Σελίδα 2 από 6

11

Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Δεκ, 2009 11:40
από JohnL
+ Tsv.gr
+ kastrato (υποθέτω από αυτά που ειπώθηκαν στην συνάντηση)
+ maik
+ K11
+ otis
+ γκ
+ dimlaz
+ westy turbo
+ JohnL
+ DUKE
+ Μάρκος

11 σύνολο

Άλλος ?

Echidna ? Gigi ? Psilos ? Samurai ? oi ypoloipoi poy exoyn idi locost ?

Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Δεκ, 2009 12:00
από thanasis kos
Και εγώ μαζί σας.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Δεκ, 2009 13:04
από ELECTRIC
μεσα και εγω. φετος λεω να το λειωσω το ρημαδι και θελω και πινακιδες

Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Δεκ, 2009 20:04
από Psilos
Εγώ δεν είμαι σίγουρος ότι θα αισθάνομαι άνετα αν κυκλοφορούν κατασκευές στο απέναντι ρεύμα κυκλοφορίας, τις οποίες δεν έχει πιστοποιήσει κάποιος έγκυρος, αξιόπιστος και πολύ εξειδικευμένος φορέας ελέγχου και αδειοδοτήσεων, είτε μιλάμε για Ελλάδα είτε μιλάμε για εξωτερικό. Ποιος σας λέει εσάς ότι ο Μήτσος Μήτσουλας έχει φτιάξει την κατασκευή σύμφωνα με το βιβλίο και ότι δεν θα διαλυθεί και θα σκάσει επάνω στη ξαδέλφη σας;

Ίσως δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι πρόκειται να ζητήσουμε από την Πολιτεία. Σκοπεύουμε να ιδρύσουμε αθλητικό σωματείο; Αν έχω καταλάβει λάθος, παρακαλώ κάποιος ας ξεκαθαρίσει τι ακριβώς πρόκειται να αξιώσει η ομάδα αυτή.

Για να μας πάρει κανείς στα σοβαρά, όσο έλλειψη σοβαρότητας κι αν παρατηρείται σε τούτη τη χώρα, θα πρέπει να είναι απολύτως τεκμηριωμένα όλα αυτά που ζητάμε. Πέραν αυτού, θα πρέπει να είναι η ομάδα έτοιμη να απαντήσει σε όλες τις πιθανές ερωτήσεις-αντιρρήσεις τεθούν.

Παιδιά, σόρρυ αν σας την σπάω αλλά με το "πάμε γερά με τσαμπουκά" δεν γίνεται σοβαρή δουλειά. Σας παρακαλώ, βοηθήστε με να καταλάβω τι ακριβώς (ακριβώς όμως) θα ζητήσει η ομάδα.

Γι΄αυτό κρατούσα αυτή τη στάση αναμονής, δεν έχω ξεκάθαρο τι ακριβώς ζητάμε, γι΄αυτό δεν έχω πάρει θέση ως σήμερα.

Σόρρυ αν σας ξενέρωσα :oops:

Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Δεκ, 2009 22:47
από dimlaz
Gia afto to logo ethesa to thema tou epitheoriti proigoumenos.tha mporousame na thesoume san elaxistes apodektes prodiagrafes autes tou vivliou kai analoga me tin ipodinami anaprosarmoges gia tis opies na apofanthi o epitheoritis gia tis elaxistes apaitisis.
Oson afora tin kukloforia toy locost mporoume na zitisoume na pernai kteo kanonika opos ola ta aftokinita (min ksexname oti megalo pososto apo afta pou kikloforoun stous ellinikous dromous einai skotostres).
gia na mpori na stathi omos afto tha prepi na vroume kai na meletisoume protistos emis kai katopin o epitheoritis tis prodiagafes , tis apetisis , tis diataksis kai ti nomothesia ton xoron pou adiodotoun teties kataskeves oste na zitisoume kati analogo.
Yparxoun afta?
Tha mporesoume na ta vroume?
Kalo tha itan na exoume sfairikoteri apopsi kata ti gnomi mou oste na exoume kai vasima epixeirimata gia na zitisoume episimos apo to ypourgio na mas antimetopisi sovara.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Δεκ, 2009 23:04
από Psilos
Παρακαλώ ελληνικά...βγάζω τα μάτια μου με τα greeklish :!:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Δεκ, 2009 09:25
από ELECTRIC
πληροφοριακα αναφερω οτι η διαδικασια για εγριση τυπου λεγεται ΓΕΜΟ (γενικη εγκριση μεμονωμενου οχηματος) η στην αγγλια IVA ΤΕΣΤ η παλαιοτερα SVA TEST οπου υπαρχουν αυστηροι κανονες για θεματα ασφαλειας.Για το ΓΕΜΟ συγκεκριμενα ζητειται εγριση τυπου απο εργοστασιο και στην ελλαδα μπορουν να γινουν συγκεκριμενες μετατροπες οπως ασθενοφορο, πυροσβεστικο, σκουπα, σκουπιδιαρικο, μεταφορας καυσιμων κλπ.
Για την εγκριση τυπου σητουνται προδιαγραφες δηλ εγριση τυπου για μεμονωμενα εξαρτηματα οπωσ πχ. κολωνα τιμονιου η ενισχυσεις μς μπαρες στις πορτες κλπ. αρα μονο εργοστασιακα εξαρτηματα μπορουν να απαρτισουν ενα οχημα για να παρει εγριση τυπου και αυτο μπορει να γινει μονο στο εξωτερικο.Οι ολλανδοι για παραδειγμα πηγαινουν στην αγγλια οπου το SVA TEST εδινε εγρισεις τυπου για καινουργια κατασκευη η μετατροπη σε παλαιοτερο σασι.
ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕς ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕς ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ,ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (ΚΟς ΛΑΤΣΙΝΟΣ).
ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ EURO 5 H ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Δεκ, 2009 09:54
από ELECTRIC
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΙ ΠΡΙΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ IVA TEST
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ. ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2009
http://www.dft.gov.uk/vosa/repository/T ... 20cars.pdf
ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ
http://www.dft.gov.uk/pgr/roads/vehicle ... 0746ec.pdf

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Δεκ, 2009 10:11
από ELECTRIC
ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΥΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΑΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΝΕΝΟ ( >6 ΜΗΝΩΝ Η >6000ΚΜ)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Δεκ, 2009 10:55
από γκ
Για να ξεκαθαρίζει σιγά - σιγά η κατάσταση:
1. Η Ελλάδα ΔΕΝ έχει υπηρεσία ή οργανισμό που να ελέγχει μεμονομένα οχήματα και ΔΕΝ σκοπεύει να ιδρύσει. Αυτό είναι ξεκάθαρο από τις προσπάθειες πολλών δημιουργών για χρόνια και μπορείτε να διαβάσετε πολλά και στο δικό μας φόρουμ. Δεν έχει σημασία λοιπόν το τι γίνεται στην Αγγλία κτλ.
2. Το ότι θα δημιουργήσομε λέσχη δεν σημαίνει ότι θα μας κάνουν όλα τα χατήρια.
3. Υπάρχουν όμως πιθανότητες επιτυχίας, αν ζητήσομε ειδικές πινακίδες (όπως τα κλασσικά αυτοκίνητα) οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα νόμιμης κίνησης στις εκδηλώσεις, από και προς τις εκδηλώσεις και τις απαραίτητες μετακινήσεις για τη συντήρησή τους. Η δυνατότητα αυτή δεν είναι το ιδανικό, αλλά είναι πολύ περισσότερο από το τίποτα.
4. Η ξαδέλφη μας θα κινδυνεύει θεωρητικά, όσο και από τα κλασσικά αυτοκίνητα, που δεν γνωρίζομε ποιός Μήτσος τους μάζεψε τα σάπια. Ακόμα και στους "αγώνες" regularity με μέση ταχύτητα 30 ή 50 km/h υπάρχουν εγκαταλείψεις! Αυτά θεωρητικά, γιατί στην πράξη τα high tech αυτοκίνητα συμμετέχουν στα ατυχήματα όσο και τα low tech. Το αντίθετο υποστηρίζεται μετά μανίας από τα περιοδικά αυτοκινήτου, αλλά οι στατιστικές λένε άλλα. Πχ. ότι είναι πιό πιθανόν να σου έλθει στο κεφάλι μια Porshe από το αντίθετο ρεύμα με 250 km/h παρά ένα 2CV με 40 km/h. Παρ' όλο που σαν κατασκευή το γερμανικό αυτοκίνητο είναι ασφαλέστερο. Αυτή είναι μια μεγάλη συζήτηση όμως, ας μη τη συνεχίσουμε εδώ. Εκτός αυτού είδατε τις απαιτήσεις για απόσταση φρεναρίσματος του SVA; Εκεί να δεις ανασφάλεια.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Δεκ, 2009 12:01
από ELECTRIC
ξεχαστε τις ειδικες πινακιδες.μονο οτι ισχυει στην ευρωπαικη ενωση μπορει να εφαρμοστει και θα εφαρμοστει με καποια καθυστερηση οπως συνηθως, και αυτο ειναι το IVA TEST Η ΓΕΜΟ στα ελληνικα.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Δεκ, 2009 13:24
από JohnL
ξεχαστε τις ειδικες πινακιδες.μονο οτι ισχυει στην ευρωπαικη ενωση μπορει να εφαρμοστει και θα εφαρμοστει με καποια καθυστερηση οπως συνηθως, και αυτο ειναι το IVA TEST Η ΓΕΜΟ στα ελληνικα.
Αγαπητέ ELECTRIC,

Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν μπορούμε να πετύχουμε να πάρουμε ειδικές πινακίδες. Πιθανώς και να γίνεται. Οσον αφορά στο IVA όπως πολύ σωστά λέει και ο γκ όσο η Ελλάδα δεν είναι υποχρεωμένη να εφαρμόσει την οδηγία δεν πρόκειται να το κάνει. Και η οδηγία αυτή ΔΕΝ είναι υποχρεωτική, άρα:

το IVA στην Ελλάδα δεν θα εφαρμοστεί ποτέ.

Επίσης παρακαλώ μην γράφεις κεφαλαία, είναι σαν να φωνάζεις ...

Αγαπητέ psilos,

Το τί ζητάει η λέσχη είναι σαφές. Σε πρώτη φάση να γίνει πρωτάθλημα με ιδιοκατασκευές / 7 clones και σε δεύτερη φάση ειδικές πινακίδες για μετακίνηση από και προς τους αγώνες και τα συνεργεία. Αν κάποιος είναι ανεγκέφαλος ώστε να οδηγώντας κάτι τέτοιο με ειδικές πινακίδες να προκαλέσει ατύχημα, τότε πίστεψέ με αυτός θα κάνει ατύχημα και με το κανονικό του όχημα αργά ή γρήγορα. Καλύτερα είναι να μήν τον βρεί κανείς μπροστά του είτε με 7 είτε με κανονικό αυτοκίνητο.

Δεν συζητάμε για πλήρη κυκλοφορία, στην συνάντηση ξεκαθαρίστηκε αυτό.
Ο γκ έχει απόλυτο δίκιο σε αυτά που λέει. Εγώ δε προσωπικά θα προτιμούσα να κυκλοφορεί το 7 του echidna που έχει περάσει από πολύ μελέτη παρά ο σκαραβαίος μου που έχει πινακίδες και κυκλοφορεί κανονικά με διαλυμένο μπροστινό σύστημα, καμένα ηλεκτρικά και τραγικό setup στην ανάρτηση με spacers στις ζάντες ...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Δεκ, 2009 16:53
από ELECTRIC
Ξεχασα να αναφερω οτι για απλη μετακινηση μπορουμε να βγαλουμε χαρτινες πινακιδες 48 ωρων απο την εφορια με 6 ευρω + το ασφαλιστρο.
Χρειαζεται ενα τιμολογιο αγορας ωστε να φαινεται οτι η ιδιοκατασκευη αγοραστηκε σαν μεταχειρισμενο αυτοκινητο.

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Δεκ, 2009 18:40
από ELECTRIC
Τα αυτοκίνητα Caterham στην Ελλάδα


Τα ξεχωριστά αυτοκίνητα της βρετανικής φίρμας θα έχουν από εδώ και στο εξής στην Ελλάδα και επίσημο αντιπρόσωπο. Συγκεκριμένα, η Jaguar Hellas σύμφωνα με ανακοίνωσή της αναλαμβάνει τη διάθεση και το service των εν λόγω μοντέλων.

Οι τιμές τους ξεκινούν από τα 32.000 και φτάνουν τα 56.000 ευρώ στην κορυφαία έκδοση του Superlight R300 SV. Να σημειώσουμε ότι, η Jaguar Hellas αντιπροσωπεύει και τα αυτοκίνητα Morgan.

Τιμοκατάλογος

Roadsport 120 EU4: 32.000 €
Roadsport SV 120 EU4: 36.000 €
Roadsport 175 EU4: 45.000 €
Roadsport SV 175 EU4: 49.000 €
Superlight R300: 53.000 €
Superlight R300 SV: 56.000 €

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009, 18:13

Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Φεβ, 2010 00:15
από maik
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Aθήνα 25/02/2010

Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει στην πολύχρονή ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. Το Πρωτοδικείο Αθηνών (με την απόφαση 1420 -19/02/2010), ενέκρινε τη σύσταση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ), όπως αυτή είχε προταθεί από την πλειονότητα των εμπλεκόμενων λεσχών στο χώρο.

Την επιθυμία ένταξής τους κατέθεσαν -με τα διαπιστευτήριά τους- οι περισσότερες ενεργές σήμερα λέσχες και, κατόπιν ελέγχου των σχετικών προϋποθέσεων από τις αρμόδιες αρχές, η ΟΜΑΕ απαρτίζεται από τις ακόλουθες:

1. ΦΙΛΟΙ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΦΙΜΑ)
2. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΑΛΑ)
3. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ (ΑΛΠ)
4. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΙΣΤΑΣ ΚΑΡΤ ΝΕΟΥ ΡΥΣΙΟΥ (ΣΠΚ ΝΕΟΥ ΡΥΣΙΟΥ)
5. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ (ΑΟΛΑΠ)
6. START LINE
7. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΛΑΜΙΑΣ (ΑΛΑΛ)
8. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΧΑΝΙΩΝ (ΑΛΑΧ)
9. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ (ΑΛΑΚ)
10. ΑΙΤΩΛΙΑΚΑΡΝΑΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΜΟΤ/ΚΛΕΤΑΣ (ΑΛΑΜ)
11. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
12. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ (ΑΟΛ)
13. ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
14. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΠΑΤΡΑΣ (ΑΟΠ)
15. ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ (ΛΑΜΑ)
16. ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ (ΛΑΣ)
17. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΦΙΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ (ΑΛΦΑΛ)
18. ΦΙΛΟΙ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΑΤΡΑΣ (ΦΙΛΜΠΑ)
19. ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΜΠΑΝΗΣ (ΟΦΑΚ)
20. 4Χ4 SPORT CLUB ΝΑΥΠΛΙΟΥ
21. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΕΛΕΤΑ)
22. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΟΚ)
23. ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΒΟΛΟΥ (ΛΑΒ)
24. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ (ΑΛΑΚ)
25. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΞΑΝΘΗΣ (ΑΛΕΞ)
26. ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ (ΛΑΒ)
27. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΛΜΑ)
28. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΛΕΣΧΗ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΠΑΛΜΑ)
29. ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΣΕΡΡΩΝ (ΛΑΜΣ)
30. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ (ΣΜΑΚ)
31. ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΚΑΡΤ ΛΑΡΙΣΑΣ (ΑΛΚΑΛ)
32. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΕΛΠΑ (ΕΛΠΑ)
33. ΔΡΑΣΙΣ RACING TEAM (ΔΡΑΣΙΣ)
34. ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΕΚΑΛΗΣ (EKALI CLUB)