Όντως προσωπικά συμφωνώ στο ότι μια Ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία είναι συμαντικότερη από ότι οι ιδιοκατασκευές αλλά το ένα δεν ανερεί ότι πρέπει να τακτοποιηθεί και το άλλο.
Το "Pony" που θα βγάλουν δεν θα είναι το ίδιο τετραγωνισμένο μοντέλο 70's με design γαλλικού φορτηγού του 40,θα είναι ολοκαίνουρια σοδιά 2011 με design που είχε η Mazda το 1990.
Οπότε από Carburated 602cc Euro -20 βλέποντας ότι έχει προχωρίσει τόσο πολύ η τεχνολογία του μάλλον το νέο Pony θα έχει 40hp 3κύλινδρες 582cc Euro 1 με Direct Injection και κλειστούς τους δύο κύλινδρους για να περνάνε τα καυσαέρια.
Πέρα απ'την πλάκα για αυτό μιλάμε:
Εεε και μην με πείτε hater που σπάω πλάκα ή τίποτα τέτοιο!!! Αλλά για αυτό το πράμα να δουλέυουν 10000 άτομα για 500 κομμάτια μου κάνει κάπως στην νοημοσήνη,και πως θα τους πληρώσουν? Κάνα 1500άρι βγαίνει μόνο ο ΦΑΠΑ στο κομμάτι,και αν πάρεις ένα ένα ψυγείο,τζάμι κτλ,θα σε χτυπήσουν στην τιμή,ειδικά έλληνες εκτός άν πάρουν από Κίνα,γιατί 500 παρπρίζ και ψυγεία δεν είναι ποσότητα για μεγάλη έκπτωση.
Εκτός αν πάρει 100 ευρώ ο ένας όπως ονειρεύεται το κράτος να πέρνουμε σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.
Είμαι ΥΠΕΡ της Ελληνικής προσπάθειας αλλά όταν σκέφτομαι ότι διαμένουμε στην ελλάδα που φορολογεί μέχρι και τους άνεργους και τους πεθαμένους,και μια αποτυχημένη προσπάθεια θα αποφέρει απλήρωτους εργάτες για μήνες και επειτα άνεργοι με σπάσμενα όνειρα ότι θα ξαναδουλέψουν,δεν αξίζει ο κόπος για δυό κούφιες λαμαρίνες πάνω σε 4 ρόδες.
Γιατί βλέπεις είναι τόσο προηγμένη κατασκευή που μέχρι στην Αμερική θα φτάσει και θα τρέχουν όλοι να το πάρουν και θα πληρωθούν οι εργάτες στην ώρα τους,εκτός ότι βλέποντας την κατασκευή οροφής-πορτών φοβάμαι πριν μπω μέσα ότι αν μπώ και με ακουμπήσει ποδηλατιστής θα με καρφώσει ο μπροστά προφυλακτήρας στον πίσω.