχετα, πάμε στο ζουμι .. )

    Επειδή μπορεί να ενδιαφέρει κι άλλους, ύστερα από επικοινωνία που είχα με TUV και DEKRA.. Οι άνθρωποι του TUV μου απάντησαν την επόμενη μέρα και συνέχισαν να απαντάνε σε αρκετές ερωτήσεις, μου έστειλαν link με ότι χρειάστηκα.. κι όλα αυτά στα Αγγλικά (με τα Γερμανικά δεν τα πάω καλά ακόμα) Απο DEKRA δεν απάντησαν ποτέ..

    Για να βγάλεις άδεια σε ιδιοκατασκευή στην Γερμανία, εφόσον φτιάχνεις σασί θεωρείται καινούριο όχημα. Πρέπει να πληρεί όλες τις τρέχουσες ευρωπαϊκές οδηγίες εκτός απο τα crash test και ο κινητήρας να είναι Euro V. Στην ουσία, θεωρήσε κατασκευαστής οχημάτων περιορισμένης παραγωγής. Το κόστος της έγκρισης είναι ίσως και παραπάνω απο 10.000Ε, αλλά παίρνεις έγκριση τύπου. Μπορείς να κατασκευάσεις κι άλλα ίδια οχήματα με τις ίδιες προδιαγραφές.

    Ρώτησα και το ενδεχόμενο να βγάλεις άδεια στην Αγγλία και να το κάνεις εισαγωγή στη Γερμανία.. Η απάντηση ήταν ότι είναι πιθανό ένα τέτιο όχημα να κοπεί στον έλεγχο TUV (τον απλό τυπικό έλεγχο των 250ε) γιατί οι Άγγλοι δίνουν "εικονικές" άδειες βασιζόμενοι στην ηλικία του μοτέρ για να παραβλέψουν κάποιες κοινοτικές οδηγίες - όπως πχ των ρύπων.. στην ουσία, δεν παίρνεις ευρωπαϊκή έγκριση τύπου όταν περνάς IVA, αλλά τοπική.

    Ελπίζω να μην ξέχασα κάτι..
  • Άβαταρ μέλους
    Pantelis
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 5
    Εγγραφή: Τετ 29 Σεπ, 2010 11:59
    Τοποθεσία: Thessaloniki

    από Pantelis » Κυρ 17 Οκτ, 2010 20:29

    Τολη,
    πληροφορίες για το TUV δεν ρωτησα. Αλλα είναι το ίδιο με το TUV της ολλανδίας και για εκει κατι ξερω.
    Αυτο που λες εσυ ειναι σχετικά διαφορετικό. Ισως οι γερμανοί να μην καταλαβαν ακριβως και να σου εδωσαν οχι τοσο σχετικές πληροφοριες. Αν φτιαχνεις εσυ σασι, και γενικα θεωρείσαι κατασκευαστής οχηματων περιορισμενης παραγωγής, τα πραγματα ειναι ετσι οπως τα λες. Αυτο ακριβως πχ ισχυει για τον βιοτεχνη της replicars hellas (ή καπως ετσι), εξω απο την Κατερινη, ο οποιος φτιαχνει porsche replicas. Πραγματι, πληρωνει τετοια ποσα. Αλλα για μεμονωμενη κατασκευή, δε νομιζω οτι ισχυει κατι τετοιο. Στην Ολλανδία πχ το TUV κοστίζει περίπου 1000Ε. Οσο για την αγγλια, το IVA/SVA ειναι αυστηρο και οχι μουφα. Αν το αυτοκινητο περασει καπου τον ελεγχο ΚΑΙ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, αυτες ισχυουν για ολη την ΕΕ. Τελος.
    Αυτα γνωρίζω. Εσυ τι σκεφτεσαι? Τι θελεις να κανεις?
    Που στη γερμανία θα είσαι???
  • Άβαταρ μέλους
    TOLiS_GR
    Νέο μέλος
    Νέο μέλος
    Δημοσιεύσεις: 5
    Εγγραφή: Πέμ 08 Ιούλ, 2010 02:21

    από TOLiS_GR » Δευ 18 Οκτ, 2010 07:07

    Γερμανία λογικά θα είμαι πάλι καμια 30-40χμ έξω από Στουτγάρδη..

    Που λες εγώ έμπλεξα κάποτε με ένα Camaro που έπεσε στα χέρια μου, μετά με φάγαν οι μοτό και όταν ερωτεύτικα το Ultima άρχισα πάλι να την ψάχνω.. Κάποτε είχα αγοράσει και τα σχέδια για το Piranha το buggy :P .. Κατέληξα σε ένα μικρό BEC με μοτέρ απο 'busa και διαφορικό/όπισθεν quaiffe.. προς το παρόν όλα είναι μόνο στα σχέδια μιας κι αν δεν φύγω από Ελλάδα δεν ξεκινάω τίποτα..

    Όσο αφορά την Ολλανδία είσαι σίγουρος? Απ'όσο γνωρίζω, δεν είναι υπεύθυνος ο TUV για τις άδειες εκεί, αλλά η RDW. O TUV είναι ιδιωτική εταιρεία με έδρα τη Γερμανία, και παρέχει υπηρεσίες πιστοποίησης σχεδόν παντού, αλλά έχω την εντύπωση ότι μόνο στη Γερμανία ήταν ο "απόλυτος" κρητής για τις άδειες οχημάτων (εδώ και λίγα χρόνια είναι και η DEKRA). Βασικά έχω έρθει σε επικοινωνία και με την RDW γιατί έψαχνα να βρω που μπορώ να βγάλω άδεια κάπου "κοντά" στην Ελλάδα... δεν έβγαλα και ιδιαίτερα άκρη μαζί τους :P

    Καλώς ή κακώς.. υπάρχουν ΠΟΛΛΑ κιτ-καρ που κοπήκαν στον TUV .. όσο αυστηρό κι αν έγινε το IVA/SVA .. ;) στα μοναδικά οχήματα που είναι λίγο πιο χαλαρός ο έλεγχος είναι στα "oldtimer", αλλα και σε αυτά παραβλέπουν μόνο μετατροπές που είναι για την ασφάλεια ή για λιγότερους ρύπους. Ο γερμανός σχολίασε πολύ επικρητικά το IVA/SVA λέγοντας ότι οι άγγλοι είναι πιο χαλαροί στο 90% των ευρωπαϊκών οδηγιών κι ότι βασίζουν την άδεια του οχήματος στο πιο παλιό κομμάτι - συνήθως το μοτέρ. Μου τόνισε ότι είναι πολύ πιθανό ένα κιτ-καρ με αγγλικές πινακίδες, καθ'όλα νόμιμο εκεί, να κοπεί στον TUV.. Φυσικά και μπορείς να το κυκλοφορήσεις με τις αγγλικές πινακίδες, αλλά δεν νομίζω για πολύ καιρό..

    Είναι λίγο μπέρδεμα η φάση... εγώ ξεκίνησα να κάνω μια λίστα με τις οδηγίες της ΕΕ, κάτι σαν το manual που κυκλοφοράει για το IVA/SVA αλλά κάπου κουράστηκα.. το θέμα πάντως σηκώνει καφέ..

    Α, κάτι ακόμα για Ολλανδία.. ξέρω ότι υπάρχει μια εταιρεία στην Ολλανδία, που σε συνεργασία με ένα αγγλικό πανεπιστήμιο, περνάει IVA/SVA κιτ-καρ απο Ολλανδία και στην συνέχεια τα εισάγει και βγάζει πινακίδες εκεί.. λεπτομέριες.. δεν τις θυμάμαι τώρα..

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης